آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 23 آبان ماه 1396 = 14-11 2017

زلزله؛ کودکان 2 شب است در سرما می‌خوابند

شهردار ازگله با انتقاد شدید از اینکه ازگله در بن بست خبری مانده است، گفت: چادری برای ما نیامده و کودکان یکساله و دو ساله ازگله دو شب است در سرما می‌خوابند.

نازار بارانی اظهار کرد: درست است که ازگله از شهرهای اطراف کم جمعیت‌تر است، اما ما کانون زلزله بودیم و حالا در بن بست خبری قرار گرفتیم. وی با انتقاد از اینکه رسانه‌ها به وضعیت مردم این منطقه نپرداختند، افزود: این دو روز را با مشکلات بسیار زیادی سپری کردیم. شهردار ازگله نبود چادر را مهمترین مشکل این شهر دانست و تاکید کرد: تاکنون هیچ چادری برای ما نیامده است. بارانی خاطرنشان کرد: دو شب است که کودکان یکساله و دوساله ازگله بیرون و در سرما می‌خوابند و خبری از توزیع چادر برای ما نیست.

وی عنوان کرد: علاوه بر چادر به وسایل گرمایشی مانند گاز پیک نیک هم نیاز داریم. شهردار ازگله با بیان اینکه تاکنون مقداری از کمک‌های مردمی به دست ما رسیده است، ادامه داد: این کمک‌ها بین مردم توزیع شده، اما باز هم به مواد غذایی، آب، نان، شیر خشک برای کودکان، لوازم بهداشتی، خشکبار ، مواد غذایی که نیاز به پخت و پز ندارد و ... نیاز داریم.

بارانی از تخریب و غیرقابل سکونت شدن بسیاری از منازل مسکونی ازگله و روستاهای اطراف خبر داد و یادآور شد: روستاهای ما هم وضعیت خوبی ندارند.



اردلان November 14, 2017 02:52 PM

بدبختانه زلزله ۷ ۳ ریشتری سبب تخریب کامل خانه و کاشانه مردم در روستاها و شهرهای کوچک و بزرگ منطقه شده است! و مردمی که عزیزانشان را در این حادثه دلخراش ازدست داده اند ویا بسیاری از آنها که زخمی شده اند نیاز مبرم به حمایت فوری دیگر همیهنان خود را دارند! از آنجا که حکومت در وحشت فزاینده از بیم قیام مردمی بسر میبرد راههای اصلی استان کرمانشاه منتهی به قصرشیرین و سرپل زهاب را به روی مردمی که قصد دارند به همیهنان زلزله زده خود کمک کنند بسته و عملا سد راه کمک رسانی مردمی شده است! تنها ارگانی که به کمک آسیب دیده گان شتافته فقط نیروهای میهن پرست ارتش بوده! بنابرین حلال احمر با آوردن چادرهایی اندک آن هم به صورت نمایشی تا کنون نتوانسته اند بطور جدی به زلزله زدگان و آسیب دیده گان منطقه یاری رسانند! چراکه سران حکومت بی اعتناع در کاخهای ظلم خود آرمیده اند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: