آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 16 آبان ماه 1396 = 07-11 2017

پایان ضرب الاجل کلاغ چیز دریده مجلس

پاسخ حمید بقایی به دروغ های نادر قاضی پور/ کلاغ چیز دریده! + پایان ضرب الاجل

فرزند خلف پدرتان نیستید، اگر ظرف 24 ساعت مستندات حرفتان را از همان خبرگزاری منتشر نکنید.

به گزارش دولت بهار، حمید بقایی در کانال تلگرامی خود نوشت:

خبرگزاری خانه ملت به نقل از قاضی پور نماینده مجلس گفت: قسمت مالی پرونده مربوط به آقای بقایی به دادگاه رفته است. مسائل امنیتی، سیاسی، خانوادگی و غیره مربوط به این پرونده همچنان مفتوح است. اختلاس بعدی او در رابطه با تحویل 3 میلیون و 766 هزار و 500 یورو و همچنین 590 هزار دلار از بیت‌المال است که این میزان پول در سال 1392 به آنان داده شد، تا در اجلاس سران کشورهای اسلامی، هزینه شود! اما این مبلغ هزینه نشده است. مورد دیگر 300 میلیارد تومان مربوط به خانه ایرانیان است که برداشت شده است! در منزل آقای بقایی 703 سکه تمام بهار آزادی، 1842 نیم سکه، 15 سکه دو و نیم، مبلغ 21 میلیارد و 175 میلیون و 300 هزار ریال وجه نقد،454 میلیون و 510 هزار ریال از پول نهاد ریاست جمهوری موجود بوده است و گفته اند که می خواستیم پس از بهبود ارتباطمان با دولت آقای روحانی پول‌ها را بازگردانیم!

جناب قاضی پور، پاسخ شما و گردانندگان شما فقط یک جمله است، فرزند خلف پدرتان نیستید، اگر ظرف 24 ساعت مستندات حرفتان را از همان خبرگزاری منتشر نکنید.

ضمناً از آنجا که ادعا کردید بنده دارای مسائل خانوادگی هستم به اطلاعتان می رسانم که خانواده من تابعیت هیچ کشور بیگانه ای از جمله انگلیس و کانادا را ندارند. و هیچ یک از فرزندانم جاسوس انگلیس و وطن فروش نیستند.

علاوه بر این بنده پولهای مردم را به حساب شخصی خودم نیز سپرده گذاری نکرده ام.

کلاغ ناخلف!

جناب قاضی پور فرصت 24 ساعته شما برای ارائه مدارک اتهامات واهی که به بنده نسبت دادید به اتمام رسید.

امیدوارم بودم بخاطر شان انسانی تان از این امتحان سربلند بیرون بیائید و نزد ایرانیان و بویژه مردم شریف ارومیه روسفید شوید، اما متاسفانه با نشان دادن دستهای خالی تان از امروز بجای تهمت زدن بیجا به افراد بی گناه باید به دنبال اثبات امر دیگری باشید!

به کلاغهای بعدی که عنان اختیار خود را به دست از ما بهتران سپرده اند هشدار می دهم، که با طناب پوسیده برخی خاندانهای قدرت و ثروت به درون چاه نروند و دنیا و آخرت خود را قربانی مطامع پوچ آنان نکنند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: