آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 20 دی ماه 1396 = 10-01 2018

بجان هم افتادند و مثل گرگ همدیگر را می‌ درند

به گزارش سایت دولت بهار (حامی احمدی نژاد)، علی اکبر جوانفکر در کانال تلگرامی خود نوشت: جهت اطلاع افکار عمومی، در ایران یک روزنامه به نام جمهوری اسلامی هم منتشر می شود که 38 سال است آقای مسیح مهاجری ریاست آن را برعهده دارد.

شاید بشود گفت که این اطلاع رسانی ، موثرترین تبلیغات رایگان برای این روزنامه گمنام و فراموش شده باشد.

آقای مسیح مهاجری به جای آنکه پاسخگوی عملکرد ویرانگر خود باشد و به مردم گزارش دهد که چگونه و از چه مجرایی، زیان های سنگین ناشی از مدیریت ناکارامد خود را برای انتشار این روزنامه ورشکسته تامین می کند، ادعا کرده است که جریان انحرافی در به راه انداختن اعتراضات مردمی درکشور نقش داشته است.

همین تحلیل های بی پایه و اساس امثال آقای مهاجری است که در بسیاری از مواقع باعث گمراهی مسئولان و مدیران کشور شده و آنها را از آشنایی با حقایق و واقعیت های کشور دور ساخته است.

این دانشمند نمایان تهی از علم و دانش ، اغلب با استفاده از مفاهیم مبهم و ناشناخته ، ادعاهای گستاخانه خود را مطرح می سازند تا کسی به سراغ آنها که خود منشاء بسیاری از اعتراضات امروز مردم هستند ، نرود.



شهنام January 10, 2018 03:43 PM

گرگ ها هیچگاه همدیگر را نمیدرند گرگها از اجتماعی ترین و گروه گرا ترین شکارچیان روی زمین هستند و عاشق خانه و خانواده ی خود لطفا شان و مقام گرگ ها را در حد این جانوران پایین نیاورید‌ تنها موشهای فاضلاب هستند که از زنده یا مرده ی همجنسانشان تغذیه مکنند و همدیگر را میدرند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: