آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 12 آذر ماه 1396 = 03-12 2017

رئیس جمهور محترم سابق ترور شخصیت شد!

به گزارش تابناک، تعدادی از روانشناسان و مشاوران خانواده رفتارهای اخیر «محمود احمدی نژاد» که عهده دار ریاست 2 دولت بوده را نامعقول می دانند و معتقدند این رفتارها جز صدمات درون مرزی و برون مرزی فایده دیگری ندارد.

«دکتر اصغر کیهان نیا» یکی از مشاوران خانواده عنوان کرد: شغل و پستی که به عنوان رئیس جمهور به آقای احمدی نژاد داده بودند در واقع ترور شخصیت بود . یعنی اینکه ایشان واجد شرایط ریاست جمهوری نبودند ولی رئیس جمهور شدند همین مساله آقای احمدی نژاد را دچار خودبزرگ بینی کرد.

وی همچنین توضیح داد: هنگامیکه شخصی شایسته شغل و منصبی نیست و آن مسئولیت به وی داده می شود درحقیقت شخصیتیش ترور شده است. آقای احمدی نژاد هم ظرفیت و اعتماد به نفس ندارد و دچار هیجان می شود، هیجانی که خارج از چارچوب ها یکسری دستوراتی فی المجلس می دهد و همه می گویند، بله، بله.

کیهان نیا افزود: ایشان به مدت 8 سال کارهایی خارج از قاعده و قانون انجام داد که البته اکثرش هم اشتباه از آب درآمد، اما برخی هم از او حمایت کردند لذا امر بر ایشان مشتبه شد.



ريقو December 3, 2017 11:31 AM

عجب كشفى كرده دكتر عزيزمان
لطف كرده بفرماييد تعداد شخصيت ترور شده ها را كه از حالا مواظبشون باشيم

گزارش یا اعتراض به این نظر


آذری December 3, 2017 12:07 PM

سیمین بهبهانی گفته بود:(همه آدمها ظرفیت بزرگ شدن را ندارند؛ اگر بزرگشان کنیم؛ کم میشوند و دیگر نه شما را می بینند و نه خودشان را بیائیم به اندازه آدمها دست نزنیم ) فرمایش خانم بهبهانی کاملاً با تجربه ما ایرانی ها میخواند؛ چرا که خمینی را بزرگ کردیم؛ و دیدیم که سگ دیگر صاحبش را نشناخت خمینی هم سگان همطراز خودش را پرورش داد؛ طوریکه آنها حتی خودی های خودشان را نشناختند و به جان هم افتادند بزرگ عمّامه دار خامنه ای گجستگ هم احمقی نژاد را بزرگ کرد؛ که حالا همان احمدی درست وسط عمامه ایشان عنایت میفرمایند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Baran December 3, 2017 07:21 PM

ای بابا، روانشناسهای ما تازه از خواب بیدار شدند؟
لااقل وقتی از اولین سفرش به سازمان ملل متحد برگشت و با داستان هاله نورش خود رو مسخره خاص و عام کرد این حضرات باید میفهمیدند که این بابا واقعاً هاله نور رو دیده کسی ک شغلی فراتر از پادوئیه یک مغازه را سزاوار نیست به ریاست جمهوری یک مملکتی گمارده بشه باید امر برایش مشتبه بشه و هاله نور ببینه

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: