آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 6 آذر ماه 1396 = 27-11 2017

احمد نژاد؛ توصیه مشاور روحانی/تهدید رفیقدوست

فیلم زیر: احمدی نژادی ها تهدید کردند: فکر کردید چی، ملت شما را از سوراخ ها بیرون میکشند

پاسدار محسن رفیقدوست در گفتگو با خبرگزاری ایلنا گفته است که اصولگرایان رفتارهای اخیر محمود احمدی نژاد را مورد نقد قرار می دهند و "به زودی خدمتش خواهند رسید." محسن رفیقدوست رئیس جمهوری پیشین را فردی بی تعادل خوانده و افزوده است که از اول هم محمود احمدی نژاد را به همین دلیل قبول نداشته است.

وی گفته است که بزرگترین مشخصۀ احمدی نژاد این است که به ولایت فقیه اعتقاد ندارد و به دنبال "اسم و رسم" برای خودش است.

رفیقدوست در پایان تصریح کرده است که "قوۀ قضائیه در حال تکمیل پرونده برای احمدی نژاد است و ان شاالله به زودی خدمتش خواهند رسید."

حسام الدین آشنا مشاور رسانه ای روحانی نیز در واکنش به اظهارات اخیر احمدی‌نژاد و سکوت اصولگرایان در قبال این رفتار در کانال تلگرامی خود نوشت: «او» نیامده بر شانه های «آنها» پا نهاد و نردبان قدرت را با سرعت تمام پیمود. اکنون وقت آن رسیده که «آنها» لب بگشایند و از رازهای سر به مهر چگونگی قدرت‌یابی و دولت‌داری در زمان «او» سخن بگویند. هنوز برای مهار «او» دیر نشده است ولی باید مراقب فتنه‌انگیزی‌های آتی بود.


انگار زورشان به احمدی نژادی ها نمی رسد

آخوند محمد جعفر منتظری دادستان کل خامنه ای امروز در مراسم بزرگداشت هفته بسیج و در جمع اعضای بسیج حقوقدانان به انتقاد تند از احمدی نژاد و دوستانش پرداخت.

دادستان کل کشور در بخشی از سخنان خود گفت: آقای محترمی که هشت سال مدیریت کشور را عهده دار بودید و امروز به عنوان اپوزیسیون قوه قضائیه درآمده اید اگر انتقاد درستی دارید خب بفرمایید، این حرکات را چرا انجام می دهید، اگر راه اصلاحی دارید بفرمایید، اینکه جمعی را دور خود جمع کنید و به قوه قضائیه بد و بیراه بگویید، از رییس قوه قضاییه گرفته تا پایین، انواع اهانت ها و تهمت ها و جسارت ها را می گویید آیا با این کارها درست می‌شود؟

گزیده‌ای از سخنان منتظری را در ادامه می‌خوانیم:
کسی که مدیریت عالی کشور را عهده دار بوده است، و خصوصا در چهار سال دوم مدیریتش مجموعه‌ای و به قول امروزی‌ها کلکسیونی از نقض قوانین، قانون گریزی، خلاف قوانین عمل کردن و عدم ابلاغ قوانین مصوب که بیش از 40 قانون را اعلام نکرد و رئیس مجلس اعلام کرد، را دارد.
شناسنامه او از مقابله با رهبری در موارد متعدد مشحون است، قهر کردن و یازده روز خانه نشینی و رها کردن دولت، بوسه بر تابوت یک کافر ملحد زدن، مادر چاوز را در بغل گرفتن و بوسه بر گونه‌هایش زدن، اهانت به مراجع تقلید، مکرر دروغ گفتن، جابجایی اعتبارات که می‌توان از دیوان محاسبات پرسید و صدای مجلس و دستگاه قضایی نیز بلند شد از جمله این موارد است و آن وقت فردی با شناسنامه‌ای اینچنینی امروز اینگونه در عرصه مقابله با قوه قضائیه قرار گرفته و این اهانت و جسارت ها و توهین‌ها را بیان می‌کند و آیا این اخلاق اسلامی و دفاع از حقوق مردم است و در لباس دفاع از حقوق مردم آیا این درست است؟
خدا می‌داند دلمان می سوزد، ولله از باب نصیحت عرض می کنم و می‌گویم آقایان اگر می خواهید به ملت و مردم خدمت کنید این راهش نیست.
این قبیل اقدامات وسیله‌ای برای خروج از انزوا عنوان است. البته شاید اهداف دیگری دارند ولی این راه درست نیست.
البته قوه قضاییه ممکن است در آینده این حرف هایی که زده می شود و این دروغ هایی که گفته می شود و این نسبت هایی که داده می شود را مستدل و حقوقی جواب دهد ولی سکوت قوه قضائیه به معنای این نیست که از برخورد کردن عاجز است.
قطعا و مسلما اگر شرایط فراهم شود و اگر موقعیت اقتضا پیدا کند در برابر این حرکاتی که هیچ نفعی برای ملت ندارد، ساکت نخواهد نشست و باید با تدبیر حل شود.
انتظار ما این است که خودشان متوجه شوند، سر عقل بیایند و بدانند که این روش روش منطقی نیست، بنده ممکن است اشکالی در کارم باشد، ممکن نه قطعا اینچنین است مگر می شود انسانی که معصوم نیست و در معرض خطا و لغزش است، لغزش نداشته باشد منتهی با لغزش نباید اینگونه انسان برخورد کند، من اگر سینه ام را باز کنم کلی مطلب در این باره دارم که نمی توانم بگویم.
داریم حربه به دست دشمن می دهیم، بروید فضای مجازی را ببنید دشمن چگونه دارد از این مواضع واینگونه حرکات و برنامه ها علیه نظام، انقلاب، کشور، رهبری و نظام و مردم سو استفاده می کند و ما بیاییم چاقو تیز کنیم و دست دیگران بدهیم آیا این عقل و منطق است؟
جدال
گفتنی است پس از انتشار سخنان محمد جعفر منتظری دادستان کل کشور، احمدی‌نژادها به شدت به انتقاد از او پرداختند.

حمیدرضا بقایی در یادداشتی ماجرای دلخوری محمدجعفر منتظری از احمدی نژاد را وزیر نشدن او در دولت دهم دانست.

در بخشی از یادداشت بقایی آمده است: "آقای منتظری اگر به جنابعالی برنمی خورد و فردا دادستان تهران به اتهام نشر اکاذیب و توهین احضاریه درب منزلمان نمی فرستد، بدانید که کار از انتقاد گذشته اما پیشنهاد ما به شما این است که چون قانون، شرع و اخلاق را درحق مردم رعایت نکرده اید، پس بهتر است براساس خواسته ملت استعفاء دهید!"

بقایی درباره دلیل دلخوری دادستان کل کشور از احمدی‌نژاد نوشته است: "دیوان عدالت اداری در سال 1389 در اقدامی عجیب برای بنده به عنوان رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری حکم انفصال از خدمت صادر کرد. پس از صدور حکم، برای نقض آن به دادگاه تجدید نظر اعتراض کردم. روزی که برای این منظور در دیوان عدالت اداری حضور یافتم، وکیلم پیشنهاد داد تا با آقای محمد جعفر منتظری، دیداری داشته باشیم و مساله را با وی در میان بگذاریم.

در دیدار آن روز با آقای منتظری، به او گفتم: «این چه کاری است که انجام داده اید و چه داستانی است که درست کرده اید؟! می دانید رسانه های خارجی چقدر از این مساله سوء استفاده کرده اند؟! آقای منتظری در ادامه این دیدار و در پاسخ به اصرار من برای معلوم شدن ریشه این حکم ظالمانه و بی منطق، سفره دلش را باز کرد و گفت: آقای احمدی نژاد دو بار به من بی احترامی کرده است!

پرسیدم: «کدام بی احترامی؟!»

گفت: «قرار بود در دولت دهم، من وزیر دادگستری باشم. آقای صادق لاریجانی هم بنده را معرفی کرد اما احمدی نژاد نپذیرفت! بالاخره بنده را وزیر نگذاشته اید»!

گفتم: «خیلی خوب! ان شاءالله در دولت یازدهم وزیر شوید. بی احترامی دوم چه بود؟»

جواب داد: «یک بار هم آقای رحیمی معاون اول دولت دهم بنده را برای گزارش دادن به هیات دولت دعوت کرد اما آقای احمدی نژاد در آن جلسه هیات دولت غایب بود. من با این جایگاه برای گزارش دادن به هیات دولت بیایم و احمدی نژاد غیبت کند؟ حق این بود که احمدی نژاد هر طور بود خودش را می رساند به جلسه. موقع بازگشت هم [احمدی نژاد] بنده را توی راهرو دید و گفت چطوری؟! بی احترامی از این بدتر؟!"




www.youtube.com/watch?v=iToQzWqJm9o

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



cebk November 26, 2017 02:53 AM

صداى وق وق سكان دوباره به گوش مى رسد

گزارش یا اعتراض به این نظر


امید November 26, 2017 09:40 AM

آقای مشایی لطفا بجای کلی گویی واضح بگید آخر این راهی که شما میگی به کجا میرسه؟
آیا دموکراسی و حقوق بشر به معانی واقعی و مطابق با معیارهای جهانی یا فقط یک ولایت فقیه دیگه

گزارش یا اعتراض به این نظر


homa November 27, 2017 12:56 PM

احمدی نژاد دروغگو 22 خرداد88 یادت رفته ازکدام ملت حرف میزتی?

گزارش یا اعتراض به این نظر


homa November 27, 2017 12:58 PM

اصولگرایان و اصلاح طلبان هردو دوسر یک مار هستند
نه بزرگ به کلیت نظام

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: