آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 24 شهریور ماه 1396 = 15-09 2017

عکس؛ ظاهر شدن مجری ریاکار در جشنواره

رسانه های حکومتی: آزاده نامداری مجری تلویزیونی در مراسم ویژه جشنواره هنر برای صلح که عصر روز پنج‌شنبه با حضور جمعی از هنرمندان برگزار شد حضور داشت. (عکس بزرگ زیر)

پدر و مادر خوبی باشیم

حتما تیزر کوتاهی که مدتی است در فضای مجازی مبنی‌بر بازگشت آزاده نامداری پخش شده را دیده‌اید؛ برنامه‌ای تحت عنوان «پدر و مادر خوبی باشیم» از یکی از شبکه‌های اینترنتی در حال پخش است.

به گزارش شرق، این روزها نامداری در تدارک برنامه‌ای دیگر است و فعالیتش را در این حوزه ادامه می‌دهد.

مدتی قبل تیزری از برنامه جدید شما در فضاهای مجازی منتشر شد؛ برنامه‌ای با محوریت نکات آموزشی برای تربیت کودکان و پخش آن در شبکه‌های اینترنتی. کمی درباره این برنامه توضیح می‌دهید؟

مجری ریاکار: این برنامه را قبل از سفرم شروع کردم که بیشتر آیتم‌بندی است و آیتم‌هایی کوتاه درباره کودکان است. مدت‌هاست به دلیل مادرشدنم و حضور گندم در زندگی‌ام دغدغه بچه‌ها را دارم.


درخواست مجری ریاکار از برادران مومن

به گزارش خبرآنلاین، آزاده نامداری به حواشی ایجاد شده درباره انتشار عکس‌هایش در سوییس واکنش نشان داد و در این باره نوشت: «روزهای تلخی بر من و همسر و خانواده ام گذشت، چرا که محکوم شدیم به آنچه که در خیالمان هم نمی‌گنجید. ما صدها کاستی و نقص داریم و خود آگاهتر از همه بدان می‌باشیم، اما بدانیم آن همه قضاوت درست و نادرست در مورد رفتار، گذشته و خانواده ما، بیش از آن که نقد ما باشد، نقد جامعه ماست.

نه از مغرض‌ها که هرچه کنی، حرف خودشان را می‌زنند و تصمیم خودشان را حق مطلق می‌دانند. نه از لشکر بافنده‌ها که بی‌ترس از خدا هر جایی دغل و دروغ می‌سازند و هر جمله و کلمه‌ای را به لب می‌آورند. نه از قضاوت گران سرخود که دانسته و ندانسته هر تهمتی می‌زنند و هر بهتانی می‌بندند و نه از بددل‌هایی که از تماشای رنج دیگران لذت می‌برند و از غصه بقیه شاد می‌شوند، توقعي ندارم.


من آزاده نامداری، از خواهران و برادران مومنم می‌خواهم که مرا عفو کنند و بدانند حقایقی هست که نمی‌دانند. شاید روزی برسد که دیگر نیازی به توضیح نباشد و همه چیز آشکار شود. من همواره مهر شما را در همه شرايط زندگيم فراموش نميكنم واميدوارم اين بارهم دركم كنيد.»

فیلم زیر: مجری ریاکار تابستان امسال بدون حجاب در پارکی در سوئیس

ایران پرس نیوز





www.youtube.com/watch?v=u6SqgMS4RCs

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: