آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 18 آبان ماه 1396 = 09-11 2017

ایران؛ پسر ۱۵ ساله خود را حلق آویز کرد

خبرگزاری هرانا – رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خراسان شمالی گفت که پسر ۱۵ ساله آشخانه ای عصر روز گذشته خود را به دار آویخت و درگذشت.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایرنا، تقی دولت آبادی سه شنبه شب اظهار کرد: “بر اساس گزارش رسیده به اورژانس شهر آشخانه، ماموران اورژآنس بلافاصله در محل حاضر شدند اما این نوجوان پیش از رسیدن ماموران اورژانس در خانه جان سپرده بود”.

وی افزود: “با اصرار خانواده، پیکر وی به بیمارستان منتقل شد اما این نوجوان دست کم نیم ساعت پیش از رسیدن ماموان اورژانس جان خود را از دست داده بود”.

فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان نیز در این باره گفت: “ساعت ۱۶ و ۲۱ دقیقه روز گذشته در تماس تلفنی با پلیس ۱۱۰ یک مور خودکشی و حل آویز شدن گزارش شد که ماموران انتظامی و آگاهی این شهرستان بلافاصله در محل حاضر شدند”.

سرهنگ علی حسین رختیانی اظهار کرد: “ماموران پس از حضور در محل حادثه که در منزل مشاهده کردند، پسری ۱۶ ساله در اتاق خواب خود را حلق آویز کرده است”.

وی با بیان اینکه در زمان این حادثه پدر و مادر این نوجوان در خانه حضور نداشته اند افزود: “بر اساس نتایج تحقیقات اولیه، پسر همسایه متوفی که هم سن و سال او است، نخستین فردی است که از حادثه مطلع شده و بلافاصله برادر بزرگ تر خود را در جریان قرار داده است و پس از آن والدین نیز از حادثه خبردار شده اند”.

سرهنگ رختیانی خاطرنشان کرد: “بر اساس اعلام دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مانه و سملقان، خانواده این نوجوان متوفی تاکنون از کسی شاکی نبوده اند”.

فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان اظهار کرد: “جسد این نوجوان با دستور قضایی به پزشکی قانونی و به سردخانه منتقل شد و تحقیات درباره انگیزه خودکشی و جزئیات آن ادامه دارد”.

آشخانه مرکز شهرستان ۱۱۰ هزار نفری در ۴۵ کیلومتری غرب بجنورد واقع است.



محسن November 8, 2017 12:50 PM

سابقه ندارد كه يك بچه آخوند خود كشي كند يك چيز نام ببريد كه جوانها بان دلخوش باشند ، من كه بفكرم نميرسد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: