آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 1 اسفند ماه 1396 = 20-02 2018

مادر همسر ميرحسين موسوی در گذشت+عکس

صبح امروز مادر زهرا رهنورد (همسر ميرحسين موسوي) در گذشت. با اعلام این خبر موسوی و همسرش اجازه یافتند بهمراه ماموران در کنار پیکر مرحوم حضور پیدا کنند. موسوي و رهنورد و مهدي كروبي از 25 بهمن 1389 تاكنون در بازداشت خانگي به سر مي‌برند. طی این سالها همسر موسوی از دیدار و بودن با مادر خود محروم بود.


بر آنها كه شناخته شده نيستند چه می رود؟

زهرا موسوی يكی از فرزندان ميرحسين موسوي به مناسبت 25 بهمن 1389 و پايان هفت سالگلي حصر پدر و مادر خود در اينستاگرام نوشت: نوشتن از مصايب ٧ سال خشكسالي عشق به ما _ سالهاي #حصر _ خيلي سخت است. هر روز با بحراني و هر دم با دردي كه نه مي‌شود شمرد و نه حتي بازبيني آن درخاطره ها قابل تحمل است. اما سخت تر وقتي است كه به ياد مي آورم و ميبينم كه همه اين بلاها سر كساني رفت كه مورد حمايت و لطف مردم بوده و رسانه هاي مختلف اخبار ايشان و ما را پوشش مي دادند و با اينهمه بر ما چنين رفت پس بر آنها كه تنها هستند، شناخته شده نيستند چه مي‌رود؟

گر كسي راهي را انتخاب كرد و آن راه هزينه سخت داشت منتي بر هيچ كس نيست. چنانكه عزيزان محصور "خود" عزت زندان براي باورها را برگزيدند، اما اگر ظلم و جفاي آشكار و نهان ورزيده شد همانقدر كه از ديد بصيرترين مخفي نيست از گوش‌هاي جهان هم بيرون نخواهد رفت. حتي اگر كسي از مردم دنيا نشود كه ببيند و بشنود. و بار آن از شانه‌هاي ستمگران برداشته نخواهد شد، حتي اگر با هزار روش آن را انكار كنند.

جان و كرامت همه از سوي خداست. چه جوان گمنامي خشمگين يا هر مطالبه‌گري در فضايي، كف خيابان در شهري دور يا سياستمداري، چهره شناخته شده‌اي در همين نزديكي ... و مدعي اصلي هم او خواهد بود و اين آن اميديست كه در اين بيمرز و حدي آزارها و اخبار سياه اين روزها آرامشم ميدهد...

ایران پرس نیوز




آرش-صبحی February 15, 2018 12:01 PM

سخنان دختر آقای میر حسین موسوی قبل ازاینکه معطوف به مشکلات عدیده پدرومادرشان باشد، دقیقا"سازشکاری ودر یوزگی بسیاری ازاصلاح طلبان راهدف گرفته است به چه معنا؟ به این معنا که چرا گله اصلاح طلبان، منجمله آقای عطا الله مهاجرانی وفرخ نگهداروآن دیگرانی که هنوز دارند برای بدست آوردن دل رهبر فرهمندشان التماس وتضرع میکنند در مورد کشته شدن یک شخصیت برجسته علمی مانند کاووس سید امامی دچار سکسکه شده اند؟
دفاع از حقوق هزاران زندانی سیاسی گمنام وکمتر شناخته شده، ودختران خیابان انقلاب وآتنا دائمی وگلرخ ایرانی و پیش کششان

گزارش یا اعتراض به این نظر


زینا February 15, 2018 02:11 PM

موسوی که در انتخابات شرکت کرد و از طرفدارهایش هم خواست که بروند و رأی بدهند، پس دیگر حرفشان چیست؟ بقول معروف خودکرده را تدبیر نیست

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: