آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 16 فروردین ماه 1397 = 05-04 2018

آشنايی با سبک زندگی یک اختلاسگر نفتی+عکس

این اختلاسگر نفتی سه ساعت پس از احضار از کشور فرار کرد

​​​​​​​اختلاسگر شرکت نفت که مدتی است به همراه خانواده‌اش متواری است، در طول سال‎های حضور و زندگی‌اش در ایران نحوه‌ی گذران زندگی‌اش چندان شباهتی به دیگر کارمندان شرکت‌های دولتی نداشته است.

طبق اخبار و تصاویر رسیده فرزند او هزینه‌ی زندگی بسیار بالایی داشته است؛ علاقه‌ی زیاد به ماشین‌های قرمز رنگ باعث شده بود تا کلکسیونی از ماشین‌های لوکس دنیا به رنگ قرمز را در پارکینگ خود داشته باشند؛ این کلکسیون‌ها تنها مختص ایران نبود بلکه در دبی و انگلیس هم این مجموعه‌ها را جمع کرده بودند.

عکس زیر که می‌بینید، فرزند او را سوار بر یکی از خودروهای چند میلیاردی نشان می‌دهد؛ یک «لامبورگینی آونتادور».

آنها برای خود کشتی تفریحی داشتند که به نام پسرشان بوده و هنوز هم هست و بسیاری از میهمانی‌ها و دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی بر روی آن برگزار می‌شده است.

بریز و بپاش‌های خانواده‌ی آقای «ر» عجیب بود؛ مثلا مسافرت‌هایی که برای هر آدم عادی ممکن است ۴۰۰ دلار هزینه داشته باشد، او و خانواده‌اش به این دلیل که با فرست کلاس‌های اسپشیال سفر می‌کنند شاید برای همان بلیط هربار ۳۰، ۴۰ میلیون تومان هزینه می‌کنند.

نحوه‌ی زندگی آنها در انگلستان هم بسیار دست و دلبازانه بوده است. به این بهانه که پسرشان اقامت تحصیلی در انگلستان داشته است رفت و آمد زیادی به این کشور داشته‌اند و سرمایه‌گذاری‌های کلانی می‌کردند.

اگر دانشجویی معمولی در انگلستان با ماهی ۱۰۰۰ پوند می‌تواند در آن کشور زندگی کند، فرزند او فقط ۱۰ هزار پوند هزینه‌ی کلوپ‌های شبانه و خوشگذرانی‌هایش بوده است.

در ایران هم وضعیت زندگی‌شان تفاوتی با کشورهای دیگر نداشته است؛ تعداد قابل توجهی ملک داشته‌اند که میزانی که از آنها ضبط شده است صحه‌ای بر این موضوع است.

به گزارش انصاف نیوز این مدیر اختلاسگر شرکت اکتشاف نفت، بر خلاف اخبار منتشر شده اقامت کانادا را ندارد و احتمال می‌رود که همچنان در امارات باشد. پیش از فرار هم بیشتر رفت‌وآمد آنها به انگلستان بوده است.

اختلاسگر سه ساعت پس از احضار فرار کرد

​​​​​​​به گفته سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس، یک مدیر مالی شرکت نفت که مرتکب اختلاس ۱۰۰ میلیارد تومانی در بخش اکتشافات این وزارتخانه شده، تنها سه ساعت پس از احضار خود توسط مسئولان این بخش، ایران را ترک کرده است.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت به نقل از نماینده علی‌آباد کتول در مجلس شورای اسلامی و سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس، فردی که مسئول امور خزانه در بخش اکتشافات وزارت نفت بوده است تنها سه ساعت پس از آنکه مسئولان بخش او را به دلیل اختلاس ۱۰۰ میلیارد تومانی احضار کردند، توانست از ایران خارج شود.

ایران پرس نیوز




آرمین January 15, 2018 11:33 PM

جالب که‌هیچ اسم و رسمی هم از خودشون به جا ‌نمیزارن ، یه مشت‌ بی هویت از زیره بُته عمل اومدن حتمأ!

گزارش یا اعتراض به این نظر


بهرام January 23, 2018 07:23 AM

سگ خور بهتر از ملاخور

گزارش یا اعتراض به این نظر


جمالي January 23, 2018 10:12 AM

حتما با آقا مجتبي با هم خورند كه تونست فرار كنه اونوقت اون بدختي كه از گرسنگي گوسفند ميدزده دستاشو قطع ميكنند ،برادران دزد لاريجاني را اول بايد دست و پاشونو سانت به سانت قطع كنند بعد بندازن جلوي مردم كه جسدشونو مثل موسيليني توي گه و لجن بكشند ،چقدر اين بردران وقيح وحرامزاده هستند

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام April 5, 2018 03:09 AM

احضار! یارو چکش برگشت میخوره با مامور میرن دم در دستگیرش می‌کنن اما برای این دزد میلیاردی احضاریه ( بخوانید نامه ی فرار کن که گندش در اومد )میفرستن! بعدش سه ساعته چجور فرار کرده؟ حتما جت شخصی‌ منتظرش بوده! جمع کنید همتون دزدید

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش- صبحی April 5, 2018 10:15 AM

همینکه اسم چنین دزدانی اعلام نمیشود دلالت برمتصل بودن آنها به بیت رهبری ومراکز مهم قدرت سیاسی دارد درغیر اینصورت چگونه است که وقتی کسی از سوی وزیرنفت بعنوان مجرم معرفی میگردد واحضارمیشود با فاصله سه ساعت ازمملکت فرارکند؟ چه توجیهی درمیان است که نباید اسم ورسم چنین عناصرپلیدی با شفافیت اعلام شود؟ همه داده ها نشانی بارزاز فساد گسترده درعرض وطول حکومت فاسد ولایت فقیه ومافیای درهم تنیده این نظام دزد وچپاولگر است آنهم در کشوری که بیش از ۸۵ درصد مردمان آن دارند با هزاران مشکل ومعضل اقتصادی گذران عمر میکنند ورهبر بی همه چیز این حکومت در پیام نوروزی میگوید درهمه زمینه ها رشد داشته ایم!

گزارش یا اعتراض به این نظر


رامین April 6, 2018 01:35 PM

نام این اختلاسگر نفتی مهرداد ربیع پور است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: