آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 15 خرداد ماه 1397 = 05-06 2018

این جوان 20 ساله را زیر شکنجه کشتند+عکس

جنايتى ديگر در بازداشتگاه اطلاعات اهواز/اداره اطلاعات يك فعال عرب اهل سوسنگرد را زير شكنجه كشت

به گزارش فعالان حقوق بشر در اهواز، امروز 15 خرداد ماه 1397، اداره اطلاعات طى تماسى به خانواده حاتم مرمضى، به آنها گفتند كه جهت دريافت جسد فرزندشان به اين اداره مراجعه كنند.

حاتم مرمضى،20 ساله، فعال سياسى و فرهنگى عرب از اهالى شهر سوسنگرد، در 22 خرداد 1396 توسط اداره اطلاعات در بيرون از منزل پدريش و در هنگام برگشت از منزل يكى از بستگانش در روستاى مالچيه توسط نيروهاى اداره اطلاعات ربوده شده است.

مراجعه هاى مكرر خانواده به دادگاه انقلاب و ستاد خبرى و ديگر نهادهاى امنيتى بى نتيجه بوده است و اين نهادها از بازداشت حاتم مرمضى اظهار بى اطلاعى كرده اند.

بعضى از بازداشت شدگان كه توسط اداره اطلاعات در دى ماه 1396 بازداشت شده اند او را در بازداشتگاه اداره اطلاعات اهواز ديده بودند و حتى به خانواده او خبر داده اند كه فرزندشان در بازداشتگاه اطلاعات است، اما بعد از يكسال كه اين جوان توسط اداره اطلاعات بازداشت شده بود خانواده او را بى خبر گذاشته اند.

دو تن از همپرونده اين فعال عرب بعد چندين ماه بازداشت در اداره اطلاعات اهواز به زندان شيبان و زندان فجر دزفول منتقل شدند.



nafass June 5, 2018 09:25 PM

کدام اطلاعات اینها شکنجه گران ضد ایران و ایرانی هستند آخه کی دلش میاد این جوانان در این سن را اینطور پر پر کنه اینها که هنوز از زندگی چیزی نفهمیدند جز یک مشت بی پدر مادر عقده ای که تمام وجودشان کمبود و نفرت است ننگ و نفرت به این حکومت جلاد به این دولت مردم کش

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: