آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 26 آبان ماه 1396 = 17-11 2017

زلزله؛ پاسخ آمریکا به ادعای وقیحانه لابی رژیم

لابی شکست خورده جمهوری اسلامی در آمریکا و رسانه های وابسته به این رژیم ضد مردمی سرو صدا به راه انداخته اند که آمریکا مانع از کمک رسانی به زلزله زدگان می شود.

وزارت خزانه‌داری آمریکا در واکنش به این ادعای وقیحانه اعلام کرد ارسال کمک‌های غذایی، پوشاک و دارو به ایران از طریق سازمان‌های آمریکایی تأیید شده، مجاز است.

سروصدای حامیان خودفروخته جمهوری اسلامی در حالیست که سخنان نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی و فرماندار گیلانغرب به روشنی نشان می دهد که تنها چیزی که برای سردمداران دزد و جنایتکار رژیم حاکم اهمیتی ندارد، درد و رنج مردم است.

احمد صفری گفته: بعد از ۷۲ساعت مردم گرسنه هستند. به برخی روستاها هیچ کمکی نرسیده است، روستای قلمه‌ذهاب ۸۰خانوار دارد و هنوز هیچ چیز به دستشان نرسیده است. شرایط روستای بیامه علیا نیز همین است. شاید فقط ۱۰درصد روستاها چادر گرفته باشند. روستاهایی وجود دارد که ۹۰درصدشان از میان رفته است. صدا و سیما به گونه‌ ای پوشش می‌دهد که انگار همه چیز برقرار است.


مردم ضجه می‌زنند

فرماندار گیلانغرب نیز گفته: هیچ فردی از خارج از استان سراغ گیلانغرب نیامده و این منطقه زلزله زده در محرومیت و مظلومیت باقی مانده است.

فرهاد همتی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: هیچ مسئولی خارج از استان تاکنون برای کمک به گیلانغرب نیامده است.

فرماندار گیلانغرب از توزیع هزار تخته چادر در این منطقه خبر داد و تاکید کرد: این در حالیست که چند ده هزار نفر در این شهر بی‌خانمان هستند.

وی گفت: مردم هنوز در سرمای خیابان و بدون چادر هستند و بخاطر نبود چادر و امکانات ضجه می‌زنند.



حمیدرضا November 18, 2017 06:00 AM

این نهایت بیشرمی است اما از آخوند بیمقدار و پس مانده هایش چه انتظار دیگری میتوان داشت؟ همان شب زلزله نهادهای بین المللی از جمله سازمان ملل اعلام آمادگی برای کمک کردند ظریف وزیر خارجه ایران در تویت خود نوشت که ایران برای جواب به زلزله زدگان آمادگی کامل دارد و احتیاج به کمک ندارد حالا دارند ضجه میزنند که امریکا اجازه نداده!
عکس و فیلم و مصاحبه های مردم هست که سپاه پاسداران در سرپل ذهاب نیرو گذاشته و تمام کمکهای مردمی را ضبط میکند اعلام میکنند که تریلی های هلال احمر گم شده بعد به امریکا تهمت میزنند دیگر حنای این رژیم پلید و لابی های کثیفش رنگی ندارد اینها عزای روزهای خوش سید حسین اوباما را گرفته اند و حالا که ترامپ رودرروی اینها ایستاده و دم سپاه را قییچی کرده به هذیان گویی افتاده اند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: