آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 17 آذر ماه 1396 = 08-12 2017

رضا ضراب؛ هر دم از اين باغ بری می رسد!

یک هم‌سلولی سابق رضا ضراب، بازرگان ایرانی-ترکیه‌ای زندانی در آمریکا، با ثبت شکایتی در دادگاهی در نیویورک او را به تجاوز و آزار جنسی متهم کرده است.

به گزارش «انتخاب»، هم‌سلولی سابق رضا ضراب ادعا کرده است که وی بین نوامبر ۲۰۱۶ و مارس ۲۰۱۷ (آبان تا اسفند سال گذشته) در زندان منتهن، که هر دوی آنها در آن نگهداری می‌شدند، به او تجاوز کرده است.

شاکی که مردی ۶۲ ساله و اهل ساحل عاج است، همچنین رضا ضراب را انجام به چند مورد آزار جنسی دیگر نیز متهم کرده است.

شکایت‌نامه او می‌گوید که رضا ضراب ابتدا در زندان با او دوست شده و پس از جلب اعتمادش به او تجاوز کرده و سپس با تهدید باعث شده که او به سرعت موارد تجاوز و آزار ادعایی را به مقام‌های زندان گزارش نکند.

رضا ضراب به دور زدن تحریم‌های ایران، پولشويی و پرداخت رشوه به مقام‌هایی در ترکیه اعتراف کرده است. وی با دادستانان آمریکایی همکاری می‌کند و در روزهای اخیر در این زمینه شهادت داده است.


محاکمه ضراب، محاکمه خامنه ای هم هست

لیلا جدیدی

مشقت مردم ایران، بدر و خیبر رضا ضراب و علی خامنه ای

رضا ضراب، مزدور و کار چاق کن دو رژیم جمهوری اسلامی و اردوغان، علیه شرکای خود بر صندلی شهادت دادگاه فدرال نیویورک نشسته. وی پرده از هزینه های هنگفتی که از کیسه مردم ایران در اثر سیاستهای ورشکسته رژیم برای دور زدن تحریمهای بین المللی هدر داده شده، برداشت. او به انتقال میلیاردها دلار پول فروش نفت با کارمزد هنگفت و باجهای کلان و همکاری "مقامات ارشد" جمهوری اسلامی و ترکیه در پولشویی و باج دهی اعتراف کرد.

این در حالیست که همزمان و هنگامی که ثروت مردم به باد داده می شد، خامنه ای با ردیف کردن اراجیف، بر جرمی که مرتکب می شد سرپوش می گذاشت.

ضراب فقط یک رقم بیش از ۵۰ میلیون دلار به محمد ظفر چاغلایان، وزیر وقت اقتصاد ترکیه، برای انتقال طلا به ایران رشوه داده است. وی از محمود بهمنی، رییس بانک مرکزی، و محمود احمدی نژاد به عنوان همدستان خود در این معاملات یاد کرد. بنا به گفته دادگاه، بابک زنجانی هم در این فساد دست داشته.

رضا ضراب در ماه گذشته میلادی ۷ اتهام خود شامل توطئه، نقض تحریمهای آمریکا، کلاهبرداری بانکی، پولشویی و دادن رشوه به زندانبانها برای گرفتن مشروب و استفاده از تلفن همراه در زندان را پذیرفت. این در حالیست که ۹ نفر دیگر هم شریک جرم وی شناخته شده اند که بیانگر گستردگی شبکه پولشویی و حیف و میل ثروت حاصل از منابع مردم ایران است.

اما خامنه ای در همین دوران مشغول ماله کشی بر این فساد بود. وی زمانی گفت تحریمها "کارساز" نیست و سپس آن را "بی اثر" خواند و مدعی شد "بحران اقتصادی نصیب خودشان خواهد شد".

خامنه ای اطمینان می داد که تحریمها خنثی خواهد شد، آنهم چگونه؟ با راه حلهایی نظیر "اسراف نکردن" تا بار مشقتهای ناشی از تحریمها را به دوش مردم بیاندازد. سه ماه بعد از صدور ششمین قطعنامه شورای امنیت علیه جمهوری اسلامی، او گفت: "دوستان درست گفته‌ اند که ما تحریمها را دور می‌ زنیم؛ بنده هم یقین دارم. ملت ایران و مسوولین کشور تحریمها را دور می ‌زنند، تحریم‌ کنندگان را ناکام می ‌کنند."

خامنه ای در زمانی که گماشته اش، احمدی نژاد، تحریمها را " ورق پاره" خواند، از تحریمها استقبال کرد و تا آنجا پیش رفت که گفت: "این تحریم به سود ما تمام شد. ما باید از آمریکاییها از این بخش تشکر کنیم. آنها تصور می‌ کنند نظام اسلامی در شرایط شعب ابی ‌طالب است، در حالی که ملت ایران امروز در شرایط بدر و خیبر قرار دارد."

خامنه ای فردی بزدل و متقلب است که در آتشی که به پا کرده، پشت مردم خود را مخفی می کند. شهادت ضراب تنها گوشه کوچکی از خیانتهای او و رژیمش را فاش کرده است. سیاستهای ورشکسته خامنه ای ثروت مردم ایران را هدر داده و آینده شان را به تباهی کشانده. محاکمه رضا ضراب، محاکمه او هم هست. خامنه ای این جا هم باید کنار کارچاق کنش بنشیند.



پیشگو November 28, 2017 11:33 AM

هالک بانک یا بانک خلق نام پارسی ان است
به شهروندان ترک تا ۲۳% سود سپرده گزاری پرداخت میکند
به تمامی دهات ترکیه زغال سنگ مجانی میدهد از طرف اردغان
و مواد خوراکی البته این امتیاز از آنجا که ۱/۵ تن طلای مفت
ایران را صاحب شدند به انها رسید ملت ما قبرخواب کارتن خواب هستند

گزارش یا اعتراض به این نظر


homa November 28, 2017 11:54 AM

پس بگو قرار بود بابک زنجانی اعدام نشد? تمام این پولشوئی ها درزمان حاج اوباما صورت گرفته

گزارش یا اعتراض به این نظر


مزدک بامدادان November 29, 2017 09:04 PM

امروز در دادگاه پولشویی و دورزدن تحریمها زضا ضراب عاقبت مجبور به اعتراف شد تا به این ساعت ضراب در اعترافاتش نام همکاران ترک و ایرانیش را تا سطح وزیران کابینه اعتراف کرده است فقط یک قلم از رشوه های پرداخت شده مبلغ ۵۴ میلیون یورو میباشد که به وزیر کابینه اردوغان پرداخت شده است به احتمال قوی سرنخ بسیاری از سرمایه های افرادی که با سرمایه گداری در امریکا برای کسب اقامت که بیشترشان از خانواده ها و وابستگان رژیم میباشند نیز بیرون خواهد زد لیستهای بلند بالای ثروتهای باد آوارده از تاراج نفت و سرمایه های ملی ملت ایران در نشست بعدی دادگاه به احتمال زیاد پای خانواده اردوغان و خامنه ای بخصوص مجتبی به میان خواهد آمد با این شرایط امروز امکان آن فراهم میشود که حسابهای مخفی جنایتکاران رژیم فاشیسم اسلامی در بانکهای سویس نیز افشا شود

گزارش یا اعتراض به این نظر


مجید December 1, 2017 12:50 PM

پس بگو چرا این مرتیکه ظریف شب کودتای ترکیه ، تا صبح نخوابیده بود و نگران بود

گزارش یا اعتراض به این نظر


arzhang December 1, 2017 01:04 PM

رجب اردوغان دید اخوند علی خامنه ای گدا تو ایران بیلیونر شده و پول بهش قرت جاویدانه و رهبر برای زندگی کرده چرا خودش این کا را در ترکیه نکند غافل ازینکه ترکیه دمکراسی هست برعکس ایران که یک حکومت دیکتاتوری اخوندی قرون وسطایی که همه دزدند دارد و وقتی اردغان این فرصت دید که با کمک رضا ضراب با دور زدن تحریم‌های آمریکا علیه ایران میتونه بیلیونر بشود طمع چشمش را کور کرد و دست به این دزدی زد مثل گم شدن یک کامیون طلا ایران در ترکیه که وقتی پلیس و دستگاه قضایی انرا پیگیری میکردند و با دنبال کردن رد پای رضا ضراب ایشان را که مهمان پسر بزرگ اردغان بود پیدا و بعد متوجه میشوند تو خانه پسر اردغان یک بیلیون دلار پول نقد و کلی شمس طلا قایم شده که وقتی خبر به گوش رجب اردوغان رسید اول خواست با رشوه دادن به قاضی و پلیس انها را خاموش کند ولی وقتی موفق نشد دستور بازداشت و به انداختن زندان انها کرد که به خیال خودش خاموشش کرده باشد ولی برعکس خبرنگاران و مقامهای دیگر که به دزدیهای اردوغان مشکوک شده بودند خواستن انرا برای ملت ترکیه افشا کنند که انها هم جابجا زندانی میشدند که این عاقبتش رخ دادن حکومت نظامی شد و حالا اردوغان مثل دیوانها دست به دامن روسیه برده که پوتین نجاتش دهد که مطمعنم در انتخابات سال ۲۰۱۹ اردوغان بازنده و به زندان خواهد رفت نه فقط بخاطر افشاگری رضا ضراب بلکه ترکها روس و پوتین را دشمن شماره یک خود میدانند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Ira December 1, 2017 05:27 PM

چه باجی امریکا از مردم جهان به بهانه های مختلف می گیرد
مردم ایران و منطقه را در این بازی های سیاسی اقتصادی و غیره غارت می کنند
به خاک و خون می کشند ژست تمدن هم می گیرند
تا کی این کشور غارتگر جهان دست از سر نیمه گر بشریت بر خواهد داشت؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش- صبحی December 2, 2017 04:19 PM

بنا براین گزارش، میتوان چنین نتیجه گرفت که حالا دست احمدی نژاد وهمراهان او خیلی بازتر از گذشته شده ومیتوانند در مورد ارسال 18 تن طلائی که به ترکیه رفته بود و مقامات اسلامی آنها را شمش آهن برشمرده بودند همه حیثیت ناداشته رهبر معظم را به گندابه بکشاند بطور قطع ویقین احمدی نژاد در دوران یازده روزه سرپرستی خود بر وزارت اطلاعات به اسناد ومدارک چنین دزدیهای بزرگی دست پیدا کرده وبا استناد به آنها میتواند رژیم جمهوری اسلامی وخیمه آلوده ولایت فقیه را سکه یک پول نماید تا شاید خامنه ای را وادار به نوشیدن چند جام زهر بنماید و آقا مجتبی را به پریشان فکری مبتلا نماید اگر احمدی نژاد بهر دلیلی نخواهد این کار را انجام بدهد، باید بداند، اضافه بر تمامی تاهماتی که نزد ملت ایران دارد با این اتهام همکاری نیز مواجه خواهد بود

گزارش یا اعتراض به این نظر


کاریکامراناتور December 8, 2017 01:06 PM

وقتی تغاری شکست و گندابش هم پخش شد با ادعای ان مسلمان که حتما مزدور ایران یا ترکیه هست چیزی عوض نمیشود کسانیکه حاج سعید طوسی ها را ترتیب داده و او هم از بزرگان آموخته و تکرار کرده است این حرکات آویزان شدن به یک ریسمان پوسیده برای انحراف از موضوع اصلی هست

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش-صبحی December 8, 2017 02:45 PM

درگذشته های دور، یعنی دردوران پیش ازانقلاب منحوس اسلامی، بسیار شنیده میشدکه ملایان وطلبه های حوزه های دینی درهمان ابتدا که قدم به حوزه میگذارندباید قبل ازهرکاری بغل خوابی مردانه (( لواط )) بااساتید حوزه رادر برنامه های درسی خودشان قراریدهند این بدان معناست که ۱۰۰درصد حضرات عمامه داربایدبرای یکبارهم شده مغلوب عمل دخول شده باشند این قضیه آنقدرجدی بودکه درگرماگرم روزهای انقلاب منحوس روایت شده بود که یکی ازنخست وزیران روزهای داغ انقلاب خمینی را تهدید کرده بودکه اگرلازم شود، ناچاراست ۷۰۰ فقره پرونده لواط درحوزه علمیه قم راکه سالهاست بنا بمصلحت خاک میخورد را بجریان بیندازد با انتشارخبرتجاوز رضا ضراب به یک مرد۶۲ساله آفریقائی معلوم میشود دراین قوم (( گرازهای عمامه دار وبی عمامه)) پلیدی ولواط کاری یک اصل اخلاقی وشاید هم دینی باشد االله واعلم

گزارش یا اعتراض به این نظر


قدرى تفكر December 8, 2017 04:08 PM

ايا اين شخص كه شاكى شده الان در زندان هست يا بيرون؟ ايا اگر ازاد شده فكر نمى كنيد كه عوامل اردوغان توطيه اى جهت بدنام كردن اين جوان فريب خورده صاحبان قدرت ترتيب داده باشند تا او را بد نام كنند؟ اين گونه تهمتها خاص سردمداران دولتهاى اسلامى هست قدرى تفكر كنيد ! اين بيچاره بخاطر حرص ازى كه خاص جوانان هست بدام راهزنان جمهورى اسلامى افتاده و به ورطه هلاكت كشيده شده و اكنون با اينگونه تهمتها او را بدنام عالم كرده اند ، ايا كسى كه با ابرو گوندش همخوابه شده انقدر مفلوك و بدبخت شده كه با يك پيرمرد افريقايى عمل جنسى انجام دهد؟ بقول دوستى التماس تفكر دوستان قدرى واقع بين و جوانمرد باشيد و شما ديگر در دام اردوغان وخامنه اى و امثالهم نيفتيد ما چهل سال است فريب اين مادر فاحشه ها را خورده ايم ! فكر نمى كنيد كه ديگر بس است ؟!

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام December 8, 2017 05:32 PM

شاکی مردی ۶۲ ساله از ساحل عاج (سیاهپوست) است یعنی رضا ضراب یه سیاهپوست پیر رو به چشم ابرو گوندش میدیده؟ باید ببینیم پشت پرده ی این شکایت چه نقشه ای هست تنها احتمال ممکن حبس تراشی بشتر برای این بسیجی اقتصادی! هستش چیزی که همه ی طرف های دعوا دنبالشن اینم عاقبت کار کردن برای امام زمان! از سعید امامی بگیر تا رضا ضراب

گزارش یا اعتراض به این نظر


007 December 8, 2017 10:28 PM

پیرمرد سیاه پوست مرغ پخته هم خندش میگیره نه داره پته هاشونو به آب میده یه چیزی بگید بشه مردم را گول زد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: