آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 18 مرداد ماه 1396 = 09-08 2017

وحشت حکومت خامنه ای از انتشار این فیلمها

فرمانده سپاه شاهرود از شناسایی و دستگیری اعضای یک شبکه آموزش رقص های غربی، تهیه فیلم و کلیپ های رقص و انتشار آن در شبکه های اجتماعی خبر داد. (فیلم زیر)

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سرهنگ حمید دامغانی فرمانده سپاه شاهرود گفت: اعضای یک شبکه آموزش رقص های غربی زومبا و شافل و تهیه فیلم و کلیپ های رقص و انتشار آن در شبکه های اجتماعی در شاهرود شناسایی و دستگیر شدند.

دامغانی افزود: اعضای شبکه آموزش رقص های غربی با جذب دختران و پسران و آموزش رقص های غربی که ضمن تهیه فیلم آن را در شبکه های اجتماعی از جمله تلگرام و اینستاگرام منتشر می کردند حین آموزش و تهیه کلیپ دستگیر شدند.

وی ادامه داد: پس از وصول گزارشاتی مبنی بر فعالیت این گروه که با آموزش انواع رقص های غربی و تهیه کلیپ و انتشار آن تغییر سبک زندگی، ترویج بی حجابی و قبح زدایی از این موضوع را دنبال می کردند، شناسایی اعضای شبکه و رصد فعالیت آنان توسط نیروهای سازمان اطلاعات سپاه در دست بررسی قرار گرفت.

فرمانده سپاه شاهرود تصریح کرد: پس از رصدهای انجام گرفته از سوی نیروهای اطلاعات سپاه شاهرود مکان اصلی اعضای این شبکه شناسایی و با صدور حکم قضایی از سوی دادستان شهرستان شاهرود در یک اقدام ضربتی اعضای این شبکه شامل 4 پسر و دو دختر در یک جلسه مختلط و در حال تهیه فیلم دستگیر شدند و مستنداتی از فعالیت این افراد کشف و ضبط گردید.

با دستگیری متهمان و شنیدن اظهارات آنان مشخص شد این افراد به غیر از جذب دختران و پسران جوان و آموزش انواع رقص های غربی به آنان و انتشار کلیپ در شبکه های اجتماعی، در راستای تغییر فرهنگ جوانان و نوجوانان شهرستان و قبح زدایی از موضوع کشف حجاب در اماکن تفریحی داخل شهر (پارک ها، بلوار و بوستان ها ) نیز اقدام به کشف حجاب کرده و پس از تهیه فیلم و عکس آن را در گروه ها و کانال های تلگرامی و اینستاگرام منتشر می کردند.




www.youtube.com/watch?v=Vbkjt4Na0UI

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



مریم August 9, 2017 08:49 AM

بی جهت نیست که عموم مردم اعم از پیر و جوان آرزوی نابودی این حکومت وحشتناک آخوندی را دارند خدا کند هر چه زودتر بر افتند چون بدتری وجود ندارد

گزارش یا اعتراض به این نظر


سازمان تروریستی سپاه پاسداران August 9, 2017 09:17 AM

این یک سند رسمی دست داشتن سپاه پاسداران در نقض آشکار حقوق بشر، این خبر رو برای سایت وزارت خارجه ایالات متحده،مسئول بررسی و ارائه گزارش به پریزدنت ترامپ در مورد تحریم های سپاه ارسال کنید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Manam Babak August 10, 2017 05:38 AM

ملا کشی بر هر هموطن واجب است !

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: