آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 2 شهریور ماه 1396 = 24-08 2017

تروریسم؛ دستگیری دومین فرد مظنون در هلند

پلیس هلند روز پنج شنبه خبر داد دومین فرد مظنون در نزدیکی محل برگزاری یک کنسرت در شهر روتردام که شب گذشته به دلایل امنیتی لغو شد، دستگیر شده است.

نیروهای پلیس هلند پیش تر مظنون اول را که راننده یک خودروی ون مملو از سیلندرهای گاز بود دستگیر کرده بودند. این خودرو در نزدیکی یک سالن موسیقی که قرار بود کنسرت در آن برگزار شود، پارک شده بود.

گفته می شود اطلاعات مربوط به احتمال حمله تروریستی از سوی اسپانیا به هلند اعلام شده است.

این اطلاعات در جریان بازجویی از اعضای گروهی که هفته گذشته در بارلسون عملیات انجام داد، به دست آمده است.

گزارش شب گذشته: در پى دريافت اطلاعاتى مبنى بر قريب الوقوع بودن يك حمله تروريستى در هلند و كشف يك ون مملو از سيلندرهاى گاز در نزديكى يك سالن موسيقى در روتردام، كنسرتى كه قرار بود در اين سالن برگزار شود، لغو شده است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، منابع خبری در هلند از تخلیه یک تالار موسیقی در شهر روتردام در پی کشف توطئه احتمالی برای حمله ای تروریستی خبر می دهند.

شهردار روتردام گفت یک خودروی ون با پلاک اسپانیا با کپسول های گاز در داخل آن نزدیک سالن کنسرت کشف شد. وی افزود پلیس راننده خودرو را بازداشت کرده است.

در حال حاضر نيروهاى امنيتى هلند سالن را محاصره كرده و از مردم خواسته اند از اين منطقه دور شوند.

گفته مى شود اطلاعات مربوط به احتمال حمله تروريستى، از سوى اسپانيا به هلند اعلام شده است. اين اطلاعات در جريان بازجويى از اعضاى گروهى كه هفته گذشته در بارلسون عمليات انجام داد، به دست آمده است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: