آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 29 مرداد ماه 1396 = 20-08 2017

رای اعتماد به وزیران؛ ایران را گورستان کردند

بیطرف گزینه وزارت نیرو رای اعتماد مجلس را کسب نکرد. آرای نمایندگان مجلس درباره وزرای پیشنهادی شمارش شد. علی لاریجانی رییس مجلس در صحن علنی نتیجه مشارش آرا را اعلام کرد. 16 وزیر رای اعتماد گرفته اند و فقط یک وزیر پیشنهادی نتوانسته است اعتماد مجلس را کسب کند.

گفتنی است در جریان بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت روحانی، یک نماینده مجلس شورای اسلامی به وزیر پیشنهادی نیرو گفت: مشکلات آبی در کشور ما که در یکی از مناطق خشک جهان قرار گرفته به‌ دلیل مدیریت ناکارآمد است.

نادر قاضی پور گفت: در زمان وزارت شما اقدامی در مورد بسته شدن حق‌آبه‌ رودخانه هیرمند نشد و سیستان و بلوچستان به این روز افتاد. امروز خوزستان با مشکلات عدیده روبه‌روست که زیبنده مردم این منطقه نیست، آیا برنامه‌ ای برای حل این مشکلات دارید؟

این نماینده مجلس ولایت گفت: در زمان مدیریت شما در وزارت نیرو چندین دریاچه خشک شد و سطح آب دریاچه ارومیه که آقای رئیس‌جمهور در برنامه‌های خود به آن اشاره می‌کنند و زندگی چندین میلیون نفر به آن بستگی دارد، چهار متر کاهش پیدا کرد. سهم شما در قتل دریاچه ارومیه حداکثری است.

وی افزود: آقای بیطرف شما با سد زدن ایران را به جای گلستان به گورستان تبدیل کردید.


آیا مسئول فاجعه کمبود آب، وزیر نیرو خواهد شد؟

آدينه، 20 مرداد ماه 1396
11-08 2017

کمیته نجات پاساردگاد: این روزها انتخاب حبیب الله بی طرف، به عنوان وزیر پیشنهادی آب و نیرو، از سوی حسن روحانی موجب اعتراض بسیاری از فعالان محیط زیست و میراث فرهنگی شده است.

بی طرف از رهبران گروگان گیری سفارت آمریکا درتهران( سال 1979 ) بود، و به همین دلیل همیشه از پشتیبانی سپاه پاسداران و رهبران جمهوری اسلامی برخوردار بوده است. او از جوانی به مقامات بالایی چون استانداری، و وزارت رسید و در تصمیم گیری های اقتصادی که زیر نظر سپاه پاسداران انجام می شد نقشی اساسی داشته است.

بی طرف وزیرآب و نیروی محمد خاتمی (اولین رییس جمهور اصلاح طلب در جمهوری اسلامی) و از کسانی است که با اجرایی کردن پروژه ی انتقال آب در نابودی چشمه ها، رودها و دریاچه های مهمی چون ارومیه نقش عمده ای داشته است.

بی طرف در تدارک و تایید ساخت سد هایی چون گتوند، سیوند، کرخه و دیگر سدها نقشی اساسی داشت. این سدها هر کدام فاجعه ای بود که منجر به کمبود آب، تخریب محیط زیست و کشاورزی، فقر و بدبختی مردمان و نابودی بخش های بزرگی از میراث فرهنگی ایران شد.




كيميا August 11, 2017 10:09 AM

كبوتر با كبوتر ، جنايتكار با جنايتكار حكومت دست چند خونخوار مى چرخد

گزارش یا اعتراض به این نظر


arzhang August 11, 2017 10:29 AM

اخوند پاسدار حبیب اله بیطرف که در بحران نابودی اب در ایران ودزدی پول نفت پاسداران نقش مهمی داشته عوض اینکه بعنوان جنایتکارمحاکمه بشود حالا وزیر آب شده و بعدش هم قرارهست وزیر نفت یا رییس جمهور بعدی شود چون ایشان هم مثل احمدی نژاد از عزیزان اقا هستند و این پاسدار ضد امریکایی اعتقاد دارد که همه ایرانیان باید رعایت قانون یا اموزهای فناتیکی اسلام اخوندی را رعایت کنند و جزو نیروی بسیج اخوندا بشوند تا ارتش ۲۰ میلیونی بسیجی خمینی محقق شود و یکی ازاهداف مهم این اخوند پاسدارهم اوردن نیروهای جوان بسیجی زیرعنوان اقتصاد مقاومتی تو ساختار دستگاه رهبری دولت هست تا بدین وسیله رژیم بقا خودش را بیمه کند که بودن این نوع ایرانی خاین ضد امریکایی کار دونالد ترامپ را اسانتر میکند که در روز ۱۳ ابان امسال از دنیا بخواهد نفت و بانک اخوندا را تحریم کنند چون تا زمانیکه این رژیم پول دستش هست فتنه و جنگ و بحران از لبنان تا کره شمالی ادامه خواهد داشت

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش آريايى August 11, 2017 07:49 PM

جيمى كارتر اين نظام را در ايران مستقر كرد كه نابودش كند. به اميد اينكه ملت ايران روزى بخودشان بيايند و از خواب طولانى بيدار شوند و تا دير نشده ( نابودى كامل ايران ) طومار اين رژيم لجن را درهم بپيچند آمين

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش - صبحی August 20, 2017 04:26 PM

با رای اعتمادی که نمایندگان مجلس به کابینه روحانی دادند باید منتظر معضلات ومشکلات عدیده باشیم این کابینه یک کابینه کاملا هماهنگ شده بین خامنه ای - روحانی وعلی لاریجانی بود که همه چیزآن با برنامه ریزی قبلی اجرائی شد حتی شخص حسن روحانی در سخنرانی تنفیذ بطور تلویحی اشاره داشت که از طرف هیچ حزب ونهادی تحت فشار نبوده است یک دروغ بزرگ ویا شارلاتان بازی محض دراین کشورحزب یک واژه و کلمه بیهوده ویاوه است وبمثابه دادن یک آدرس کاملا غلط کیست که ندادنددراین کشوریک نهاد بنام بیت رهبری ومردان مسلح او تصمیم گیرند، ونهادهای وعناوین دیگر، ولو رئیس جمهورش بیش از یک بله قربان گو وتابع محض و تدارکاتچی نبوده ونیستند! تف بشرفتان ای آنانیکه در این فریب بزرگ از روحانی بت دروغین ساختید ومردم را فریب دادید

گزارش یا اعتراض به این نظر


ghabrestan August 20, 2017 09:21 PM

قبرستان های ما را اباد کردند گورهای چند طبقه ایران ما را گورستان کردند ای دولت بی ملت

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: