آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 13 آذر ماه 1396 = 04-12 2017

واکنش نخست وزیر اسرائیل به اقدام کشتی ایرانی

ايسنا: نخست‌وزیر اسرائیل با انتشار پیامی به اقدام کشتی‌گیر ایرانی برای پرهیز از رقابت با یک کشتی‌گیر اسرائیلی واکنش نشان داد.

بنیامین نتانیاهودر این پیام گفت: از نظر من خصومت حکومت ایران با اسرائیل می‌تواند در ماجرای کشتی‌گیر این کشور به نام "علیرضا" خلاصه شود. مربی‌اش حین مسابقه به او دستور داد که رقابت را واگذار کند. دلیلش این بود که در مسابقه بعدی علیرضا قرار بود مقابل یک کشتی‌گیر اسراییلی قرار گیرد. می‌دانید که حکومت ایران از رقابت ورزشکارانش با اسرائیلی‌ها جلوگیری می‌کند. او در برابر کشتی‌گیر روس مغلوب شد تا مجبور نشود در مسابقه بعدی با کشتی‌گیر اسرائیلی رقابت کند.

نتانیاهو در ادامه گفت: با توجه به این‌که حکومت ایران خواهان نابودی اسرائیل است، چنین چیزی تعجب‌آور نیست. در این میان این مردم ایران هستند که هزینه می‌دهند. وقتی مربی علیرضا به او گفت در مسابقه ببازد وی گفت که به نظرش دنیا به پایان رسید.

وی مدعی شد که نظام ایران ترجیح می‌دهد شاهد باخت ورزشکارانش در برابر اسراییلی‌ها باشد.

نخست‌وزیر اسرائیل در ادامه اظهاراتش گفت که " می‌خواهد به حکومت ایران نشان دهد که متنفر بودن از دیگران از آنها قهرمان نمی‌سازد."

علیرضا کریمی کشتی‌گیر ایرانی در وزن ۸۶ کیلوگرم به تازگی در مسابقات جهانی کشتی زیر ۲۳ سال در لهستان به‌طور عمدی بازی را به کشتی‌گیر روس واگذار کرد تا مقابل حریف اسرائیلی بازی نکند.

این رویداد واکنش‌های زیادی را در جامعه ورزشی داخل و خارج ایران در پی داشته است.



Adi December 5, 2017 03:35 AM

اى كاش كمى معرفت از ايرانيان و فرزندان كورش در ايران ياد گرفته بوديد افسوس صد افسوس

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: