آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 28 فروردین ماه 1397 = 17-04 2018

فوتبال؛ احضار به دادگاه بدلیل دعوت شجاعی

به گزارش ورزش سه، رئیس فدراسیون فوتبال ایران برای توضیح درباره موضوع بازگشت مسعود شجاعی به تیم‌ملی فوتبال ایران به مراجع قضایی احضار شده است.

پس از آنکه پورمختار نماینده مجلس در نطقی از وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال به دلیل دعوت مجدد از مسعود شجاعی به تیم‌ملی انتقاد کرد، دامنه این مساله به مراجع قضایی کشیده شده و رئیس فدراسیون فوتبال برای ادای توضیحات به دادستانی رفته است. قرار است وزیر ورزش هم برای توضیح در این مورد به مجلس برود.

مسعود شجاعی بازیکن تیم "آ اِ ک. آتن" از تابستان سال گذشته و بعد از همراهی تیم پانیونیوس یونان در بازی در برابر تیم مکابی حیفای اسرائیل در لیگ اروپا، مورد انتقاد شماری از مقامات جمهوری اسلامی قرار گرفت و در جریان برگزاری چند اردو، به تیم ملی دعوت نشد.

محمدرضا داورزنی، معاون وزیر ورزش اقدام مسعود شجاعی را رد کردن خط قرمز نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد. او گفته بود که این بازیکن از شرکت در اردوی تیم ملی محروم خواهد شد.

فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) از ایران به طور رسمی درباره احتمال دخالت سیاستمداران در ورزش و در نتیجه، محرومیت مسعود شجاعی توضیح خواست و فدراسیون فوتبال ایران هم به خاطر جلوگیری از محرومیت تیم ملی، به فیفا اطلاع داد که برنامه‌ای برای محرومیت این بازیکن ندارد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: