آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 15 دی ماه 1396 = 05-01 2018

اولین واکنش احمدی نژادی ها به اعتراضات

در حالیکه یک هفته از آغاز تجمعات اعتراضی می‌گذرد محمود احمدی‌نژاد و دو یار نزدیکش (بقایی و مشایی) سکوت کامل اختیار کرده و هیچ واکنشی از خود بروز نداده‌اند.

به گزارش بهارنیوز؛ در بین نزدیکان احمدی نژاد فقط علي اكبر جوانفكر به اعتراضات اخیر واکنش نشان داده و در كانالش نوشته است: از بنده سئوال مي كنند كه علت بروز حوادث و اعتراضات اخير را در چه مي دانيد؟

پاسخ بنده اين است كه اتفاقات اين روزها و شب ها، ريشه در سالها توهين آشكار به شعور مردم دارد. آيا اميدي به پايان يافتن اين توهين‌ها هست؟! يا آنكه همچنان مي‌خواهند با مردم شريف ايران، با همان زبان سخن بگويند؟!


فیلم زیر: هدیه احمدی نژاد برای قاتلان مردم ایران

حمید بقایی در گفتگوی تصویری که با عنوان دادگاه علنی منتشر کرده، با بیان اینکه «به ما تهمت می‌زنند پاداشها و هدایای خارج از قانون به افراد پرداخت کرده‌ایم! این پرداخت‌ها و پاداش‌ها در همه دولتها بوده و اتفاقا در دولتهای نهم و دهم کمتر از دولتهای قبلی و فعلی بود» گفته است: «یکی از موارد پرداخت این هدایا به عزیزانی بود که در اوج تحریمها تا پاسی از نصف شب در جلسات مربوطه حضور داشتند و بدون دستمزد کار می‌کردند و این هدایا بخاطر اضافه کاری و حضور خارج از ساعات کاری و ... به عزیزان پرداخت می شد. بعنوان نمونه در یک مورد در شب عید غدیر آقای فیروزآبادی به دکتر احمدی نژاد گفتند حالا که ما تا پاسی از شب می آییم و ... هدیه ای پاداشی هم پرداخت بشود؛ که مقرر شد پنج سکه به عزیزان پرداخت بشود! کسانی که در آن جلسه حضور داشتند و سکه طلا دریافت کردند: باهنر، حسین طائب، فیروزآبادی، عزیز جعفری، رئیسی، اژه‌ای، مصباحی مقدم ، سعید جلیلی و... !»





www.youtube.com/watch?v=ydYaKdkx1yE

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Ira November 28, 2017 04:52 AM

زنده باد تمام دشمنان قسم خورده امروز ملایان حاکم بر ایران اسیر امامه سیاه

بگم بگم شروع شده سید علی رسواتر شده

گزارش یا اعتراض به این نظر


یک ایرانی November 28, 2017 10:17 AM

یکی باید از این آقای حمید بقایی بپرسد که این جلسات که با حضور یک مشت آدمکش جانی برگذار میشد چه مسائلی بحث میشد و چرا باید این مزدوران تا ساعات پایانی شب بنشینند و بر علیه مردم ایران نقشه بکشند؟ جز بر علیه مردم ایران چیزی هم در جلسات مطرح میشد؟ که باید از جیب مردم ایران فقط ۴ - ۵ تا سکه هدیه داده میشد؟ باهنر، حسین طائب، فیروزآبادی، عزیز جعفری، رئیسی، اژه‌ای، مصباحی مقدم ، سعید جلیلی همگی یک مشت آدم کش حرفه ای هستند و باید پرسید دولت احمدی نژاد برای چه این جلسات را با این عده برگذار میکرده؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


پیشگو November 28, 2017 11:40 AM

پیام مهم به احمدی قراره فرهاد ۱ پرونده ات را ببندد
یعنی پاک سازی و صحنه سازی

گزارش یا اعتراض به این نظر


یک ایرانی January 5, 2018 02:18 PM

احمد خاتمی و دیگر تفاله های رژیم بدانند که اگر دست از پا خطا کنند بزودی سر خودشان بالای دار خواهد رفت در است که ما مردم ایران مهربان هستیم و نمی خواهیم که خون از دماغ کسی بیرون بریزد ولی صبر ما هم اندازه ایی دارد بزودی این نظام سرنگون خواهد شد و کار به ۲۲ بهمن هم نخواهد کشید این حرکت انقلاب مردم ایران ادامه خواهد داشت و هرگز دیگر خاموش نخواهد شد هر شب ما فریادمان را بلندتر از شبهای دیگر میکنیم و بزودی شاهد تظاهرات میلیونی مردم ایران خواهیم بود

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: