آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 11 تیر ماه 1396 = 02-07 2017

انتقال دستکم ۱۱ زندانی برای اجرای اعدام

خبرگزاری هرانا – زندان رجایی شهر کرج با منتقل کردن دست کم ۱۱ زندانی محکوم به اعدام به سلول های انفرادی خود را برای اجرای اعدامهای گروهی آماده می کند. اتهام عمده منتقل شدگان “قتل” عمد گزارش شده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، صبح امروز دست کم ۱۱ زندانی در زندان رجایی شهر کرج که عمدتا از محکومان پرونده های قتل هستند برای اجرای حکم اعدام به سلول های انفرادی منتقل شدند.

هویت چهار تن از منتقل شدگان که تاکنون توسط هرانا احراز شده است عبارت است از “قهرمان علی عباس پور”، “رضا نیعتی”، “سید محمد سید عبدالله” و “عباس یوسفی”.

در بین منتقل شدگان قهرمان علی عباس پور از افرادی است که طی یک درگیری طایفه ای متهم به قتل شد و سپس در پی برگزاری مراسم قسامه در حالی که اسناد کافی علیه او وجود نداشت به اعدام محکوم شد.

همزمان با این گزارش، رکنا نیز گزارش داد زندانی به نام اشکان به اتهام آدم ربایی و تجاوز فردا در یکی از زندانهای کرج اعدام خواهد شد. احتمال داده میشود این زندانی نیز یکی از ۱۱ زندانی منتقل شده باشد.

زندانیان منتقل شده در صورتی که موفق به جلب رضایت اولیای دم نشوند طی روزهای آتی اعدام خواهند شد.



اردلان July 2, 2017 05:42 PM

صدور فرمان قتل این زندانیانیکه خود و خانوادهایشان قربانیان جامعه بیمار گونه شده اند از سوی سران رژیم یعنی مجرمین اصلی، سرکرده های تروریست بین الملل، صادق دالتون ودیگرموجودات آدمکش به نام قاضی دربیدادگاه حکومت بدلیل آنستکه ملاهای جنایتکار و لواتکار بر سرکار این مجرمین راستین فقط با هدف ایحاد رعب و وحشت در دل مردم آماده به قیام ایران بوده و بس! هرگاه درطی کذشت چهار دهه از عمر ننگین رژیم این موجودات وحشی و اهریمنی دریافتند که احتمال بوقوع پیوستن قیام سراسری مردم میرود تعدادی از زندانیان ساده اندیش به دام افتاده و بیگناه را برای کشتن انتخاب میکردنند و آنها را روانه قربانگاه ولایت وقیح میکردنند و همگی را به قتل میرسانند! زیرا آنها بخوبی میدانند که پس از سرنگونی رژیم کمترین سزای هریک ازآنان اعدام توسط چوبه های دار مجازات در انتظار آنها خواهد بود!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Manam Babak July 2, 2017 06:14 PM

اون اولیای دم که خواهان قتل اون زندانی هستند دست کمی از اون قاتلان ندارند !

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: