آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 19 آذر ماه 1396 = 10-12 2017

دلیل ورشکستگی موسسات مالی اعلام شد

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با بیان اینکه آقازاده ها و مقامات باید تسهیلاتی که از موسسات مالی – اعتباری گرفتند را پس بدهند، افزود: وامهای کلان آقازاده ها و مقامات باعث ورشکستگی موسسات مالی- اعتباری شد.

وی افزود: وامهای کلانی که آقازاده ها، مقامات و مسئولین با سفارش از موسسات و موسسه ثامن الجج دریافت کردند، باعث ورشکستگی آنها شد که در حال حاضر به یک معضل در کشور تبدیل گردید.

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس افزود: وقتی یک آقازاده 30 میلیارد تومان و یا کمتر و بیشتر از یک موسسه و یا صندوق وام می گیرد و آنرا نمی پردازد، طبیعی است موسسه در پرداخت پول مردم به مشکل بخورد.

وی به مشکل اعتبار یکی از موسسات حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و افزود: تعاونی اعتبار ولیعصر بهارستان 200 میلیارد تومان سرمایه دارد اما 180 میلیارد تومان به مردم بدهکار است. وقتی مشکلات موسسات مالی - اعتباری رسانه ای شد مردم برای گرفتن پول های خود از این موسسه هجوم آوردند که در حال حاضر این موسسه هم با مشکل مواجه شد.


فیلم زیر: حسین حسین شعارشون، دزدی افتخارشون

غارت‌ شدگان موسسه کاسپین وابسته به سپاه پاسداران غارتگر با تجمع در تهران خطاب به سران حکومت شعار می‌دادند: حسین حسین شعارشون دزدی افتخارشون.




www.youtube.com/watch?v=53M4epMe6Rk

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



مهر September 23, 2017 11:28 PM

اين آخوندها و هواداران مزدور و احمقشون خوب مى دانند اين حسين هم مثل بقيه هيچ خرى نيست فقط قصد دارند با مظلوم كارى و اسطوره سازى اين امامان من در آوردى ملت ساده را گول بزنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


zohre December 10, 2017 11:02 AM

رو چه حسابی به این آقازاده ها اینقدر وام میدید اگر هم میدید چرا پی و دنبال استرداد نیستید که ورشکستگی یعنی مال مردم خور نشوید خیلی بیجا میکنید که به این آقا زاده ها موجودی بانک را به عنوان وام میدید اونائی که میان وام میگیرن ان دسته افرادی هستند که نتونستن مثل بقیه از جای دیگه بدزدن باره اینکه عقاب نیفتن میان سراغ بانک ها

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: