آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 20 مهر ماه 1396 = 12-10 2017

مطهری به دادستان: از آن برج عاج پایین بیایید

علی مطهری در پاسخ به اظهارات دادستان کل خامنه ای گفت: از آن برج عاج پایین بیایید.

دادستان کل خامنه ای روز گذشته در حالیکه علی مطهری را حامی افراد مسئله دار و پناه خواه اپوزیسیون می‌نامید گفت: یک بار شده که بیایی و از پرونده افراد عادی حمایت کنی. اگر شما مدعی آزادی هستی چرا برای همه این سنگ را به سینه نمی‌زنی؟ چرا دروغ می‌گویی؟.

علی مطهری در پاسخ گفت: گفته‌اید چرا دروغ می‌گویید؟ عرض می‌کنم اگر جنابعالی از آن برج عاج پایین بیایید و خانواده‌های بازداشت‌شدگان که پی‌درپی به‌ محضر شما شرفیاب شوند و نحوه بازداشت فرزندشان در محل کار یا منزل را توضیح دهند که چگونه آنها را تحقیر کرده و آبرویشان را برده‌اند و یا از رفتار بازجویان و بازداشت‌های طولانی‌مدت انفرادی غیرقانونی و یا از محرومیت آنها از گرفتن وکیل بگویند... آری اگر شما هم در جریان این امر قرار بگیرید متوجه می‌شوید که سخن من دروغ نبوده است.

دادستان کل خامنه ای دیروز با حمله به مطهری گفته بود:...چه طور است که از هر چه حمایت می کنی افراد مساله دار و کسانی است که وابسته به ضد انقلاب و اپوزیسیون هستند. یک بار شده که بیایی و از پرونده افراد عادی حمایت کنی؟ حکایت این آقا مثل کسی است که روضه میخواند غش می‌کرد سمت خانم ها چرا از جاسوس ها و اپوزیسیون حمایت میکنی؟ می‌روند از جریان فتنه و امثالهم حمایت می‌کنند. اینها خود را مدعی آزادی معرفی می‌کنند اگر مدعی آزادی هستید چرا دروغ میگویید از جریان سیاسی خاصی حمایت میکنید این یعنی دنبال عدالت واقعی نیستید. ....کشورهای استکباری از این مسایل استفاده کرده و نظام را تضعیف می کنند. قوه قضاییه یکی از محورهای اصلی است که دشمن به دنبال تضعیف آن است. کسانی که دنبال براندازی نظام هستند، قوه قضاییه را هدف قرارداده اند. ...نظام با اقتدار ایستاده و هیچ شکی در آن نیست. برخی عناصر که کرم صفتانه دارند آسیب می زنند حواس شان را جمع کنند نظام تا یک جایی سکوت می کند....



آرش - صبحی October 11, 2017 03:56 PM

جنگ نه برای قدرت، که برای درامان ماندن ازخشم مردم درفردای آزادی ایران با شدت ادامه دارد هرروزهم ابعاد جدی تری پیدا میکند مسافران وخدمه این کشتی طوفان زده وبسخره خورده چنان بهراس افتاده اند که عنقریب با فحش وناسزا بمقابله هم خواهندرفت شایدافرادی ازجنس مطهری کمی عاقل ترازدیگران باشند ولی بدون شک افرادی ازجنس حاج صادق لاریجانی وهمراهان اودرقوه قضائیه دیرزمانیست که ازمرزنفهمی عبورکرده اند میخواهند باهتک حرمت ورعب آفرینی دیگران واداربسکوت نمایند در این میان بین مردم پچ وپچ های بسیارردوبدل میشود درقطار مترو درتاکسی واتوبوس وصف نانوائی و اینکه اینها دارندخودشان، خودشان راپاره میکنند دارند مچ خودشان رابازمیکنند دارندبمردم پیام میدهند که ماوحکومت بی شرفمان درحال مرگ است ومن بعنوان یک ایرانی ناظربرهمه این وقایع میپرسم، اپوزیسیون مدعی کجاست؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: