آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 19 شهریور ماه 1398 = 10-09 2019

اعتراف ملا؛ فضای مجازی قتلگاهِ نظام است

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه روح نهضت حسینی غیرت دینی است، گفت: دشمن نمی‌خواهد اسلام ناب محمدی جان بگیرد. غیرت دینی در حکومت اقتضا می کند امکانات در خدمت گسترش دینی قرار گیرد ؛ حکومت باید به گونه‌ای برنامه ریزی کند که مسیر بهشت باز شود.

به گزارش ایرنا، آیت الله احمد خاتمی ادامه داد: مهندسی دین در عرصه حکومت آن است که پیامبر (ص)، امامان معصوم (ع) و در زمان غیبت ولی فقیه حاکم است؛ ولی فقیه تنها رهبر سیاسی نیست بلکه نایب امام زمان (عج) و حجت شرعی هم هست.

عضو خبرگان رهبری اظهار کرد: غیرت دینی اقتضا می کند امروز که حکومت دینی تشکیل شده است از آن حمایت کرد. برخی می‌گویند آیا با وجود این اختلاس‌ها و بدحجابی‌ها و مشکلات باز هم باید از این نظام حمایت کرد، که پاسخ آن است که بله بازهم باید حمایت کرد.

امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: غیرت دینی اقتضا می‌کند که فضای مجازی که قتلگاه نظام و ارزش‌ها است باید کنترل شود کما اینکه در برخی کشورها مثل چین و روسیه این اقدام صورت گرفته است.

آیت الله احمد خاتمی افزود: ما یک زندانی عقیدتی نداریم چون عقیده آزاد است ولی مساله برانداز متفاوت است.



آرش - صبحی September 10, 2019 09:02 PM

بی آبروئی و تناقض در گستره جمهوری اسلامی سر به آسمان زده است حکومت آسید علی حامنه ای که دختر هفده ساله را به اتهام ورود به استادیوم آزادی برای دیدن مسابقه فوتبال به شش ماه حبس محکوم کرده بود و باعث گردید تا سحر خدادادی معروف به "دختر آبی" در مقابل دادگاه خودش راآتش بزند ودربستر معالجات جان ببازد در نهایت وقاحت اجازه میدهد تا در مراسم عزاداری بقول خودشان سالار شهیدان دهها دختر جوان که میتوانند پرستوهای رژیم یا پرستوهای بعدی حکومت باشند بدون روسری و با شلوارهای تنک وباریک زنجیر بگیرند وبی محابا در جلوی چشم عزاداران سرور شهیدان زنجیر بزنند و به ریش اسلام و همه مقدسات دروغین آن تر بزنند آری اینست جمهوری دروغین وکذاب اسلامی

گزارش یا اعتراض به این نظر


علی September 11, 2019 08:42 AM

خدایی این ابلیس هیولاوش راست میگه مسیر دین بسته شده باید از چانته اسید فاضلاب بازکن استفاده کرد راه دین باز بشه تا وقتی سیفون میکشید این جماعت شیخ و ملا رو با خودش ببره شاید خدا نجات پیدا کنه و مردم یک نفس راحتی از دست این جماعت دزد و پلید بکشند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: