آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 18 مهر ماه 1396 = 10-10 2017

فیلم؛ شهردار: نامه به خودم محرمانه بود

شهردار رشت: نامه ای که به خودم نوشته بودم، محرمانه بود، پخش کردند تا تخریبم کنند (فیلم زیر)

نامه شهردار رشت به خودش سر و صدا به پا کرد. به گزارش باشگاه خبرنگاران، سرپرست وقت شهرداری رشت طی نامه ای عجیب به خود با استفاده از دو پست حقوقی خودش منزل مسکونی در رشت را در اختیار خود قرار داد.

در این نامه که شهریور ماه از سوی معاونت حمل و نقل و زیربنایی شهرداری رشت خطاب به سرپرست شهرداری نوشته شده است فرد تقاضا کننده(جمشیدپور) واگذاری منزل مسکونی متعلق به یکی از شهرداری های مناطق را درخواست کرده است.

خود این سرپرست هم طی پارافی خطاب به معاونین شهرداری خواستار اقدام در این رابطه شده است. یعنی در اسرع وقت هم برای خودش نامه نوشته است و هم دستورات لازم را برای پیگیری آن مبذول داشته است.

ظاهرا این نامه از آن جا توسط پست حقوقی معاونت زیربنایی و امور حمل و نقل نوشته شده است که در صورت انتصاب شهردار جدید نیز بتواند از این منزل با پست قبلی خودش استفاده کند.




www.youtube.com/watch?v=-pPsdwajcsE

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



آرش آريايى October 11, 2017 12:49 AM

مردك پر رو دزد خلاف كرده بعد ميگه جلوى ولنگارى هارو تو فضاى مجازى بگيرن ! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


امیر ارشادی October 11, 2017 09:33 AM

مملکت شد لقمه چپ محرمانه یک شبه
نشخوار کردند ز بالا و ز پایین هر چه بود
آن قدر خوردند و بردند این حرامیان دزد
اکنون چون نیست در بساط چیزی برای بلع دزدان
میخورند از ... ملت رهبر و امت در این پایان کار

گزارش یا اعتراض به این نظر


یک ایرانی October 12, 2017 08:23 AM

معلوم نیست کدام یک از حقوق بگیران در ایران مثلا کارگران یا کارمندان و یا معلمان میتوانند ۲۰ درصد اضافه حقوق برای نداشتن خانه دریافت کنند آنهم کسی که با حفظ سمت در شهردار شده یعنی حقوقش ۲۰ برابر شده این دزدیها دیگر در جمهوری اسلامی کاری عادی شده مردم ایران دیگر همگی متوجه شده اند که کارکنان جمهوری اسلامی همگی دزدند و برای غارت کشور از یکدیگر پیشی میگیرند بخصوص دشمن اصلی ما یعنی سپاه پاسداران که به مرکزی دزدی و قاچاق کشور تبدیل شده

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: