آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 18 مهر ماه 1396 = 10-10 2017

روزنامه نگار زندانی در اعتصاب غذا است

وکیل احسان مازندرانی روزنامه نگار زندانی، از اعتصاب غذای اعتراضی موکل خود خبر داد. وکیل مدافع مازندرانی علت این اقدام اعتراضی را “اشتباه اجرای احکام، دادستانی و اوین و مخالفت بدون دلیل دادستان تهران با مرخصی موکلش اعلام داشته است”.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، روز گذشته حسین تاج وکیل احسان مازندرانی روزنامه نگار زندانی محبوس در زندان اوین با انتشار توئیتی از اعتصاب غذای اعتراضی موکل خود خبر داد.

آقای تاج در توئیتر خود نوشته است که “احسان مازندرانی در اعتراض به اشتباه اجرای احکام، دادستانی و اوین و مخالفت بدون دلیل دادستان تهران با مرخصی اش در سکوت اعتصاب غذا کرد”.

گفتنی است که پیشتر آقای تاج در گزارشی که خبرگزاری ایلنا منتشر کرده بود گفت که آقای مازندرانی به خاطر مشکلات جسمی و بیماری خود چیزی جز آب نمی‌تواند بخورد.

وکیل مازندرانی در خصوص احتساب یک ماهی که موکلش به اشتباه آزاد شده بود، تصریح کرد: “هنوز کسی مسئولیت این اشتباه را برعهده نگرفته است. مسوولان ذیربط می‌گویند آن اشتباه تقصیر ما نبوده است و به نظر می‌رسد تنها زیان دیده از آن ماجرا موکل من باشد و این درحالی است که موکل صراحتاً و بطور مکتوب این اشتباه را اعلام کرده است لیکن مورد توجه قرار نگرفته و به همین خاطر درخواست ما آن است که این مدت زمان، جزو مدت حبس آقای مازندرانی محسوب شود”.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: