آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 13 آذر ماه 1396 = 04-12 2017

کشف آثار دوران مادها و ضرب و شتم عکاس

مدیرعامل خبرگزاری ایسنا امروز در گفت‌وگویی با استاندار همدان درباره ضرب و شتم عکاس این خبرگزاری در پی عکاسی از کاوش‌های انجام شده در سایت میدان امام و برخورد نامناسب پیمانکار پروژه پیاده‌راه‌سازی میدان امام خمینی شهر همدان ضمن ابراز نگرانی از موضوع پیش‌آمده، خواستار پیگیری قضیه از سوی مدیریت ارشد استان شد.

هفتم آذر ماه امسال، پس از انتشار خبری مبنی بر احتمال وجود آثاری از دوران مادها در میدان مرکزی همدان، عکاس خبرگزاری ایسنای همدان به همراه تنی چند از عکاسان خبری استان برای کسب اطلاعات بیشتر وارد این محدوده شدند که در جریان این اتفاق، مسؤولان کارگاه علاوه بر فحاشی و توهین، نسبت به ضرب و شتم اقدام آنها کردند.

حضور این عکاسان در محوطه، با هماهنگی‌ قبلی با سرپرست کاوش‌های باستان‌شناسی در میدان امام صورت گرفته بود اما عوامل اجرای پروژه با الفاظ رکیک نسبت به ضرب و شتم آنها اقدام کردند و دقایقی نیز آنها را در یک کانکس زندانی کردند.



shahab December 4, 2017 02:29 PM

درود
بله عکاسی به گونه ای ثبت اقلام است احتمالا برادران قاچاچی باید مقداری دزدی بکنند و نباید همه چیز ثبت شود عکاس اشتباه کرده زود تر از برادران قاچاچی آمده است حکومت دزدان

گزارش یا اعتراض به این نظر


Babak December 4, 2017 06:35 PM

shahab
جانا سخن از زبان ما می گویی !

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: