آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 13 آبان ماه 1396 = 04-11 2017

تجمع حقارت آمیز سیزده آبان با حضور کودکان

تجمع حقارت آمیز ۱۳ آبان، با حضور بچه های کودکستانی و دبستانی و سایر اعضای خانواده های بسیج!! (عکس زیر)

مراسم روز ۱۳ آبان روز پوشالی موسوم به”مرگ بر آمریکا” با هدف سرِ کار گذاشتن اقشارِ مختلف مردم محروم و فلاکت زده ایران!

به گزارش شبتاب نیوز، مراسم مضحکی زیرعنوانِ “روز ملی مبارزه با استکبار جهانی”! در سراسر کشور با حضور اقشار مختلف بسیجیها برگزار شد.

موشک بالستیک مهمان ویژه راهپیمایی امروز!

راهپیمایی حکومتی بمناسبت سالگرد اشغال سفارت آمریکا در تهران امروز با حضور جمعی از حامیان خامنه ای در مقابل سفارت پیشین آمریکا برگزار شد.

بنا به گزارشها، ماکت موشک دوربرد سپاه پاسداران در مقابل سفارت آمریکا نصب شده بود (عکس زیر) و همچنین تابوت مذاکره با آمریکا توسط تعدادی از حاضرین حمل می شد (عکس زیر). آنها همچنین با شعار "مرگ بر آمریکا" توافقنامه هسته ای (برجام) را آتش زدند.

پاسدار شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت جمهوری اسلامی طی سخنانی در این مراسم حکومتی گفت: ملت ایران رکورد دار ذلیل‌سازی توطئه‌های آمریکایی هستند.

وی گفت: آمریکایی‌ها می‌خواهند از ترامپ فردی دیوانه ترسیم کنند تا دیگران را به سمت خودکشی هدایت‌شده سوق دهند.

این در حالیست که پاسدار ضرغامی، رئیس سابق صداوسیما نیز در این مراسم گفت: سپاه پاسداران می تواند با تکیه بر موشک های خود هر کجا که بخواهد مقر آمریکایی ها را با خاک یکسان کند.

ایران پرس نیوز


ایران پرس نیوز




اردشیر November 4, 2017 03:05 PM

جالب است که پیش از تروریستی اعلام شدن سپاه پاسداران فرماندهان سپاه در یک حرکت بسیار مضحک تهدید می کردند که اگر سپاه تروریستی اعلام شود تمام پایگاه های امریکا در اطراف ایران تا دو هزار کیلومتری هدف موشک باران سپاه خواهند شد حالا سپاه چندین هفته است که تروریستی اعلام شده است و تحریم آن هم آغاز گشته است و در حال گسترش است در حالیکه تمامی فرماندهان سپاه کلا خودشان را به آن راه می زنند که انگار آنها نبودند که تهدید به موشک باران پایگاه های ارتش امریکا می کردند باز هم بعد از این ذلالت و فرومایگی دم از موشک و موشک باران می زنند در حالیکه هرکسی می تواند حدس بزند جمهوری اسلامی حتی پس از حمله کردن امریکا هم جرات شلیک موشک به پایگاه های امریکا و پاسخگویی را نخواهد داشت

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش-صبحی November 4, 2017 09:10 PM

حقارت ودرماندگی رژیم اسلامی در مراسم مسخره ۱۳ آبان راباید در استقرار تمسخرآمیز همین موشک ارزیابی نمود رژیمی که با آوردن یک مشت نونهالان دبستانی وبعضا" دبیرستانی تا آنجا احساس بی آبروئی نموده بود که برای انحراف افکار عمومی، حتی جیره خواران خود دست به چنین اقدامی زده بود ۱۳ آبان به روزی بدل شده است که پدران ومادران دانش اموزان همه مانورهای رژیم را از قبل برای فرزندان خود تعریف میکنند تا جائیکه دیگر از آن مراسم سالهای نخست انقلاب خبری ازهجوم خودخواسته مردم بچشم نمیخورد ونظام ملایان مجبوراست با اینگونه اقداما ت خنده آورتوجه مردم را از این شکست بزرک بسمت وسوی دیگری منحرف نمایند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: