آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 18 شهریور ماه 1396 = 09-09 2017

منبع داخلی: افشای برنامه خطرناک سپاه

سایت آمدنیوز: تحركات سیستماتیک سپاه پاسداران در مناطق سنى‌نشین کشور به شکل قابل ملاحظه‌ای افزایش یافته و ممکن است در آینده منجر به بروز جنگ‌هاى مذهبى در ايران شود.

به نظر می‌رسد این برنامه بخشی از پروژه سرداران سپاه برای آینده ایران باشد، به طوری‌که نمود آن در بخشی از سخنان قاسم سليمانى بيان شده است. قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در پانزدهمین اجلاس روز جهانی مساجد گفته است: «با خطر فتنه مذهبی در داخل مواجهیم.»

به گزارش خبرنگار «آمدنیوز»، در بسیاری از مناطق سنی‌نشین استان‌های سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی از جمله زاهدان، ستادهایی با عنوان «ستاد بازسازی غدیر» تشکیل شده که این ستادها با نصب ده‌ها بنر تبلیغاتی در سطح شهرها اعلام کرده‌اند مراسم تاریخی روز غدیر شنبه آینده در این مناطق بازسازی خواهد شد.

مراسم روز غدیر به عنوان اصلی‌ترین نماد اختلاف میان اهل سنت و شیعیان از ابتدای تاریخ اسلام مطرح بوده و بازسازی آن در مناطق سنی‌نشین کشور جز تحریک مذهبی اهل سنت، رهاوردی نخواهد داشت.

بر اساس گزارش متعدد، قرار است مراسم «بازسازی غدیر» در «کوهستان پارک» زاهدان با همکاری شهرداری (که اکثر عوامل آن‌ها از اهل سنت هستند) برگزار شود و هم‌اکنون ماشین آلات شهرداری در حال آماده‌سازی مکان برگزاری این مراسم در مرکز یک استان سنی‌نشین و در نزدیکی عیدگاه اهل سنت و مسجد مکی هستند.

از سوی دیگر، یک منبع مطلع امنیتی در سازمان اطلاعات سپاه به خبرنگار «آمدنیوز» اطلاع داده است که طی برنامه‌ای محرمانه قرار است سلسله بمب‌گذاری‌هایی در تهران و برخی شهرها انجام شود که در آن، تعداد زیادی از شهروندان کشورمان قربانی خواهند شد.

قرار است این انفجارها به «اهل سنت» یا «داعش» نسبت داده شود و پس از آن زمینه برای سرکوب بیشتر اهل سنت ایران و بخشی از مسئولین کشور و نیروهای امنیتی فراهم خواهد شد.

به عنوان مثال به گفته‌ی ابوالفضل حسن بیگی نماینده مجلس شورای اسلامی، در پروژه پر بحث و جدل حمله تروریستی به مجلس شورای اسلامی و بهشت زهرا، بیش از ۹۰ تن بازداشت شده‌اند که برخی از این افراد از نیروهای امنیتی و کادرهای سپاه پاسداران بوده‌اند. گفته شده تعداد بازداشتی‌ها به بهانه‌ی حمله تروریستی تهران، رقمی بیش از این‌ها است.

خبرنگار «آمدنیوز» به دنبال اطلاعات جزئی‌تر از این برنامه‌ی امنیتی سازمان اطلاعات سپاه است که به محض وصول اطلاعات، به طور مشروح اطلاع‌رسانی خواهد شد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: