آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 21 آبان ماه 1396 = 12-11 2017

"اقتصاد مال خر" در حال غرق شدن است

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن در ایران با بیان اینکه قبح فساد ریخته است، گفت: فساد دیگر در کشورمان سازمان یافته شده است.

به گزارش تابناک، غلامحسین شافعی که روز یکشنبه در جلسه هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی سخنرانی می‌کرد افزود: در شرایط کنونی چنین به نظر می‌رسد که اقتصاد ایران را می‌توان به غریقی تشبیه کرد که تلاش دارد خود را روی آب نگاه دارد.

شافعی گفت: نبود برنامه و عدم تخصیص صحیح منجر به این شده که مشکل اقتصاد ظهور کند و با اقدامات وصله و پینه‌ای نمی‌توان مشکلات را حل کرد و منابع را به هدر داد و پول را در جایی خرج می‌کنیم که عایدی برای اقتصاد ندارد.

در همین حال یک عضو مجلس شورای اسلامی گفته: دولت ۴۰۰میلیارد تومان بابت حقوق و مزایا از خزانه قرض کرده است.

محمد حسینی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ولایت گفت: این مبلغ بابت حقوق، مزایا و هزینه داخلی ادارات دولت بوده است.



آرش-صبحی November 12, 2017 05:47 PM

در کشوری که اکثر اختلاسهای بزرگ یک سرشان به خیمه ولایت متصل است وکله گنده های سپاه دست در دست آقا سید مجتبی خامنه ای واطرافیان رهبر معظم دارند، می دزدند، ودرعین ممنوع الخروجی با ۵۰۰۰ میلیارد دزدی مثل آب خوردن از مرزهای هوائی یا زمینی فرارمیکنند، ومردم ایران هر روز و هرساعت دارند فقر وفلاکت را تجربه میکنند، آقای شافعی دارند ساز مخالف میزنند که چه؟ آقا توی این حکومت همه مدیرانش، بدون استثنا، دزدند وچپاولگر این حرفها هم محض دلخوشی بعضبی مردمان زود باور و گفته میشود همه ثروت ایران را به تاراج بردند ودارند میبرند آقای خامنه ای خود تا آنجا آلوده است که جرئت نمیکند یک فرمان جدی در مواجه با دزدی ها وفسادها صادرکند در حکومت اسلامی همه مدیران ووکلان وزیران دزدند وهمه شان از یکدیگر آتو دارند تنها راه سرنوگونی است وبس

گزارش یا اعتراض به این نظر


Mohamad November 12, 2017 06:21 PM

انگار فساد تازگى اونهم بفهمى نفهمى نهادينه شده اقتصاد از وقتيكه مال خر شد نهايدينه فاسد شد همينطور مثل خر هر كدام از كاربدستان يك شكمى پر ميكنند و بعضا هم لگدى به قبر امام راحل مينوازند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: