آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 3 بهمن ماه 1396 = 23-01 2018

فیلم را یکبار دیگر ببینید و خبر را بخوانید

مرکزاطلاع رسانی پلیس غرب تهران در پی انتشار ویدیو زیر گرفته شدن زنی در تجمع مالباختگان موسسه ولیعصر توسط ماشین پلیس (فیلم زیر) ادعا کرد، که «حرکت این زن نمایشی بوده و برای او پرونده قضایی تشکیل شده است.»

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران، مرکزاطلاع رسانی پلیس غرب تهران در خصوص زیر گرفتن بانویی درتجمع مالباختگان موسسه ولیعصر توسط ماشین پلیس گفت: «در پی تجمع تعدادی ازمالباختگان موسسه ولیعصر ،پلیس درموقعیت حاضر وبرای کنترل اوضاع و عدم انسداد راه و تسهیل در عبور و مرور خودروها اقدام کرد».

در این اطلاعیه ادعا شده است «چندنفر موجب اخلال در نظم عمومی شدند و پلیس برای انتقال آنان اقدام کرد که یکی از خانمها با تمارض، خود را به زمین زد.»

مرکز اطلاع رسانی پلیس غرب تهران در پایان افزوده که برای این زن آسیب دیده به دلیل حرکت نمایشی اش پرونده قضایی تشکیل شده است.

در روزهای گذشته ویدیویی از تجمع مالباختگان موسسه ولیعصر در شهرستان بهارستان منتشر شده که در آن ماشین پلیس به وضوح مشخص است که ماشین پلیس زنی را در میانه جمعیت زیر می گیرد و ادعای پلیس غرب تهران با این اتفاق متناقض است.




www.youtube.com/watch?v=jFRsMcXVpJ0

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



اردلان January 21, 2018 06:09 AM

همبستگی مردم بایکدیگر تنها رمز پیروزی دراین کارزار نابرابر با مزدوران حکومتی تا دندان مسلح درهر لباسی خواهد بود! تا جائیکه مردم جواب دندان شکنی به این رژیم آدمکش ندهند آش همین و کاسه هماناست! حضوربموقع و یک پارچه مردم جنوب تهران ودیگر نقاط کشور در خیابانها ومعابرشهرهای میهنمان بطور حتم، ایجاد دلهره هرچه بیشتر در وجود تروریستهای اسلامی حاکم بر ایران را صد چندان خواهد کرد! مردم بایدهر روزه در رباط کریم، اسلام شهر، کهریزک، شهرری، ورامین، ناری آباد، خانی آباد، دروازه غار، شوش، عباسی، سه راه آذری، کیانشهر، منصور، تیردوقلو، نفیس، اتابک، سراسر دولاب، نیروی هوای، تهران نو، نارمک، نظام آباد، گرگان و دیگر نقاط شهر هر چه زودترباید خودرا به میدان شوش رسانده و از این نقطه با گردهمایی و سپس راهپیمایی خود را به سوی شرق و میدان خراسان و مرکز شهر ادامه دهند

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهرام January 21, 2018 01:21 PM

این ماشین نیروی انتظامی بود ولی راننده داعش بود ،، پس رژیم فاسد باز هم دست به جنایت نزد بلکه این نفوذیها بودند که مردم رو لت و پار میکنند تمام این وحشیگریها به خاطر حاشیه امن برای جنایتکاران در حکومت اسلامی تمام مردم در سراسر ایران آماده برای آخرین ضربه به رژیم فاسد و پوسیده به رهبری خامنه‌ای لوات شده

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش آريايى January 21, 2018 08:04 PM

تنها ره رهايى از چنگال " ضحاك زمان " و " رژيم منحوسش " وفاق و همدلى ملى و مبارزه با آنها به شيوه و روش خودشونه وگرنه تظاهرات و شعار براى سرنگونى آنها كافى نيست

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: