آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 24 دی ماه 1396 = 14-01 2018

یک کارشناس حکومتی: یک اتفاقی داره می‌افته

شماری از کارشناسان حکومتی در باره تحریم رئیس قوه قضائیه و بیانیه رئیس‌ جمهور آمریکا در صداوسیما گفتگو کردند.

فواد ایزدی در این باره گفت: این چهارده مورد رو که شما فرمودید رئیس قوه قضاییه هم توی این لیست چهارده نفر هست این کار خیلی ناپسندی هستش که شما سران قوای یک کشور رو در لیست تحریمی قرار بدهید.

وی افزود: البته یک لایه عمیق‌تر باید نگاه بکنید یک اتفاقی داره می‌افته که خیلی خوشایند نیست، اتفاق این هستش که آمریکا و اروپا دارند هم داستان می‌شوند برای اعمال فشار بر جمهوری اسلامی... این چیز خوبی نیست.



آریا January 14, 2018 02:42 PM

اتفاق ؟ اتفاقاتی ناخوشایند موضع گیری پرزیدنت ترامپ کاملا با موضع اوباما متفاوت است و از مشاورانش که انتخاب کرده مشخص است که نه تنها در خصوص ایران که در مورد کشورهای دیکتاتور مآب مثل کره شمالی و حتی به نحوه دیگری در مورد روسیه هم مواضع بلندتری اتخاذ کرده است چندین سال قبل از برنامه های آمریکا در مورد چند کشور که به ترتیب نام برده بودند زمزمه هایی بود که در نهایت به سراغ ایران و کره شمالی خواهند رفت و اکنون بعد از تغییرات در آنها نوبت ایران و کره شمالی رسیده آنها مثل حکومت ایران نیستند که منافع ملی را در آخر ببینند و منافع شخصی را مقدم بر مردم در اصطلاح عامیانه هر حقه باری کنند برای بردن منابع دیگران به کشور خودشان است و این است که یک کشوری با ۲۰۰ سال سابقه میشود آمریکا و کشوری با ۲۵۰۰ سال حکومت میشود ایران فقط منافع ملی برایشان مهم است

گزارش یا اعتراض به این نظر


سعید January 14, 2018 07:28 PM

جالبه این آقا دوزاریش الان افتاده که دارن گور به گور میشن ! ! ای خاک ایران برسرت ! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


پیشگو January 14, 2018 11:16 PM

خبر مرگ دزدان است که برایتان خوشایند نیست

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: