آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 23 آذر ماه 1396 = 14-12 2017

نظرسنجی حکومتی؛ سیلی محکم به رهبر بی آبرو

بهارنیوز: نتایج مهم نظرسنجی سایت اصولگرا؛ عدم حاکمیت قانون در ایران
در «حکومت‌گری خوب» با نمره نزدیک به «صفر» مردود مطلق شدیم

در روزهای گذشته، سایت اصولگرای تابناک (نزدیك به محسن رضایی) از مخاطبانش خواست با شرکت در یک نظرسنجی با عنوان کدام مؤلفه حکمرانی خوب در ایران رعایت می‌شود، نظر آنان را در این باره جویا شد.

در این نظرسنجی، چهار مؤلفه «پاسخگویی»، «مسئولیت پذیری»، «شفافیت»، «حاکمیت قانون» و در نهایت «هیچکدام» برای این نظرسنجی انتخاب شدند.

بنا بر این نظرسنجی، یک درصد از مخاطبان به رعایت پاسخگویی، یک درصد به رعایت مسئولیت پذیری، کمتر از 1.5 و درصد به وجود شفافیت و حدود 2.5 درصد به حاکمیت قانون در کشور رأی داده و بیش از ۹۴ درصد شرکت کنندگان، معتقد بوده اند که هیچ یک از مؤلفه‌های مذکور در حکومت‌داری در کشور ما رعایت نمی‌شود!

نتیجه ای که اگر چه تلخ است، در گفت وگو با برخی از افرادی که در این نظرسنجی شرکت کرده اند، مشخص شد، در مجموع و صرف نظر از برخی ملاحظات، آنان دلایلی قوی برای انتخاب گزینه هیچ کدام داشته اند.



Ira September 11, 2017 10:35 AM

ناقوس مرگ جلادان سال ها است که به صدا در امده
دکان تان را این مردم به زودی بر سر شما خراب خواهند کرد

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام December 15, 2017 12:33 AM

این جانوران از زیر تیغ پرزیدنت ترامپ سالم در نخواهند رفت سال ۲۰۱۹ سال حمله ی نظامی به رژیم ایران خواهد بود و تضمین کننده ی دور دوم ریاست جمهوری برای پرزیدنت ترامپ چون آمریکایی ها در موقع جنگ هیچوقت فرمانده ی کل قوا رو عوض نمی کنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: