آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 15 مهر ماه 1396 = 07-10 2017

جاسوسه؛ حال و روز آشفته قوه قضائیه+فیلم

حال و روز صادق لاریجانی، سرکرده قوه قضائیه پس از افشای اسناد جاسوسی دخترش، بیش از آنچه که تصور می شد، بهم ریخته و آشفته است.

قوه قضائیه لاریجانی شنبه شب در واکنشی هراس آلود به انتشار این اسناد، بیانیه ای منتشر کرده که در زیر میآید.

روز گذشته در ادامه سلسله گزارش‌های مربوط به جاسوسی «زهرا لاریجانی»، دو سند با طبقه‌بندی حفاظتی «محرمانه» که مؤید جاسوسی و ارتباط این آقازاده با سفارت انگلیس است، در «آمدنیوز» منتشر شد.

این اسناد با تلاش فراوان نیروهای هوادار جنبش اعتراضی مردم ایران در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران و حفاظت اطلاعات قوه قضائیه استخراج شده و طی دو روز گذشته، دست‌کم سی تن از افراد مشکوک به انتقال این اطلاعات به «آمدنیوز» در قرارگاه ثارالله، نیروی قدس سپاه و سازمان اطلاعات سپاه، توسط سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران تحت «بازداشت کور» قرار گرفتند.

این اسناد در برنامه‌ صفحه آخر صدای آمریکا روز جمعه ششم اکتبر برای نخستین‌بار منتشر شد. (فیلم زیر)

گفتنی است «زهرا لاریجانی» بیش از دو سال، اطلاعات سری و محرمانه‌ی کشور را با بهره‌گیری از مسند بالای پدرش، به سفارت‌خانه‌ انگلیس منتقل کرد تا از طریق انتقال و حراج اسناد فوق سری کشور، برای خانواده‌ی خود پاسپورت انگلیس و تابعیت این کشور را اخذ کند

متن بیانیه مرکز حفاظت و اطلاعات کل قوه قضائیه:

بسمه تعالی
مردم شریف ایران
یکی از شگردهای رژیم‌های سلطه و دشمنان نظام جمهوری اسلامی از بدو تاسیس تاکنون دامن زدن به شایعات از طریق تبلیغات وسیع، انجام عملیات روانی در سطحی گسترده و تخریب چهره نظام اسلامی و مسئولان عالی رتبه نظام با هدایت سرویس‌های جاسوسی بیگانه بوده است. با توسعه فضای مجازی، دشمنان قسم خورده نظام که در جریان فتنه، سیلی محکمی از حضور مردم متدین، ایستادگی نهادهای امنیتی و قاطعیت قوه قضائیه خورده‌اند، تلاش می‌کنند با گسترش شایعات بی اساس و انتشار اخبار سراسر کذب و نسبت دادن مطالب واهی به نیروهای امنیتی، اعتماد عمومی را مخدوش سازند. شایعات و نامه‌های مجعول ناشیانه و کذب منتسب به حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه در طول هفته‌های اخیر از جمله به اصطلاح دو نامه اخیرالانتشار در همین راستا صورت پذیرفته است و خود گویای شدت خشم معاندان از دستگاه قضایی، مسئولین عالی آن و این مرکز می‌باشد. اسناد ادعایی مذکور، صد در صد کذب و واهی است و علائم کذب بودن آن از همان ظاهر نامه‌ها هم هویدا است. این گونه دست و پا زدن ضد انقلاب فراری و فتنه گران مایوس، گویای شدت استیصال آنان است و ما مطمئنیم مردم بصیر و فهیم کشورمان راه را بر این گونه توطئه‌ها خواهند بست..




www.youtube.com/watch?v=wcfSs-gwUG8

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD


اخبار مرتبط:
  • انتشار عکس جاسوسه و دو سند جاسوسی وی


  • اردلان October 4, 2017 09:57 AM

    شما تا کنون کدام ماستبندی را یافته اید که بگوید ماست من ترش است؟آنچه ما تاکنون شاهد آن بوده ایم یعنی درست پس از رویکار آمدن تمامی برادران لاریجانی بر سر قدرت تقریبا تمامی ساختارهای مهم و اساسی کشور دستخوش تخریبهای گسترده آن هم بصورت عمدی به امرآنان قرار گرفته است! اعدام بیگناهان و بیماران روانی در جامعه، به زندان افکن سیاسیون بر ضد حکومت، جاسوسی به سود انگلستان و حزب دمکرات آمریکا و روسیه، ارتشاع فساد در سطح کشور، زمین خواری شامل ارازی ملی جنگل خواری و ساحل خوارگی، مشارکت بامجتبی خامنه ای بر سر اختلاسهای نجومی از جمله غارت منابع ارزی موجود در بانک مرکزی به میزان ۶۵۰ میلیارد دلاری و خروج آن از کشور، تلکه کردن باج خواهی از خانواده های محنرم زندانیان سیاسی و زندانیان عادی، بوجود آوردن تسهیلات برای مقروضیتهای هرچه بیشتر کشور توسط محمد جواد شون!

    گزارش یا اعتراض به این نظر


    shahab October 4, 2017 10:24 AM

    درود
    اینکه آقای محمود علوی میگوید فامیل هزار چهره لاریجانی جاسوس نیستند شاید درست باشد اما باید دید که جاسوسان انگلیس برای آنها کار میکنند یا آنها برای انگلیس ؟

    گزارش یا اعتراض به این نظر


    محمود October 6, 2017 01:12 PM

    حالا که دیگه ۳۰ ساله که ترور نشدید مثلا چه گ و هی خورید غیر از ویران کردن مملکت و چاپیدن اموال ایرانییها و سالانه ترور اعدامی ایرانیها با طناب دار همون بهتر که باید همه تون ترور می شدید که مملکت به این روز نمی افتاد ای جانی

    گزارش یا اعتراض به این نظر


    arzhang October 6, 2017 01:52 PM

    اخوند مریض داعشی هر وقت مخالف خودش را میکشت مثل ایت اله بهشتی بعد از۵ دقیقه میگفت مجاهدین خلق به ما تلفن کرده و مسولیت ترور را قبول کرده و به بهانه ان هزاران خانواده یا طرفداران مجاهدین خلق را دستگیر و زندانی وشکنجه میکردند یا میکشتند و حالا هم پرونده دخترصادق لاریجانی معروف به قاضی قوزی و گوزی را میگند دروغ مجاهدین هست در صورتیکه این قاضی الاغ پروندهای سری قضایی و مالی را با خودش میبرده خانه و وقتی خواب بود دخترش از انها عکس برداری میکرد و به انگلیسیها میفروخت یعنی فقط زهرا لاریجانی نیست باید برود زندان بلکه پدرش هم مقصر هست

    گزارش یا اعتراض به این نظر


    آرش- صیحی October 6, 2017 04:50 PM

    درچنین بزنگاه تاریخی که کشوروملت ایران درآن قرارداروطشت رسوائی حکومت وحکومتیان هرروزوهرساعت ازبام میافتدورسوائی شان عالمگیرترمیشود، مثل همیشه پایوران حکومتی نیزبه چرندیات ویاوه گوئی روی میاورند محسن رضائی که بدلیل آلودگیها، حتی نتوانست درموردمرگ فرزندش کلامی سخن بگوید حالازبان بازکرده ومزخرفات برزبان میراند وزیراطلاعات حکومت اعتدال نیزمثل سرداررضائی ودیگرمهرهای مجیزگووفرمانبربدفاع ازخیانتکاروجنایت پیشه ای چون صادق لاریجانی قیام میکند اینها غافلندازاینکه ملت ایران کمترین اعتباری برای اینگونه چرندیات، چه اززبان مسئولان، وچه ازصفحه رسانه آبروباخته ملی یا قاضی پورهاقائل نیستند آنچه مسلم است رسانه های مجازی آنقدرسندومدرک دردست دارند تا بتوانند اتهامات مطرح شده رااثبات نمایند مثل حقوقهای نجومی وحاتم بخشیهای قالیباف که همین حضرات منکرآن بودند

    گزارش یا اعتراض به این نظر


    هماد October 6, 2017 10:30 PM

    اين ملايان فاسد براى كمى پول هم كه شده خدا و پيغمبر كه هيچ زن و بچه ها خود را مى فروشند چون اين آخوند رئيس قضايى است دليل پر و بى گناه بودن نمى شه مگر كلينتون رئيس جمهور آمريكا مجبور به اعتراف سكس با دوشيزه لوينسكى نشد ؟

    گزارش یا اعتراض به این نظر


    larijani obash October 8, 2017 10:29 AM

    ارازل و اوباش خود لاریجانیها و جمهوری اعدامی حاکم بر کشور است که یک فرد عادی را مهر جاسوسی بهش میزنید که اعدام کنید اما جاسوسان واقعی که خودتان باشید در صدر حکومت نشستید همتون پاسپورت های کشور های دیگر را دارید برای فرار به دنبال سوراخ موش ملا یعنی شیطان

    گزارش یا اعتراض به این نظر


    Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
    به اشتراک بگذارید: