آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 27 بهمن ماه 1397 = 16-02 2019

ظریف: خرابکاری در پایگاه فضايی امام حمینی

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی دخالت آمریکا در شکست تهران برای پرتاب دو ماهواره خود را رد نکرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از کانال تلویزیونی NBC، جواد ظریف، تایید کرد که تهران در دو تلاش خود در دو ماه گذشته برای پرتاب ماهواره شکست خورده است و دخیل بودن برنامه‌ مخفی ایالات متحده را در این ارتباط رد نکرد.

پیش از این، نیویورک تایمز به نقل از نمایندگان رسمی دولت ایالات متحده، گزارش داد که کاخ سفید برنامه مخفی آمریکا برای خرابکاری علیه برنامه موشکی رژیم ایران را تسریع کرده است.

اظهارات پمپئو درباره برنامه محرمانه آمریکا

وزیر امور خارجه آمریکا انکار نکرد، اما به طور مستقیم نیز تأیید نکرد که آمریکا برنامه ای برای خرابکاری در برنامه های موشکی رژیم ایران داشته است.

به گزارش فاکس نیوز، مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا در پاسخ به این سوال که آیا خرابکاری در برنامه موشکی رژیم ایران، یکی از راههای مقابله با آن است گفت: من در مورد بسیاری از جنبه های فعالیت کشور که می تواند به صورت مخفیانه انجام دهد صحبت نمی کنم. اما، بدون شک، امریکا از تمام قدرت خود برای کاهش توانایی رژیم ایران در ساخت برنامه موشکی استفاده می کند.

پمپئو گفت: "واضح است که رژیم ایران با ایجاد توانایی های موشکی خود قطعنامه شورای امنیت را نقض می کند و ما در حال تلاش برای جلوگیری از آن هستیم."


برنامه محرمانه آمریکا

روزنامه نیویورک‌تایمز در گزارشی اختصاصی نوشته است: آمریکا برای اخلال در برنامه موشکی سپاه پاسداران عملیاتی فوق‌سری در دست دارد.

مقام‌های آمریکایی می‌گویند که تعیین میزان موفقیت این برنامه مخفی ممکن نیست اما در یک ماه گذشته دو تلاش رژیم ایران برای فرستادن ماهواره به فضا با شکست روبرو شده است.

گزارشگر نیویورک تایمز می گوید آزمایش‌های ناموفق موشکی اخیر رژیم ایران موجب شد تا با برخی مقام سابق و فعلی در مورد احتمال وجود یک خرابکاری گفت‌وگو کند که برخی از این مقام‌ها حاضر شدند در صورت فاش نشدن نام‌شان در این باره صحبت کنند.

به نوشته این روزنامه، خرابکاری از طریق شرکت‌ها و کشورهایی صورت می‌گیرد که قطعات فنی مورد نیاز در صنعت فضایی و فعالیت‌های موشکی رژیم ایران را تأمین می‌کنند.

آمریکا می گوید برنامه فضایی رژیم ایران تنها یک پوشش برای توسعه توان موشک‌های بالستیک است که توانایی حمل کلاهک‌های هسته‌ای را دارد.


اختیار برنامه موشکی با دولت نیست

وزیر امور خارجه آمریکا در واکنش به آخرین آزمایش موشک ماهواره‌بر جمهوری اسلامی در صفحه توئیتر خود نوشت: تازه‌ترین آزمایش موشکی ایران باز هم ثابت می‌کند که توافق هسته‌ای ایران کاری در راستای متوقف کردن برنامه موشکی ایران انجام نمی‌‎دهد. ایران با توسعه توان خود در زمینه موشک‌های بالستیک در حال نادیده گرفتن قطعنامه شورای امنیت است. ما باید محدودیت‌های بین‌المللی سخت‌تری را برای متوقف کردن برنامه موشکی ایران بازگردانیم.


اطلاعات تاره در باره کلید برنامه موشکی

این در حالیست که فرمانده هوافضای سپاه پاسداران گفته: اختیار برنامه موشکی با دولت نیست.

پاسدار حاجی زاده در واکنش به اعتراض کشورهای غربی گفت: روند آزمایشات موشکی شامل آزمایشات برد بلند نیز می شود و در این مورد دولت دخالتی ندارد و تنها می‌تواند در امر تبلیغ آزمایش‌های موشکی دخالت کند نه انجام تست‌ها. جیغ بنفش غرب نیز بخاطر این روند توسعه و پیشرفت موشکی است.

این سرکرده سپاه پاسداران درباره سوالی پیرامون لایحه مبارزه با پولشويی هم گفت: هر چیزی که توسط اروپایی‌ها و غربی ها طراحی می شود حتما به آن باید شک کرد و در اینکه آنها می خواهند به اطلاعات ما دست ببرند شک نکنید.

این در حالیست که سرکرده حزب الله لبنان روز گذشته در سخنرانی خود بمناسبت سالگرد انقلاب خمینی گفت: تمام امکانات ما از قرص و دارو بگیرید تا موشکهای‌مان همه از جمهوری اسلامی بود.


بازهم اقدام تحریک آمیز جمهوری اسلامی

خبرگزاری آسوشیتدپرس پیش تر در گزارشی از تلاش مجدد رژیم ایران برای پرتاب ماهواره به فضا خبر داد. بر اساس تصاویر ماهواره‌ای که امروز منتشر شده و برغم اعتراض کشورهای غربی، رژیم ایران برای پرتاب دوم ماهواره تلاش کرده است.

تصاویر ماهواره ای نشان می دهد که این فعالیت‌ها در مرکز فضایی خمینی در استان سمنان انجام شده است. تلاشی که بر اساس تصاویر ماهواره‌ای ناموفق بوده است.

تلاش‌های رژیم ایران برای پرتاب ماهواره به فضا با اعترااض شدید آمریکا و فرانسه مواجه شده است. این کشورها می گونید برنامه‌های هوافضای رژیم ایران در راستای تحول برنامه موشکی و در خدمت توسعه موشک‌های بالستیکی است.


چرخش اروپا و حمله بی سابقه اصلاح طلب ها

اروپایی‌ها برای نجات برجام، چندین بار بر تضمین منافع اقتصادی جمهوری اسلامی از این توافق تاکید کردند. اما در ماه‌های بعدی این تایید کمرنگ و نهایتا به تهدید تبدیل شد.

مصطفی کواکبیان، نماینده مجلس شورای اسلامی گفته: بیانیه اخیر اتحادیه اروپا نشان داد تنها ترامپ نیست که از برجام بیرون می‌آید.

به گزارش ایسنا، این نماینده اصلاح‌طلب مجلس افزوده: اروپاییان نیز حرف‌های عجیبی در مورد حقوق بشر و موشک‌های ما زدند در حالی که به آن‌ها هیچ ربطی ندارد.

وی ادامه داد: امروز در شرایط سختی قرار گرفتیم، برخی خارج نشین‌ها می‌گوید مردم ۲۲ بهمن بیرون نیایند، ولی دشمنان کور خوانده اند، این انقلاب بر روی خون شهدا استوار است.

واکنش وزارت خارجه جمهوری اسلامی به بیانیه اروپا

وزارت‌ خارجه جمهوری اسلامی روز سه شنبه در واکنش به محکومیت برنامه موشکی، تروریسم و نقض حقوق‌بشر در ایران توسط اتحادیه اروپا مدعی شد که طرح اتهامات بی‌ پایه‌ ای هم‌چون طراحی و یا اقدام تروریستی در اروپا از ابتدا بی‌اساس و تعجب برانگیز بود.

در بیانیه وزارت خارجه جمهوری اسلامی آمده است: موضوع برنامه موشکی هرگز در دستور کار مذاکره با دیگر کشورها نخواهد بود و ایراد چنین اتهامات واهی و بی‌اساس نه تنها در شرایط کنونی سازنده نیست بلکه در راستای اهداف معاندینی است که خواهان تیرگی روابط ایران با اروپا هستند. .

این در حالیست که کشورهای عضو اتحادیه اروپا شامگاه دوشنبه با انتشار بیانیه‌ای رسمی خواستار توقف برنامه‌ موشک‌های بالستیک رژیم ایران شدند.

در این بیانیه اتحادیه اروپا نگرانی شدید خود را نسبت به برنامه‌ها و آزمایش‌های موشکی در ایران که موجب بی‌اعتمادی عمیق و بی‌ثباتی منطقه می‌شود ابراز کرده است.

در این بیانیه همچنین از نقض مستمر و گسترده حقوق بشر در ایران ابراز نگرانی شده است.


باز هم خبر هوا کردن ماهواره (موشک)

وزیر ارتباطات جمهوری اسلامی گفته: ماهواره جدید بنام ماهواره "دوستی" آماده قرار گرفتن در مدار است

جهرمی امروز دوشنبه در مشهد اعلام کرد که یک میکروماهواره جدید ساخت داخل آماده ارسال به فضاست. به گفته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی، ماهواره "دوستی" در دانشگاه صنعتی شریف تهران طراحی و ساخته شده و وزن آن ۵۲ کیلوگرم است.

جمهوری اسلامی اخیرا تلاش کرد ماهواره "پیام" را در مدار قرار دهد که شکست خورد.

این در حالیست که کشورهای غربی بویژه آمریکا می گویند: رژیم ایران همواره از پرتاب ماهواره‌ها به عنوان پوششی برای توسعه برنامه موشکی خود استفاده کرده است

وزیر خارجه آمریکا اخیر آن را اقدامی تحریک آمیز و ناقض قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل دانست و به رژیم ایران هشدار داد. کشورهای اروپايی نیز درصدد اعمال تحریمهايی در این زمینه هستند.

تهدید موشکی سپاه پاسداران علیه اروپا

وزارت دفاع جمهوری اسلامی روز شنبه در نخستین روز دهه فجراز رونمايی موشک کروز برد بلند زمینی "هویزه" خبر داد که فیلم‌هایی از شلیک آن نیز در صداوسیما پخش شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، پاسدار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران امروز یکشنبه گفت: راهبرد دفاعی ما می تواند به اقتضای شرایط و بر اساس تغییر رفتار بازیگران، تغییر کند.

وی بیان داشت: امروز اگر اروپایی ها یا دیگران بخواهند بر اساس یک توطئه، خلع سلاح موشکی جمهوری اسلامی را دنبال کنند،‌ مجبور می شویم به یک جهش استراتژیک روی آوریم.

سلامی تاکید کرد: به همه توصیه می کنیم در موضوع قدرت موشکی جمهوری اسلامی، هیچکس با ما مذاکره ای، توصیه ای و درخواستی نداشته باشند و اجازه دهند این قدرت را گسترش دهیم و ما را وادار به تغییر در معادلات بازدارندگی نکنند.

این در حالیست که وزیر خارجه فرانسه هفته گذشته نسبت به اعمال تحریم های شدیدتر علیه رژیم ایران در صورت عدم پیشرفت در گفت و گوهای مربوط به برنامه موشک های بالستیک هشدار داد.

لودریان در گفت و گو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت: ما آماده اعمال تحریم های شدید هستیم در صورتی که گفت و گوها نتیجه نداشته باشد و آنها نیز این را می دانند.



حقیقتگو January 16, 2019 05:05 PM

برمصداق زبان سرخ دهد سرسبزی برباد بله چین وروسیه وهمچنین اروپائی ها پشت ساخت و سازموشک وماهواره برای حکومت آخوندی بوده اند وهستند ورژیم آخوندی همچون مفت خورکه سالهای سال درحیف ومیل کردن پولهای نفتی عادت کرده بوده است وحالا که دیگرازاین پولهای خبری نیست با موشک پرانی و ماهواره پرانی درصدد زورگیری و باجگیری برآمده است مشکل مقامات حکومت آخوندی این است که هیچ راه فراری ازایران به خارج ازکشورندارند نه غرب به آنها پناه میدهد و نه کشورهای عربی ونه چین ونه روسیه ودرحقیقت تا هجوم مردم ودستگیرشان توسط مردم چاره ای ازانچه انجام میدهند را ندارند

گزارش یا اعتراض به این نظر


اسد خان January 26, 2019 09:53 AM

اروپاییها بسیار انسان دوست هستند اول امام سیزدهم ما را به پاریس بردند و مانند نیوتون زیر درخت سیب نشاندند تا راز جاذبه را اینبار بر ساده لوحان کشف کند , سپس وی را با هواپیما به ایران آوردند وگرنه بقیه امامان مجبور بودند با شتر رفت و آمد کنند , سپس چهل سال است با راه کارهای گوناگون نمیگذارند به این راز جاذبه بر ساده لوحان کوچکترین خدشه ای وارد شود مرسی اروپا

گزارش یا اعتراض به این نظر


نوید January 26, 2019 10:25 AM

این فراسه که به اصطلاح تهدید بی سابقه ای به رژیم کرده همون فرانسه ای هست که سه روز پیش اعلام کرد که
سازوکار مالی ایران در روزهای آینده برقرار می‌شود؟
(دور زدن تحریمهای امریکا)
اینها همش ژست سیاسیه

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش - صبحی January 26, 2019 10:59 AM

جمهوری اسلامی در مسیری قرار گرفته است که راه پس وپیش ندارد و باید درهمین بماند تا نابود شود اینها تا آنجا احمق وضد منافع ملی بودند که بزرگترین شانس خودرا در دوران اوباما که از پشت بملت ایران خنجر زده بود را از دست دادند ودنیا دریافته است که بجز نابودی این رژیم هیچ راه حل دیگری پیش روی جامعه جهانی، ومهمتر از آن پیش روی ملت ایران وجود ندارد

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام January 26, 2019 03:48 PM

کدوم ساز و کار مالی؟ کسی برای رژیم اسلامی اشغالگر ایران تره هم خورد نمیکنه کار این رژیم رسما تمومه و این باید تو تاریخ یادگاری بمونه که آدمهای پست هیچوقت محترم نخواهند شد و امیدوارم با سقوط این رژیم میراث منحوس صفویه و قاجاریه به همراه آخوند برای ابد به زباله دانی تاریخ سپرده بشه

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش - صبحی February 3, 2019 12:23 PM

واقعیت اینست که گویا اروپائیهاهنوزهم درچرخه "باشیم یا نباشیم" گرفتارند اتحادیه اروپابویژه شخص موگرینی بعنوان شخصیتی راهبردی در زمینه سیاست خارجی این اتحادیه شایدهنوزهم ازدرک شناخت جوهره وجودی جمهوری عاجزاست، یافکرمیکندجمهوری اسلامی باسازوکارمالی واینجورمسائل بصراط مستقیم روی میاورد چنین نیست جمهوری اسلامی درسرشت وجوهره پایورانش یک نظام عقب مانده است که هیچ ظرفیتی برای بازگشت بیک حکومت ودولت متعارف راندارد این رژیم دراساس یک موجودخارق العاده است که خودرا متصل به آسمان میداند ودرروی زمین بدنبال تحکیم وهژمونی مرده خودش است وقتی سردار سلامی بااین صراحت میگوید، اگراروپائی چنین کنندوچنان، ما هم راهبرد خودمان را تغییرمیدهیم، دارد پاسخ اتحادیه اروپا وجواب وزیرخارجه فرانسه رامیدهد یعنی اینکه ماهمانیم که بودیم وهمان خواهیم بود بفهمید

گزارش یا اعتراض به این نظر


حقیقتگو February 3, 2019 05:45 PM

تعجب آورنیست که رژیم آخوندی با تمامی تلاش وکوشش ازاروپائیان می خواهد که حمایت مالی و تجاری را قطع نکنند ولی پاسدارها حالا به تهدید کردن برمی آیند دقیقا" روس ها با استفاده ازربات های پاسدارچی نما درصدد باجگیری ازاروپا ورفع تحریم های اروپا برعلیه روسیه هستند

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش پ February 5, 2019 12:08 PM

همه اعضای این رژیم تروریستی مانند صدام و قذافی نه نتها دیکتاتور بلکه قلدر و روانی هستند صدام چند بار گفته بود که او با کودتا قدرت را در عراق بدست گرفت، حالا هم آمریکا و دنیا بداند که فقط مرگ یا سرنگونی با جنگ میتواند او را از قدرت پائین بیندازد، حالا قلدری جمهوری تروریستی در مورد برنامه های موشکی و دخالت در کشورهای دیگر هم، فقط با زور و جنگ از سوی دنیا و نابودی کامل رژیم فابل متوقف شدن است

گزارش یا اعتراض به این نظر


مهرداد February 5, 2019 07:09 PM

براندازی و آرزو برای تغییر نظام سیاسی ایران هیچوقت نباید موجب به خلع سلاح ایران شود اگر جمهوری اسلامی هم سقوط کند ، تنها تضمین برای حفظ تمامیت ارضی ایران در برابر کسانی که از الان خلیج همیشه فارس را خلیج عربی می‌نامند (عربستان، امارات، کویت) همین موشکها و تجهیزات نظامیست بعضی‌ها مثل خمینی که ۴۰ سال پیش اسلحه‌هایی که شاه خریده بود را «اهن پاره» مینامید امروز با کسانی که چشم طمع به تمامیت ارضی ما دوخته اند همصدا شده‌اند و با کلماتی مثل «موشک پرانی» دستاوردهای دفاعی ایران را که تحقیر میکنند بازیچه دست عربستان، امارات و اسراییل نشوید و اگر هم میخواهید براندازی کنید به دشمنان تمامیت ارضی ایران بگویید که توان نظامی ایران هرگز نباید خدشه دار شود

گزارش یا اعتراض به این نظر


سیامک شوروی February 5, 2019 11:30 PM

با درود!
آنچه سبب شگفتی است تیتر خبر بالا نیست بلکه آنست که چگونه آخوندهای مکار که در حیله گری دست بالایی نداشته اند (البته تنها تاکنون) از اتحادیه اروپا پشت دست خورده اند آنهایی که در ضمن سینه زنی برای ترامپ، نسبت همدستی با جمهوری اسلامی را به اروپاییان میدادند (و بسیاری هنوز هم)، همچون پایوران جمهوری پلید اسلامی هیچگاه در فکر آن نبودند که تمامی نمایشهای ماههای گذشته برای برپایی دستگاه مبادلات پولی و قول و قرارهای آنچنانی از طرف اروپاییان تنها برای “سر کار گذاشتن” جمهوری اسلامی بوده و هست پس از کناره گیری آمریکا از برجام اروپاییان توانستند بدینوسیله ازسرگرفتن کوششهای اتمی جمهوری اسلامی را پس انداخته و همزمان تماشاگر افول سیاسی و اقتصادی هر چه بیشتر اسلامیون باشند البته بازی هنوز به پایان نرسیده است!
با درود دوباره
سیامک شوروی

گزارش یا اعتراض به این نظر


حقیقتگو February 6, 2019 08:12 PM

این احمق ها هنوزنفهمیده اند که نه چین ونه روسیه ونه اروپا ونه امریکا اجازه ظهور ابرقدرتی دیگری که آنهم یک حکومت تمام فرومایه ارتجاع اسلامی باشد نخواهند داد تازمانی این کشورها بتوانند با سناریوهای مختلف ثروت ملی ایران آنهم بدون مردم ایران به هرشکل وفرمی اخادی و به یغما ببرند همچون تماشگران سینما به دیدن فیلم های قدرت نمائی علی خامنه ای مشغولند کشورهای مافوق صنعتی ومدرن که هردقیقه ازوقت مردمانشان برایشان حائزاهمیت است نه شکرخوری جماعتی چپاولگرمافیائی بی مصرف تحت عنوان اصلاح طلب و اصولگرا توجهی دارند جناب اصلاح طلبی که دراین چهل ساله هیچ عملی اصلاح طلبی انجام نداده است زیرا رژیم آخوندی اصلاح پذیرنبوده ونیست و درحقیقت به اصلاح ارقام درآمدهایشان پرداخته بودند می گوید حقوق بشرمردم ایران به اروپائی مربوط نیست ودرحقیقت به رژیم اخوندی هم ربطی ند

گزارش یا اعتراض به این نظر


homa February 7, 2019 12:05 PM

جمهوری اسلامی درچنین شرایط سخت واقتصاد صفرخواهان جنگ است وبازکشاندن جوانان میهن به جنگ وبلکه بتواند برای خودش بقای خودرا حفظ کند

گزارش یا اعتراض به این نظر


پلنگ ایران زمین February 7, 2019 10:26 PM

این برج نگاهدارندهِ ماهوار از قوطی کوکاکولا درست شده است؟ این بیشتر بمانند یک موشک است تا ماهواره۰
ماهواره دوستی همانگونه که از نامش پیداست٬ یک ماهواره روسی است هر جا که نام رفیق یا دوستی میآید٬ پایِ روس ها در میان است

گزارش یا اعتراض به این نظر


علی February 9, 2019 02:25 AM

صایب تبریزی میگه
نرمی ز حد مبر که چو دندان مار ریخت
هر طفل نی سوار کند تازیانه اش
دنیای امروز و بخصوص منطقه ما زمانی روی آرامش به خود خواهد دید که سر این مار قاشیه یعنی سپاه پاسداران را با قدرت بکوبد و تا محو کامل امکانات و تجهیزات نظامی آن و همدستان پلیدش لحظه‌ای درنگ نکند که در این راه هر گونه اغماض به فاجعه منتهی خواهد شد

گزارش یا اعتراض به این نظر


افق پایان نزدیک تر می شود!!! February 9, 2019 02:35 AM

با ادامهٔ آزمایشهای موشکی سپاه، ظریف از کار کناره گیری خواهد کرد و این امر دیوار سد ریزش ها را در درون رژیم، خواهد شکست و سیل جدایی و دور شدن از رژیم فاسد اسلامی در تمام دستگاهها و ارگانهای مدیریتی کشور، لشکری و کشوری، آغاز خواهند شد
استعفای پر هیاهو و جنجال برانگیز ظریف و کناره گیری او از سیاست ایران، «پاشنهٔ آشیل» این ریزش های درونی رژیم خواهد بود که به فروپاشی کامل رژیم، منجر خواهد شد

گزارش یا اعتراض به این نظر


چوب ترامپ صدا ندارد !!! February 16, 2019 08:46 AM

جرأت نمی کردند به این حقیقت اعتراف کنند ولی حالا تازه فهمیده اند که چگونه ترامپ با چوب بر سرشان کوبیده و سر دردهایشان تازه شروع شده
دامنهٔ این اقدام آمریکا برای رژیم فاسد اسلامی، بسیار بسیار وسیع و خطرناک خواهد بود
اگر سلاح های جدید آمریکا قادر باشند با اشعهٔ لیزر موشک ها را در روی سکوهای پرتاب و یا پس از برخاستن آنها در هوا نابود کنند، در حقیقت قادر خواهند:
• قدرت دفاع موشکی رژیم اشغالگر اسلامی را فلج و بطور کلی خطر آنها را خنثی کنند
• اهداف زمینی، پایگاهها، مراکز پدافند هوایی، انبار موشکی و مهمات، هواپیماهای نظامی، ناوشکن ها، رزم ناو ها را به آسانی با هدف قرار دادن و تاباندن اشعهٔ لیزر به قُطر یک مداد به اهداف، آنها را به آسانی منهدم و خطر آنها را خنثی کنند
• به آسانی مراکز سیاسی، پناهگاههای فرماندهان، دولتمردان، مراکز تبلیغات رژیم صدا و سیما، مخابرات، مراکز اطلاعاتی را مورد هدف و نابود کنند
با نازل شدن این بلای آسمانی، ترس و وحشت عمیق سردمداران رژیم فاسد اسلامی برای در امان بودن جان و امنیت خود، تازه شروع شده که به ریزش و فرار سردمداران حکومت و در عاقبت به سقوط و فروپاشی رژیم اسلامی منجر خواهد شد

گزارش یا اعتراض به این نظر


مسعود February 16, 2019 09:26 AM

پس به آغاتون بگید مواظب باشه یک دونه فشفشه اگر دوباره هوا کنید ممکن است شیطان بزرگ به طرف بیت العنکوبت هدایتش کنه از من گفتن به قول صمد آقا کار دیه

گزارش یا اعتراض به این نظر


حکومت(بی نظام)مافیایی مفسدان؟ February 16, 2019 10:53 AM

(خشت اول چون نهد معمارکج)وقتیکه حاکمانی دنیا طلب خود رابه دروغ برتروافضل وتافته ای جدا بافته ازمردم فزض کردند(تا ثریا میرود دیوار کج)روزبه روزمردم بیشترازانان جدا ودور میشوند وفساد وظلم وچپاول (عمل)این حاکمان موجب پایداری ومخالفت واعتراضات(عکس العمل) مردم میشود این قانون الهی وکائنات است)واین حاکمان مفسد همواره ازبین قوم وقبیله خودشان وبی توجه به شایسته سالاری پستهای مهم وکلیدی حکومتی رابه نالایق های حامی ومزدوران خودشان می سپارند(معیارگزینش انان نیزسابقه ظلم وجنایت وشکنجه واعدام وچپاول وغارت بیشترمردم(ناخودی ها)است چنین مسئولین مافوق قانون وفاسد وحریص ودنیا طلبی از هرفرصتی برای غارت وچپاول بیشتر استفاده میکنند(فروش پروندهای انرژی هسته ای واطلاعات پرونده های قضایی وارشیو صدا وسیما وموشکی نتیجه حکومت این مفسدین وام الفسادعالم است

گزارش یا اعتراض به این نظر


حقیقتگو February 16, 2019 08:13 PM

انکار که تحریم های نفتی ومالی هنوز به بریدن زبان اخوندسانان منجرنشده است وباید تحریم های علمی انچه مخترعان وکاشفان امریکائی درانها دخیل بودند هم به ان اضافه شود تحریم برق - تحریم تلفن - تحریم هواپیما - و و و که دیگربفکرقلدری ماهواری نیفتد بدون اختراعات خارجی فقط چادرمی ماند و شمع

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: