آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 16 مهر ماه 1396 = 08-10 2017

منبع داخلی: آقای روحانی، واقعا خسته شدیم!

بهارنیوز: در ایران عزیز ما، همه حوزه ها با شاعرانگی درآمیخته، در مجلس خواستگاری و عروسی گرفته تا عزا و فاتحه خوانی و مجلس سیاسی و غیر سیاسی، شعر حرف اول را می زند و حتی کار به جایی رسیده که در جلسات مجلس برای دفاع یا مخالفت با وزرای پیشنهادی، نمایندگان مجلس به عنوان یکی از طیف های لیدر سیاسی کشور نیمی از وقت چند دقیقه ای شان را به شعر خوانی می گذراندند.

شاعری و شاعرانگی خوب است، اما حد و حدود حوزه ها را رعایت کردن هم خوب است، حس و هیجان و انگیزه های شاعرانگی ست که باعث می شود فردی خوب و جذاب و پذیرا حرف بزند و مخاطبش را به وجد آورد و اتفاقا چند از روسای جمهور ما شاعرانگی و وزین و نثر مسجع گونه سخن گفتن را خوب بلد بوده و به کار بستند، آنها با همین شگرد میلیون ها نفر را پای صندوق ها آوردند و به جای اعلام برنامه های مشخص، شاعرانگی پیشه کردند، روحانی هم در دوره تبلیغات انتخاباتی که دانست بیشینه مردم ایران هیجان محور و شاعر مسلک اند، با افزودن آتش بر هیزم احساسات و شاعرانگی پیشه کردن ، قدرتمندانه رییس جمهور شد.

روحانی، دیروز هم با همان روش شاعرانگی و با کنار نهادن قافیه هایی چون ناهمخوانی تَکرار و تنبیه، اندکی شاعرانگی پیشه کرد و سرتیتر خبرها شد و تمام ... آقای روحانی، بقیه مردم را نمی دانم، اما من نگارنده از فزونی شاعرانگی خطابه هاتان خسته شدم و از کاستن از بعد سیّاس بودنتان به شدت گله مند، برادر بزرگوار به جای این کارها چند وزیر و مدیر و استاندار واقعن اصلاح طلب و تحولخواه بگذارید و بر استفاده از زنان و قومیت ها و مذاهب که وعده اش را داده بودید، پافشاری کنید و عملیاتی اش سازید، هنوز یادمان نرفته که خاتمی با همه شاعرانگی و مهربانی اش نتوانست حتی یک قل!؟ از لوایح دو قلویش را پیش برد.

اگر که واقعا نمی توانید و یا نمی گذارند، وعده هاتان را عملی کنید، به جای شاعرانگی بیایید همه آن بیست و چهار میلیون نفر و از جمله نگارنده را که به شما رای داده ایم، به نوحه خوانی دعوت کنید.



کوروش October 8, 2017 11:28 PM

آیت الله حسن نصرالله از حزب‌الله لبنان‌الله

« منتظر تصمیم ترامپ در باره ایران الله هستیم»

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: