آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 1 آذر ماه 1396 = 22-11 2017

فرار یک سرباز کره شمالی و باقی ماجرا+فیلم

گزارش ها حاکی است کره جنوبی امروز کره شمالی را متهم کرده است با شلیک چند گلوله به یک سرباز در حال گریز در منطقه مرزی دو کره، توافقنامه متارکه جنگ را به چالش کشیده است.

به گزارش ایرنا، کره جنوبی برای اثبات ادعای خود در کنار آمریکا، تصاویری را نمایش داده است که مربوط به شلیک سربازان کره شمالی به یک سرباز هم وطن خود در روز 13 نوامبر است. (فیلم زیر)

این سرباز کره شمالی با وجود تیراندازی هم‌قطارانش در مرز دو کره، توانسته خود را با بدن مجروح به کره جنوبی برساند.

در بدن این سرباز فراری، ده‌ها انگل یافت شده است. پزشک معالج این سرباز با نشان دادن عکس‌هایی از انگل‌های یافت شده در جهاز هاضمه این فرد در کره جنوبی گفت: من در طول 20 سال کار پزشکی، تاکنون چنین چیزی ندیده بودم.

به گفته مقام‌های کره جنوبی کشف این انگل در بدن سرباز فراری مؤید وجود مشکلات جدی در کیفیت بهداشت و نوع تغذیه مردم کره شمالی در دهه‌های اخیر است. پزشکان در سئول می‌گویند نظیر چنین انگل‌هایی از چهل یا پنجاه سال پیش دیگر در کره جنوبی دیده نشده است.

از سوی دیگر، به گزارش خبرگزاری یونهاپ از کره جنوبی ، فرماندهی آمریکا در این کشور نیز امروز چهارشنبه کره شمالی را متهم کرده که پیمان متارکه جنگ را به چالش کشیده است.

فرمانده نظامیان آمریکا در کره جنوبی می گوید که به همراه کشورهای کره جنوبی و استرالیا و نمایندگانی از سوییس در حال رسیدگی به این تخلف کره شمالی و مسایل دیگر مرتبط با این کشور هستند.




www.youtube.com/watch?v=_nLD5xq4f0o

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: