آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 13 بهمن ماه 1396 = 02-02 2018

امام جمعه: آمریکاییها وارد فاز براندازی شدند

به صراحت و شفاف می‌گویم به دستور قرآن هرچه بتوانیم موشک تولید کرده و هرچه که بخواهیم بردش را بالا می‌بریم. مسئولان نظام اتفاق نظر دارند مذاکره مجدد، اصلاح و تکمیل برجام اتفاق نخواهد افتاد.

احمد خاتمی افزود: در این عرصه با هیچ کس مذاکره نکرده و به هیچ دولتی هم حق فضولی نمی‌دهیم. این پنبه را وزیر امور خارجه فرانسه و دیگران از گوش‌شان بیرون کنند. اگر به خاطر این مسائل می‌خواهند مذاکره کنند جوابش را زودتر داده‌ایم.

امام جمعه تهران با بیان اینکه گفتند جمهوری اسلامی دست از حمایت حزب‌الله و فلسطین بردارد، خاطرنشان کرد: به فضل خدا دست حمایت از حزب‌الله و گروه‌های فلسطینی دست برنداشته و برنمی‌داریم.

خاتمی با بیان اینکه آمریکایی‌ها وارد فاز براندازی شده‌اند، ابراز داشت: در این فاز یک جدولی را ترسیم کردند که خانه‌های زیادی دارد. خانه اول این جدول، آن است که برای آسیب زدن به نظام راس قله این نظام یعنی ولایت را هدف قرار بدهند.



مهران February 2, 2018 02:20 PM

خدا را شكر براى اولين بار حرف راست زد خخخخخخخ

گزارش یا اعتراض به این نظر


ارش- صبحی February 2, 2018 02:50 PM

بازهم آشیخ احمد خاتمی عریده های بیهوده سر داد بازهن برای پا منبری ها قمپوز در کرده و بوق را ازسرگشادش زده ایمکه آمریکائیها وارد فاز براندازی شده اند یا نشده اند، به سیاستمداران آمریکائی بستگی دارد آشیخ ای ملای جاهد وآدمکش: یادت باشه که ملت ایران است که وارد فاز براندازی شده مگر در دی ماه نشنیدی چه شعارها وچه فریادهائی از حنجره ملت ایران طنین اندازشد؟؟ فریاد زنده مرگ بر اصل ولایت فقیه گفتند رضا شاه روحت شاد غریو فریادشان بر آسمان برخواست اصلاح طلب - اصولگرا دیگه تموم ماجرا نشنیدید که مردم میگفتند وفریاد میزدند توپ - تانک -فشفشه - آخوند باید کشته شه ودر اصفهان فریاد زدند : ما انقلاب کردیم چه اشتباهی کردیم

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش پ February 2, 2018 04:22 PM

خیلی خوب است که احمد خاتمی چشم قورباغه ای و ولایتی هردو اعلام کردند که به پشتیبانی از حزب الشیطان لبنان و فلسطینی ها و تولید موشک های بیشتر و برنامه اتمی طبق خواست شان ادامه خواهند داد و بعبارتی یاغی گری شان را در مقابل آمریکا و اروپا بیشتر خواهند کرد با این تصمیم شان قبر شان را با دست خودشان زودتر خواهند کند آنها دیکتاتورها و جنایتکارانی قلدر هستند که از قلدری سرشان را بالا گرفته و چاهی که جلوه پایشان است نمیبینند، موقعی ملتفت میشوند که یا بدست مردم خشمگین تکه پاره شده و یا در دادگاه ملی منتظر حکم اعدام شان هستند پیروز باد جنبش مردم!

گزارش یا اعتراض به این نظر


koroush February 2, 2018 04:43 PM

تجربه جهموری اسلامی نشان داده به این شکل هارتوپوت کردن یعنی میگویند غلط کردیم ، و به ترامپ ندا میدهند هرچه بخواهید انجام میدهیم ولی داد نزنید علنی هم نشه

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام February 2, 2018 06:03 PM

آخوندک نادان همه ی ملت ایران میدونن که دشمن اصلی ایران و ایرانی اسلام و آخوند هستش اگر آمریکا شما رو نابود کنه تا ابد مدیون آمریکا هستم

گزارش یا اعتراض به این نظر


Homayoon February 3, 2018 03:57 AM

رژیم حکم در یک کشور یک داستان است, ایمنی مرزها هم داستان دیگر
به هیچ بیگانهی نباید درنگ دخالت در کارهای درونی یک کشور را داد بالارفتن نیروی جنگافزاری یک ملت, حق استقلال مردمی است
چه جمهوری, چه پادشاهی, چه هر رژیمی دیگر در ایران, توان جنگ افزاری ایران باید تا میشود بالا و بالاتر رود
همزمان مردم باید از درون داستان اسلام را یکسره کنند, نه از بیرون

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: