آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 22 مرداد ماه 1396 = 13-08 2017

برنامه موشکی؛ اقدام تحریک آمیز مجلس ولایت

رسانه های حکومتی: کلیات طرح مقابله با اقدامات خصمانه آمریکا تصویب شد / 10 هزار ميليارد تومان در اختيار سپاه قدس و برنامه موشکی

در این مصوبه تصریح شده است 50 درصد مبلغ مذکور به منظور گسترش فعالیت های موشکی در اختیار ستاد کل نیروهای مسلح قرار می گیرد و 50 درصد دیگر میان وزارتخانه های اطلاعات، امور خارجه و دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به طور مساوی تقسیم می شود.

در ماده ای دیگر مجلس تصویب کرد دولت موظف است مبلغ 10 هزار میلیارد ریال در اختیار نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار دهد.

خبرآنلاين: سرانجام طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در دستور کار مجلس قرار گرفت و کلیات آن با ۲۴۰ رای موافق،‌ ۱ رای ممتنع و بدون رای مخالف از مجموع ۲۴۷ نماینده حاضر در مجلس با رأي بالا تصویب شد. نمايندگان جزئيات اين طرح را نيز با رأي قاطع خود به تصويب رساندند.

علي لاريجاني پس از تصويب اين طرح خطاب به آمريكايي‌هاي نكاتي را گوشزد كرد و گفت: آمريكايي ها بدانند كه اين گام اول بود كه مجلس برداشت و ما با احتياط در بعضي امور گام برداشتيم! ولي 16 مورد اقدامات ديگر هم در شوراي نظارت بر مذاکرات هسته اي تصويب شد که به اجرا در خواهد آمد.


نگرانی ارتش آمریکا از برنامه موشکی سپاه

به گزارش تسنیم، یک سازمان اطلاعاتی وابسته به نیروی هوایی ارتش آمریکا در گزارشی جدید از گسترش توان موشکی سپاه پاسداران ابراز نگرانی کرده و آن را تهدیدی جدی پیش روی آمریکا خوانده است.

«مرکز ملی اطلاعات هوا و فضا» که یگان نیروی هوایی آمریکا برای تحلیل اطلاعات نیروها، تسلیحات و سامانه‌های هوایی و فضایی کشورهای خارجی است در این گزارش، مدعی شده که تمایل رژیم تهران برای مقابله راهبردی با ایالات متحده ممکن است این کشور را به سمت ساخت موشک‌های پیشرفته سوق بدهد.

«مرکز ملی اطلاعات هوا و فضا» در ادامه درباره گسترش توان موشکی سپاه پاسداران می‌نویسد: رژیم ایران، اقدام به ساخت موشک کوتاه‌برد قیام 1 و نسل چهارم موشک‌ کوتاه‌برد فاتح 110 کرده و ادعا می‌کند در حال تولید انبوه موشک‌های پیشرفته با توان حمله به کشتی‌ها است. آنها همچنیبن موشک میان‌برد شهاب 3 را با هدف افزایش دقت و اثربخشی آن اصلاح کرده و مدعی اند موشک میان‌برد سجیل با سوخت جامد را مستقر کرده اند.

یگان اطلاعاتی نیروی هوایی ارتش آمریکا بر اساس این تحلیل‌ها نتیجه‌گیری کرده که تهدیدهای موشکی علیه نیروهای آمریکایی در منطقه رو به افزایش است.


شهر موشکی سپاه در لبنان

روزنامه اسرائیلی "یدیعوت احرونوت"، با انتشار گزارشی از ساخت کارخانه تسلیحاتی زیرزمینی توسط سپاه پاسداران در لبنان خبر داده است.

در این گزارش آمده است: سپاه پاسداران در حال ساخت یک کارخانه تسلیحاتی برای حزب الله در لبنان است که 50 متر زیر زمین خواهد بود و برای مقابله با اسرائیل طراحی شده است.

بر اساس گزارشات منتشر شده توسط برخی سایت های مخالفان سوری این کارخانه شامل دو تاسیسات زیر زمینی خواهد بود.

یکی از این تاسیسات برای ساخت موشکی های سطح به سطح فاتح با برد 300 کیلومتری و قابلیت حمل کلاهک هایی با وزن 400 کیلوگرم خواهد بود و دومین تاسیسات که مناطق ساحلی لبنان قرار دارد بخش های مختلف موشک ها را تولید می کند که پس از آن در تاسیسات دیگر مونتاژ خواهد شد.



arzhang August 13, 2017 01:17 PM

با تجربه درمناقشه و نزاع امریکا و کره شمالی که ترامپ زود تهدید به جنگ بیرحمانه با کره شمالی کرد در اینده نزدیک هم شاهد تنش و خصومت امریکا با ایران بر سر برنامه موشکی یا خبر فعالیتهای مخفیانه برنامه اتمی انها را تجربه خواهیم کرد که ترامپ برای نمایش قدرت اخوندا را تهدید به جنگ خواهد کرد که فرق کره شمالی با ایران این هست کشور چین سخت در حل مناقشه از راه دیپلماسی هست تا مطمعن شود جنگی اتفاق نیافتد ولی خطر دعوا بین امریکا و ایران این هست که هیج کشوری نیست که در این خصومت میانجگری یا واسطه شود

گزارش یا اعتراض به این نظر


حسن سيبيل August 13, 2017 06:46 PM

اخه من نميدونم، اگر ارژنگ رييس جمهور امريكا بود در مقابل تهديد اتمى يك كشور بيگانه چگونه واكنش نشان مى داد كه الان پرزيدنت ترامپ رو مورد عتاب قرار ميده كه كره رو به جنگ بيرحمانه تهديد كرده ، البته بنظر من ايشان ( ارژنگ) هم مثل اوباما چندتا هواپيما اسكناس مى فرستاد براى رهبر ديوانه كره شمالى كه جلو اتمى شدنش رو بخيال خودش بگيره و يه موقع از خواب بيدار ميشد كه زير سايه قارچ معروف هسته اى بخواب ناز بود، ارژنگ شما هر كارى كه بكنى اقاى ترامپ رييس جمهور منتخب ملت امريكاست دور بعد هم انتخاب ميشه ، مطمئن باش و تلاش بيهوده مى كنى ، جواب هاى هوى هست بنظر من حتى اگر ترامپ حمله پيشگيرانه هم به كره انجام بده ، عملش كاملا موجه و قابل تقديره ، پس خودتو بيش از اين سنگ روى يخ نكن ، به كارو زندگيت برس ،

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش - صبحی August 13, 2017 07:07 PM

اگرتاقبل ازمعرفی کابینه، نسبت بپایبندی روحانی بمطالبات مردم اگرو اماهائی بوجود امده بود، ونقدهای بسیاری درموردتحقق یاعدم تحقق وعده های انتخاباتی روحانی پیرامون تعهدش بمطالبات 24 میلیون رای دهنده گفته وشنیده میشد، حاالا دیگرهمه پرده ها کنارزده شد روشن گردید روحانی بدون توجه بخواست میلیونها ایرانی دست وپا بسته، وتمام قد مغلوبی تمام عیاردرمقابل رهبرحکومت، اصولگرایان و تندروها و دلواپسان، وازهمه مهمترخادم سرداران سپاه میباشد تخصیص چنین بودجه هنکفتی به سپاه قدس ونهادهای اطلاعات موازی مثل سازمان اطلاعات سپاه یک دهان کجی بزرگ بملت ایران بطوراعم، ویک سیلی آبداربه صورت 24 میلیون ایرانیانی بود که باهزارامید وآرزو، فریب شعارها وشانتاژهای روحانی وجهانگیری راخوردند درحقیقت باردیگراین حقیقت عریان گردید که درجمهوری اسلامی اصل برفریبکاری است ولاغیر

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: