آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 20 دی ماه 1396 = 10-01 2018

تملق گویی مشمئزکننده مهاجرانی نسبت به رهبر

کیهان خامنه ای: وزیر ارشاد دولت اصلاحات تصریح کرد ویدئوی منتشر شده از سخنان آیت‌الله خامنه‌ای در مجلس خبرگان (خرداد ۱۳۶۸) نشانه بزرگی و صداقت و بی‌اعتنایی او به قدرت است. (فیلم زیر)

عطاءالله مهاجرانی در یادداشتی نوشت: فیلمی از مجلس خبرگان مثل نقل و نبات در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌ها می‌گردد. گوشه ای از بحث مجلس خبرگان در خرداد ماه ۱۳۶۸در باره انتخاب آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان رهبر جمهوری اسلامی را نشان می دهد. صمیمیت و برافروختگی که در سیما و سخن و حرکات آیت‌الله خامنه ای در این فیلم دیده می‌شود، تمامی نشانه‌های توانایی کسی‌ست که بر خود پیروز شده است، نه نشانه ضعف و ناتوانی. کسانی که با هر انگیزه‌ای فیلم خبرگان را منتشر کرده‌اند، ممکن است در سطح برخی غوغاسالاران را خرسند کرده باشند تا در این روزهایی که مطامعی علیه نظام و رهبری تیز شده است، دستاویزی فراهم کنند، اما خردمندان و نکته‌بینان می‌دانند و می فهمند که این فیلم نشانی از صداقت و صمیمیت درخشانی را بهمراه دارد. عالی‌ترین سمت کشور را به کسی پیشنهاد می‌کنند و او با برافروختگی پای بر نفس خود می گذارد و نمی پذیرد.




www.youtube.com/watch?v=RYiG1qD9Zgc

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



irani January 10, 2018 03:00 PM

یکی نیست به این احمق بگوید اگر راست می گویی چرا از دست حکومت دیکتاتوری خامنه ای فرار کردی و در ایران نماندی و افتابه دار بی بی سی لندن شده ای شما و همه خانوده تان باید تمام مبالغی را که از کشور دزدیده اید را پس بدهید و با افتابه داری بی بی سی لندن عمر بگذارنید نابود باد دشمن ایران و ازادی خواهی ملت ایران

گزارش یا اعتراض به این نظر


Ghasem January 10, 2018 06:24 PM

ای آغای احمق که حیف از ایران که خود را ایرانی می دانی باید به امثال تو گفت مگر قبول نکرد مگر قرار نبود موقتی باشد اگر تو کاسه لیسی نمی کنی پس بگو چرا دیگر خفه خون گرفت و بروی نامبارک ش هم نیاورد که یاد آوری کند قرار بود من موقتی این سمت را داشته باشم پس چه کسی باید بیاید خود جنایت کارش هم از اول می دانست که همیشگیست و آن حرفها را برای خرفتهایی مثل تو بیان کرد و دیدیم که تو کودن هم باور کردی که حرفهایش از روی صداقت بوده ثروت و جنایات این پیر حقه باز را تو که خوب می دانی پس بهتره خفه خون بگیری و از اصلاحات دم نزنی

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: