آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 18 آذر ماه 1396 = 09-12 2017

کانکس‌های مناطق زلزله‌ زده را باد برده+فیلم

کانکس های درب و داغونی که برای مردم زلزله زده استان کرمانشاه فرستاده شده (فیلم زیر)

نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه برخی کانکس های مورداستفاده زلزله زدگان از استحکام لازم برخوردار نیست، گفت:‌ متاسفانه با وزش باد درطی دو روز گذشته بسیاری ازکانکس ها را دچار مشکل کرده و برخی از آنها را باد برده است، البته هنوز دلیل این اتفاق مشخص نیست؛ یا اینکه سرعت وزش باد بسیار بالابوده یا اینکه کانکس ها از استحکام لازم برخوردار نبودند.

قاسم جاسمی، درخصوص آخرین وضعیت زلزله زدگان استان کرمانشاه به خانه ملت گفت:‌ زلزله زدگان درحال حاضر شرایط قابل قبولی ندارند، بسیاری از مردم هنوز نگران و اضطراب دارند؛ متاسفانه سرویس های بهداشتی و خدماتی به اندازه کافی برای مردم وجود ندارد، ضمن اینکه بیماری سرماخوردگی شدیدی دراین منطقه برای مردم به وجود آمده است.

با اولین توفان کانکس ها بر سر هموطنان زلزله‌زده آوار شدند

اولین توفان زمستانی پنجشنبه‌شب کانکس‌هایی که توسط سپاه پاسداران با پایین‌ترین کیفیت برای زلزله‌زدگان سرپل ‌ذهاب ساخته و به‌ مردم تحویل داده شد؛ را بر سر مردم آوار کرد.

بارش برف و تگرگ در مناطق زلزله‌زده و سرما شرایط زندگی و زیستی را برای زلزله‌زدگان که از حداقل‌های زندگی محرومند؛ سخت‌تر کرده است.

خبرگزاری تسنیم نوشت:‌ وزش باد شدید از شب گذشته در استان کرمانشاه آرامش افرادی که در منازل خود و زیر سقف زندگی می‌کنند را به هم زده و در این میان تصور این‌که هموطنان زلزله‌زده در چادر و با صدای نایلونهای روی آن باید روزگار را بگذرانند آزار دهنده می‌شود.

بنابر همین گزارش با این سر و صدای آزار دهنده بسیاری از خانواده‌ها به ناچار ترجیح می‌دهند بیرون از چادر بمانند و این خود سبب بروز بیماریهای بسیاری از جمله سرماخوردگی می‌شود.

وضعیت نامناسب آبگرفتگی معابر عمومی و چادرها از یک طرف و زباله‌های انباشته شده در سطح شهر و روستا از طرف دیگر سبب ایجاد چهره‌ای زشت از روستا و شهر شده است.




www.youtube.com/watch?v=dG3s94iu76Y

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



پیشگو December 9, 2017 09:47 PM

تولیدی یک شرکت دزد وابسته به سپاه بیش از این نمیباشد تنها شرف کارگر ایرانی را به بازی میگیرد این نه بخشودنی است یعنی مهندس و کارشناسان این شرکت زباله جم کن هایی بیش نیستند خیانت گرانی که حتما با غرور به فرزندان خود مینگرند شرف که نباشد عبادت به اسلام جای گزین است تحقیقات صنعتی اسلام دریران
لول نتیجه میگیریم موشکهاتون هم از این کارشناسی کارنامه دارند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: