آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 12 آبان ماه 1396 = 03-11 2017

همه چیز داشت خوب پیش می رفت، تا اینکه

نشریه «ساینس» اعلام کرد که آمریکا تنها ۲ سال پس از «برجام»، از مشارکت تهران در پروژه چند میلیارد دلاری «گداخت هسته‌ای» در فرانسه موسوم به طرح «ایتر» ممانعت کرده است.

وبگاه نشریه «ساینس» در گزارشی اعلام کرد: علیرغم اینکه قرار بود توافق هسته ایِ ۱۴ جولای سال ۲۰۱۵ (۲۳ تیرماه ۱۳۹۴) موسوم به «برجام» فصل نوینی از همکاری های علمی میان ایران و طرف های دیگر این توافق را حل و فصل کند، اما پس از ۲ سال پروژه‌های اندکی در دست اجرا است و «ساینس» به این متوجه شده است که آمریکا از مشارکت ایران در پروژه چندین میلیارد دلاری گداخت هسته‌ ای در فرانسه موسوم به طرح «ایتر» (ITER) ممانعت کرده است.

بر اساس گزارش این نشریه، ایران ماه ها برای امضای این پروژه تلاش کرده بود.

وبگاه نشریه «ساینس» در این باره به نقل از «علی اکبر صالحی» رئیس سازمان انرژی اتمی اعلام کرد: همه چیز تا پیش از رئیس جمهور شدن ترامپ، خوب پیش می‌رفت.



arzhang November 3, 2017 09:05 AM

در زمان شاه امریکا به ما کارخانه شیر پاستوریزه نمیداد چون میترسیدند روسها تکنولوژی پیشرفته لوله های آلیاژی این کارخانه را بدزدند وبرای موشک نظامی خود استفاده کنند بعد از سقوط کمونیست امریکا تکنولوژی خودش را ازاد کرد تا دنیای نوین و پیشرفت بوجود بیاد که همینطور هم شد غیر از کره شمالی و اخوندا ایران که از این ازادی تکنولوژی سواستفاده کردند وبرنامه نظامی موشک و ساختن بمب اتم خودشان را پیشرفت دادند بقیه دنیا برای پیشرفت کشاورزی و کامپیوتر و تلفن های با هوش و امثال ان استفاده کردند و حالا این برنامه گداخت هسته‌ ای که تکنولوژی جدیدی هست رو چه اصل میخواستند اخوندا هم ناظر این تکنولوژی باشند مگر نمیدانند اخوند دزده ؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


arzhang November 3, 2017 09:10 AM

و ازین تکنولوژی برای مقاصد شیطانی استفاده میکند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Kaveh_SN November 3, 2017 11:09 AM

دقیقا آدم یاد دو سه ماه قبل از سرنگونی صدام مافته صدام که یک زمانی گنده لات منطقه بود حاضر شد حتا مورد مفعولیت جورج واکر بوش پسر هم قرار بگیره ولی دیگه دیر شده بود امیدوارم مقام متقلب رهبری حداقل این شانس رو از دست نده ووقت شناس باشه

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: