آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 27 دی ماه 1396 = 17-01 2018

وخامت حال زندانی ۸۱ ساله ایرانی-آمریکایی

زندانی ۸۱ ساله ایرانی-آمریکایی به علت افت فشار خون و ریتم غیرعادی ضربان قلب، از زندان اوین به بیمارستان اعزام شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از رادیو فردا، بنا بر اعلام وکیل باقر نمازی، او ابتدا روز دوشنبه به بیمارستان اعزام شد اما آن بیمارستان دارای تجهیزات کافی نبود و به زندان بازگردانده شد و روز سه شنبه بار دیگر به بیمارستان دیگری در تهران فرستاده شد و اکنون تحت درمان قرار دارد.

آقای نمازی طی یک سال گذشته چهار بار به بیمارستان اعزام شده است و در شهریور ماه گذشته به توصیه پزشکان دستگاه تنظیم ضربان قلب موسوم به پِیس میکر برای او نصب شد.

جرد گنسر Jared Genser وکیل نمازی‌ها در آمریکا و بنیان گذار نهاد «فریدام ناو» خواستار آزادی سریع باقر نمازی به دلایل انسانی شد.

باقر نمازی، از کارمندان سابق یونیسف، در پی زندانی شدن پسرش سیامک در ایران، حدود دو سال پیش برای ملاقات با او به تهران رفت اما بازداشت شد و هر دوی آنها به اتهام همکاری با «دولت‌های خارجی متخاصم» به ۱۰ سال زندان محکوم شدند.



اردلان January 18, 2018 10:44 AM

حاکمین نوکرزاد و بزدل رژیم با بجا گذاری سوابق بسیار سیاه از خود درگذشته با اقدام به دستگیری، شکنجه و قتل پیرمردهای بیگناه چون زنده یاد سیامک پورزند کرده اند، این روزنامه نگارباسابقه دوران درخشان"پهلوی روزنامه کیهان پس از سالها حبس در اوین و شکنجه او را به عمد بیمارنموده و پس ازگذران سالها درکنج زندان و دادن مرخصی استحلاجی به ایشان و پس از آن سبب بستری این پیرمرد ۷۵ ساله در بیمارستان خارج از زندان برای مداوا شدکه پس از چندی برای گذران دوران استراحت به منزل رفته ودر آنجا پس از گذشت ۱سال بادسیسه وزارت اطلاعات این پیرمرد نحیف و بیمار را از طبقه ششم به پائین پرتاب کرده واینگونه او رابقتل میرسانند و پس از آن توسط پلیس اعلان میشود که وی بدلیل ناراحتیهای روحی روانی خودکشی کرده! بنابرین آقای نمازی اولین پیرمرد زجر کشیده در زندان نبوده و نخواهد بود

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: