آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 7 مهر ماه 1396 = 29-09 2017

غوغای ساختگی؛ حججی و حَرَم بهانه است

زینت میرهاشمی

حججی و حَرَم بهانه است، هدف غوغا حفظ نظام است

عمل جنایتکارانه جریان داعش در بریدن سر اسیران، فقط شامل پاسدار محسن حججی نبوده است. قبل از حججی، عبدالله اسکندری از فرماندهان سپاه در خرداد ۹۳ در حلب سوریه به سرنوشت محسن حججی دچار شده بود و البته موارد دیگری از این گونه عمل جنایت کارانه در مورد ایزدیها، کردها و عربها توسط داعش صورت گرفته است.

باید دید اکنون رژیم ولایت فقیه در چه شرایطی است که پس از انبوه تلفات در جنگ به سود بشار اسد، تابوت محسن حججی را وسیله یک کارنُوال تبلیغاتی کرده است. راه اندازی کارنُوال تبلیغاتی در جهت جنگ، برای سپاه پاسداران آنچنان اهمیت داشت که از طریق حزب الله با داعش سازش صورت گرفت و با امتیاز دادن به نیروهای داعش، جسد حججی را تحویل گرفتند.

خامنه ای در غوغای تبلیغاتی که سپاه پاسداران در رابطه با تابوت محسن حججی به راه انداخته سخنرانی کرد و به دروغ گفت: «ببینید، چه غوغایی در کشور راه افتاده به خاطر این جوان».

به راستی چرا سپاه پاسداران به این «غوغا» همزمانی با ماه محرم و زمان عزاداری شیعیان نیاز دارد. این همه عَلَم و کُتَل و بنرهای بزرگ عکس حججی در میدانهای شهرها و عکس کودک او بر سر تابوت و پیوند روسری زنان با مرگ او برای چیست؟

پاسدار جعفری، سرکرده کل سپاه پاسداران، دلیل این غوغای حکومتی را توضیح می دهد. او به برافروختن جنگ در منطقه، بردن جوانان به بهانه دفاع از حَرَم به صحنه جنگ در سوریه، هزینه کردن دست و دلبازانه برای حزب الله و بشار اسد، و....اشاره می کند و نتیجه می گیرد که: «جنگ و دفاعی که در سوریه درحال وقوع است برای حفظ حکومت بشار اسد نیست، بلکه این جنگ پیروزی و شکست مقاومت و انقلاب اسلامی را به دنبال خواهد داشت... قطعا سرنوشت اسلام، انقلاب و جمهوری اسلامی در همین جنگها و مقاومتها رقم خواهد خورد » (تسنیم ۵ مهر ۹۶)

به درستی اگر دست و پای رژیم در منطقه قطع شود، نه فقط شکست رژیم که سرنگونی آن سریع تر رقم خواهد خورد و سرانجام این مردم ایران هستند که به عمر رژیم پایان خواهند داد.

نیاز به آفریدن چنین غوغاهایی، واکنشی در برابر تنفر مردمی از استبداد دینی و از رژیم در کلیت آن است. در این غوغا حججی و حَرَم بهانه است، هدف حفظ نظام ولایت فقیه است.



ذره بین September 29, 2017 10:44 AM

منابع اطلاعاتی: جنازه ای که برای یک بسیجی کشته شده در ایران تشیع شد متعلق به این بسیجی کشته شده نبود بلکه متعلق به یک داعشی کشته شده است

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش- صیحی September 29, 2017 04:26 PM

اگرباشگردها وحقه بازیهای رژیم اسلامی دراین زمینه آشنا باشیم، بخوبی میتوان دریافت که رژیم شیعه ملایان حداقل ازصفویه به اینسوازاستادان و داستان سرایان وصحنه گردانان چنین کارناوالهائی بوده است هاشمی رفسنجانی رادراستخرخفه میکنند تاازاویک اسطوره بسازند وپیشینه سیاهش رادرلابلای آن بازیها محونمایند، یا وارونه جلوه دهند حتی درمراسم تشییع وخاکسپاری او، دوتابوت درست میشود که داستان آن خیلی زودبرملا گردید جنازه شیخ ملعون مهدوی کنی رابمدت سه ماه برتختخواب بیمارستان نگهمیدارندتاپس ازتحقق اهداف سیاسی شان بفاصله ۴۸ساعت مرگ اورا اعلام نمایند حال شکل قضایا وگستردگی بحرانهای منطقه ای وبین المللی ملایان رابشدت نگران کرده وباید برای تحریک احساسات مردم دست بکاری میزدند بهترین آن نوشتن سناریوی حججی ویراه انداختن کارناوال تشییع او بود اما اینهم با شکست مواجه شد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: