آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 18 آذر ماه 1396 = 09-12 2017

یمن؛ ما هم به افغانستان حسودی می‌کنیم!+فیلم

روزنامه بهار: مجری پرحاشیه شبکه افق سیما که از وقایع۸۸ به این سو با مواضع افراطی خود در برنامه‌های مختلف صداوسیما محبوب بخش سیاسی این رسانه انحصاری شده است این بار در برنامه تلویزیونی‌اش از حسادتش نسبت به مردم یمن گفته است. او با اشاره به مرگ علی عبدالله صالح می‌گوید به یمنی‌ها حسودی می‌کند که می‌توانند سیاستمداران خائن خود را از میان بردارند و امیدوار است که روزی مردم ایران هم بتوانند چنین کاری کنند. (فیلم زیر)

با نگاهی به پیشینه اظهارنظرهای این مجری و اقلیت تندرو همفکر او می‌توان به راحتی حدس زد که در نگاه او مقصود از «سیاستمداران خائن» چه کسانی هستند. پرسشی که می‌توان در خصوص آرزوی تندروها برای نیست و نابود کردن برخی سیاسیون پرسید آن است که آیا رسانه حاکمیتی کشور که بر اساس تفسیر خاص شورای نگهبان در این میدان رقیبی هم ندارد باید به صورت یکطرفه در اختیار چنین تفکر خطرناکی قرار بگیرد؟ آیا فجایعی همچون قتل‌های زنجیره‌ای که همین اندیشه‌های افراطی ریشه به وقوع پیوستن آن بوده است و هنوز دو دهه هم از آن نگذشته است برای عبرت گرفتن کافی نیست؟!

نکته دیگر در خصوص آنچه این مجری دستورات بخش سیاسی صداوسیما گفته است اینکه اگر قرار بر حسادت کردن است ما هم به خواهران و برادران افغان‌مان در کشور افغانستان حسودی می‌کنیم که با وجود شرایط سختی که سال‌هاست در آن گرفتار آمده‌اند از جهت آزادی رسانه‌ها چندین پله از ما جلوترند و حداقل صداوسیمایی انحصاری ندارند!

حسادت یامین‌پور به یمنی‌ها، واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی را نیز برانگیخته است. یکی از کاربران در این مورد نوشته است: «با این حسادتی که یامین‌پور داره، من اگه جاش بودم، یه لحظه هم درنگ نمی‌کردم و بار سفرم و برای رفتن به یمن می‌بستم.»

دیگری نوشت: «اگه واقعا این حرفش شوآف نبود، این آدم در دوره‌ای که همه به سوریه میرفتن و جانانه دفاع از مردم می‌کردند، باید میرفت چرا نرفته؟ اگه رفته چرا خبر نداریم.»

یکی دیگر از کاربران این طور گفته است: «یامین برو یمن... سوریه که نرفتی... ثواب داره نمیخواد حسودی کنی.»




www.youtube.com/watch?v=UoIj1onq9Jg

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



arzhang December 8, 2017 02:26 AM

تا به امروز امام جمعه احمق و نادان زالو صفت که مجری مسجدها بودند کم داشتیم که حالا از این ایرانی ضد فرهنگ ایرانی تلویزیونی درست ساختند که معلوم نیست این حرفها را از رو نادانی میزند یا از رو ترس یا اخوند با مته این فرهنگ ضد ایرانی را تو کله ایشان فرو کرده و کار از کار گذشته یا فیلم و نمایش هست که همینها وقتی فرصت رسید زودتر از همه اخوندا را میگشند

گزارش یا اعتراض به این نظر


یک ایرانی December 8, 2017 06:54 AM

در جواب این مجری پاسدار باید بگویم که نترس بزودی خائنین و دزدها و آدمکشها وغارتگران این کشور که به نام آیت الله و حجت الاسلام ولمسلیمن و شیخ و ملا شناخته میشوند بزودی توسط همین مردم محاکمه و به مجازات خود خواهند رسید حسودی و پاچه خواری نکن صبر و کن به حساب خودت هم این مردم خواهند رسید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Mohamad December 8, 2017 10:37 AM

خيانت كار بزرگ قرن خمينى دجال بايستى مجازات ميشد كه انقلاب يك ملت را به گند ارتجاع و عقب ماندگى آلود و شر و بدى را نهادينه كرد

گزارش یا اعتراض به این نظر


امید December 8, 2017 12:41 PM

خب اینکه حرف بدی نگفته منم امیدوارم به زودی ما مردم ایران از
خامنه ای و بقیه سیاستمدارای کثیفمون از اصول گرا گرفته تا اصلاح طلب انتقام بگیریم

گزارش یا اعتراض به این نظر


shahin December 9, 2017 04:19 PM

نگران نباش - به زودی خواهد شد و از خود خائن تو- ملت ایران شوع خواهند کرد و مطمعا باش به زودی ملت شریف ایرن -خاعنانی از قبیل شماها را به گورستان تاریخ خواهند فرستاد!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: