آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 7 آبان ماه 1396 = 29-10 2017

آتش‌ زدن مساجد در ایران، این بار در سیرجان

دادستان عمومی و انقلاب سیرجان ادعا کرده “فردی که با آتش‌زدن مسجد شریف‌آباد سیرجان از آن فیلم گرفته و در فضای مجازی منتشر کرده بود، توسط مأموران اداره اطلاعات شهرستان سیرجان دستگیر شد”.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از فارس، محسن نیک‌ورز از دستگیری فردی که با آتش زدن مسجد شریف‌آباد سیرجان از آن فیلم تهیه و در فضای مجازی منتشر کرده بود، توسط مأموران اداره اطلاعات شهرستان خبر داد و اظهار داشت: “این فرد که یک جوان ۲۲ ساله است تحت تأثیر شبکه‌های مجازی معاند نظام اقدام به این کار قبیح کرده و پس از تهیه فیلم، آن را منتشر کرده است”.

در ویدیویی که روزهای اخیر در فضای مجازی منتشر شد، فردی مسجد شریف آباد سیرجان را به آتش می‌کشد.


آتش زدن مسجد در تهران دلایل سیاسی داشت

فرمانده انتظامی تهران از دستگیری ۵ نفر در ارتباط با شکستن شیشه بانک ها و آتش زدن یک مسجد خبر داد.

به گزارش «محبت نیوز» وی به نقل از بازداشت شدگان گفت آنها “تحت تأثیر جوسازی یک شبکه ماهواره‌ای اقدام کرده اند”.

به نقل از فارس وابسته به سپاه پاسداران، رحیمی فرمانده انتظامی تهران در جمع خبرنگاران در خصوص حادثه آتش سوزی یک مسجد گفت: “همانطور که میدانید بر اثر هیجاناتی که عده ای در فضای مجازی ایجاد کردند عده ای اقدام به تخریب شیشه چند بانک کردند که بعد از شروع این ماجرا پلیس وارد عمل شد”.

سردار رحیمی ادامه داد: “صحبت هایی که با برخی از متهمان داشتیم اعلام کردند تحت تاثیر جوسازی یک شبکه ماهواره ای اقدام به این کار کردند”.

فرمانده انتظامی تهران در پاسخ به اینکه حادثه آتش سوزی مسجد چه بوده است گفت: “آن هم از همین دست بوده اما فعلا امکان توضیح بیشتر وجود ندارد”.



Ghasem October 30, 2017 12:06 PM

آره به ارواح ننت همه جوسازی است ،
شما گناهیندارید همه بر گرفته از دزدیها و عقاید پوچ شماست، این ملت چه مکافاتی با شماکشید ازهمان شروع این انقلاب با دروغ و تجاوز و دزدی و کشتار اشنا شد ،اقتصاد که مال خر شد تحریمها کاغذپاره شد و و و ،،،، این مردم بی گناه چها ازدست شما بیگانگان که نکشید،از آغاز این حکومت یک تجاوز گر محسوب شد که همینطور هم هست ،ما باید شما متجاوزین را از این سر زمین کورش بیرون کنیم که آن روز نزدیک است،

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: