آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 4 تیر ماه 1396 = 25-06 2017

حمله به روحانی؛ تا دیر نشده یک کاری بکنید

سایت الف: در روز قدس جمع معدودی در اعتراض به رئیس‌جمهور شعارهایی سر دادند. همه باید بدانیم که رئیس‌جمهور منتخب بدون پیروی از فرمان‌های رهبری و رعایت سیاست های کلی تعیین شده و پشتیبانی همه نهادها و ارکان حکومت نمی‌تواند این‌همه مصیبت اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی را مهار کند، چه رسد به حل آن‌ها. در آن صورت دود آن به چشم همه سیاستمداران اصلاح‌طلب و اصولگرا می رود. بنابراین خیرخواهانه پیشنهاد می‌شود از کج‌روی‌ها و کج‌اندیشی‌های گذشته توبه کنیم و عقلای دلسوز از دو جناح تا دیر نشده برای تفاهم به نتیجه برسند.

بنی صدر سازی روحانی مقدمه چیست؟

بهارنیوز: شاید در تحلیل های خوش بینانه و اولیه عده ای در مورد ایجاد تنش های عجیب و غریب این روزها و نیز توهین و هتاکی عجیب عده ای در راهپیمایی روز قدس بر علیه رییس جمهور، بر آن باور باشند که قصد ایجاد تشتت مابین نیروهای اصلاح طلب و اصولگرا و یا حتی در دست گرفتن فضا توسط اصولگرایان رادیکال باشد.

امّا در یک تحلیل عمقی تر پدیده های سیاسی رخ داده در این ایام را، به ویژه تشبیه رییس جمهور ۲۴ میلیونی نظام به یک عضو اصلی اپوزیسیون برانداز خارج نشین، می توان همان «اسب تروای » منتظر پشت درهای قلعه ی این سرزمین دانست که در صورت ادامه، درها باز شده و سرزمین ما تروایی خواهد شد. در یک ایران تروایی، نه از اصلاح طلب نشان است و نه از اصولگرایی نامی.



shahab June 24, 2017 10:57 AM

درود
بهارنیوز: تعجب میکنم که شما از تشتت صحبت میکنید بین اصلاح طلبان که فقط رقصیدن را میدانند و اصول گرایان رادیکال چه شود!هم زبان گرامی اگر ایرانی هستی که راهی که میروی به ترکستان است ایران نه با اصلاح طلب درست میشود نه با اصول گرا هردو وابسته به آخوند هستند خود را از تار پودها رها کنید تا زمانی که تفکر شما به دنبال فتوای آخوند باشد شما در یک نقطه ثابت هستید زمانی انسانه آزاد هستید که دیگر منتظر فتوا نباشد

گزارش یا اعتراض به این نظر


arzhang June 24, 2017 12:38 PM

در کشوری که رژیم از جمع شدن مردم در خیابان حتی جمع شدن در قبرستان میترسه هیج مشگلی با جمع شدن صدها هزارا ایرانی طرفدارانش تو خیابان نداره و اخوند علی خامنه ای که در حال مرگ هست سعی در ان دارد که پسرش مجتبی خامنه ای را جانشین خود کند مثل پادشاه عربستان که پسرش را جانشین خود کرده و ازین گروه نادان یا خائن دارد استفاده میکند تا حسن روحانی را حذف کند همانطور که رفسنجانی را حذف کرد چون رفسنجانی و حسن روحانی اعتقاد دارند رهبر نباید یک شخص بلکه شورایی‏ مرکب از چند اخوند باشد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: