آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 3 دی ماه 1396 = 24-12 2017

ملاها، ايران را به اروپا و روسها سپردند

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با انتقاد از سیاست های دولت برای واردات بیش از حد کالا به داخل کشور و حتی ورود شرکت های خارجی به ایران برای کارهای خدماتی و صنایع غذایی، به مقامات دولتی نسبت به ورود 44 شرکت غذایی اروپا به ایران هشدار داد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد تقی رهبر مشاور فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار الف با بیان اینکه سیاست دولت توجه بیش از حد واردات و بی توجهی به تولیدات داخلی و حتی نیروی کار داخل است، گفت: اخیرا متوجه شدیم که یک هیات اقتصادی 70 نفره اروپا به تهران آمد که شامل روسای کشاورزی و موادغذایی اتحادیه اروپا بودند.

وی با بیان اینکه یکی از روزنامه های وابسته به دولت تیتر زد که «40 شرکت برتر غذایی اروپا در تهران»، گفت: آیا دولت و بخش خصوصی ما آنقدر فشل‌اند که که شرکت های غذایی اروپا برای فعالیت در صنایع غذایی باید به ایران بیایند؟.

نماینده سابق اصفهان در مجلس تاکید کرد: چرا به رغم داشتن این همه ظرفیت، استعداد، جوانان بیکار و نیروی ماهر کار، دولت برای برخی امور خدماتی دست خود را به سوی بیگانگان دراز می کند.

حجت الاسلام و المسلمین رهبر افزود: بر اساس اطلاعاتی که به ما رسیده این هیئت ها و شرکت هایی که به ایران آمدند می خواهند فروشگاههای زنجیره ای در داخل کشور راه اندازی کنند. بعنوان مثال شنیدیم که فرانسوی ها و کره ای ها چنین قصدی دارند. همچنین زمزمه است که می خواهند بخشی از فعالیت تاکسیرانی را به روسها دهند.

وی با بیان اینکه این حرکت ها یعنی چوب حراج به ارزشهای ملی و اسلامی، تصریح کرد: باز کردن پای بیگانه به داخل کشور یعنی ورشکستگی تولید کنندگان داخل، افزایش بیکاری و تعطیلی صنایع تولیدی.



ایرانی هستم December 24, 2017 12:27 PM

دوستان گرچه قدرتهای بزرگ جهان چون گرگهای درنده گرسنه با کینه ؛حسادت خودشان را با تلاش در تخریب ایران دارند به شدت می ازمایند ٬ اما وظیفه ملی انسانی هر کدام از ماهست که از هر ذزه و گوشه ای موفقیت و توانایی های خودمان با تشویق و همکاری جوانان ایران این شکلِ از{[ گوشهِ قربانی کز کردن ]}را از رفتارمان و فکرمان حذف کنیم و با تایید اعمال این لاشخورهای اسلامی وطنمان را با خبر و فکر و رفتارهای تآیید کننده این تخریب به سمت تخریب سوق ندهیم


گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: