آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 24 آبان ماه 1396 = 15-11 2017

فیلم؛ روستا زیر آوار / فریادرسی نیست

جواد طریف گفته جمهوری اسلامی کمکهای خارجی را نمی پذیرد چون توانایی مدیریت بحران با منابع داخلی را دارد. این در حالیست که قربانیان زلزله در عذاب به‌ سر می‌ برند. (فیلم زیر)

دبیرخانه سازمان دفاع از حقوق بشر کردستان: محمدصدیق کبودوند در بیانیه ای از مردم درخواست کرد به یاری مردم کرماشان بشتابند.

وی نوشت: با گذشت چهار روز از وقوع زمین لرزه هولناک و ویرانگر در استان کرماشان، با وجود تلفات بسیار بالای انسانی و به رغم ویرانی و آوار شدن هزاران منزل و سکونتگاه بر سر ساکنانش در شهرها و روستاهای دوره، و با اینکه دهها هزار شهروند مصیبت زده بی خانمان و آواره شده اند، متاسفانه فوریتهای امدادی اولیه و کمک رسانیها همچنان به داد و به دست مردم بلادیده نیازمند نرسیده و یا بسیار ناکافی است. از مردم بشردوست ایران و کردستان تقاضا دارم به یاری مردم زلزله زده کرماشان بشتابند و یا با ارسال کمکهای خود از طریق نهادهای مردمی و گروههای امدادی مورد اعتماد، در اسرع وقت فریادرس زلزله زدگان کرماشان باشند.





www.youtube.com/watch?v=Sf3T13ny7TM

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: