آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 6 آذر ماه 1396 = 27-11 2017

آمریکا از "جنایات" اردوغان مطلع است

ايسنا: رهبر حزب اپوزیسیون ترکیه گفت که آمریکا از ترکیه شنود کرده و در جریان جنایات رجب طیب اردوغان قرار دارد.

النشره گزارش داد، کمال قلیچداراوغلو، رهبر حزب مردم جمهوری خواه ترکیه گفت: آمریکا از سال ۲۰۰۷ از دولت اردوغان شنود کرده و تمامی جرایم او را می‌داند.

وی گفت اپوزیسیون ترکیه خودش را برای انتخابات ۲۰۱۹ آماده کرده و از دموکراسی و حقوق بشر، برابری مرد و زن و استقلال دستگاه قضایی و آزادی بیان حمایت می‌کند.

او گفت: ترکیه در حال حاضر در دوره‌ای به سر می‌برد که حرف یک نفر فقط مهم است و ترکیه زیر دست یک نفر اداره می‌شود و حکم فقط برای آن یک نفر است اما همه چیز در سال ۲۰۱۹ متحول خواهد شد.

قلیچداراوغلو در ادامه تصریح کرد: ترکیه به خاطر ناآرامی و تنش بدنام شده و ما خواهان همزیستی مسالمت‌آمیز صرف نظر از دیدگاه‌ها و گزایشات سیاسی هستیم. کشورهای جهان با دادو فریاد اداره نمی‌شوند.



رضا.ف November 27, 2017 02:45 PM

یه نصیحتی من به مردم ترکیه میکنم اگر میبینید اردوغان براتون رفاه نسبی ایجاد کرده بدونید این فقط دوره گذره به محظ اینکه پایه های حکومتش رو برای همیشه محکم کنه با خودش میگه دیگه چه نیازی هست بدم مخالفام بخورن؟ و بودجه رو بین طرفدارهاش تقسیم میکنه و میگه باقی هم خوشتون نمی یاد از مملکت اسلام هرررری! ! درست نظیر اتفاقاتی که در ایران افتاد
مورد مشکوک بعدی حمایت عجیب المان از اردوغانه علارغم تمام تبلیقاتی که بر زد اردوغان کرد دست اخر ازش حمایت اقتصادی میکنه اون ماجرای سیبل مقر ناتو که عکس این ملعون رو توش کشیدن حاظرم قسم بخورم کار خود اردوغان بود قبلا دیدیم این ادم با اینجور نمایشها رای جمع میکنه مثل ماجرای کشتی مرمره ابی تو اسراییل! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


رضا.ف November 27, 2017 02:55 PM

المان به خاطر اقدامات اوباما چنان اتحادیه اروپا چاپیده که باید گفت اتحادیه المان تا چند سال دیگه اتحادیه اروپا ورشکست میشه و دوباره المان قدرتمند ظهور میکنه فکر میکنم نعو عثمانی در ترکیه توسط اطلاعات المان تغذیه میشند همه میدونن امپراطوری عثمانی همپیمان و شریک المانها بود صنایع نظامی ترکیه صابق یا همون عثمانی جدید شدیدا رشد کرده از قرارداد فروش ۲۰۰ هلیکوپتر جنگی جدید به پاکستان تا تولید موتور ف۳۵ و تولید نوع بومی ارتقا یافته ف۳۵ با موتور جدید به اسم تفکس برای 2019 این همه رشد یک شبه نشون از پشتیبانی صنعتی توسط یک کشور قدرتمنده که در واقع همون المانه! ! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


arzhang November 27, 2017 03:33 PM

در یک قسمتی که امریکا و اسراییل از دیگران جلوترند این هست که از رفتارها و حرکت ها و جنایت های آدم بد جنس مطلع هستند ولی نمیگند چون اینطوری بهتر میتوانند طرف را مد نظر قرار دهند و بیشتر به جنایتهای طرف اشنا بشوند بطور مثال بعد ازانتشار اسناد بن لادن که در آن رابطه اخوندا با گروه تروریستی القاعده آورده شده حالا معلوم شده که دولت امریکا ۳۰ ساله این رابطه را میدونسته و حتی این بحثی که اقتصاد امریکا مثل بادکنک هست که اگر با سوزن نیویورک را سوراغ کنند امریکا نابود میشود از نقشه هایی بود که اخوندهای ایران بعد از کشیدن تریاک به القاعده پیشنهاد کردند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: