آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 15 مرداد ماه 1397 = 06-08 2018

بازهم حمله کیهان خامنه ای به هنرپیشه مردمی

کیهان حکومتی نوشت: باز هم مطابق انتظار برخی از بازیگران، از براندازان و اغتشاشگران حمایت کردند. یکی از این افراد که پیشتر از سردسته دراویش داعشی و جاسوس نشان‌دار آمریکا در ایران، حمایت کرده بود باز به میدان آمد تا بی‌خبری خود از اوضاع و احوال کشور را به رخ بکشد.

دختر زری خوشکام بازیگر فیلم فارسی نیز که گفت‌وگویش با رسانه‌های بیگانه در دی‌ماه 96، به دلیل تلاش ناکامش در انگلیسی حرف زدن با تمسخر کاربران روبرو شده بود، از نبود آزادی حرف زد و نگفت اگر آزادی نیست چرا باید به عنوان یک دوستدار اجنبی، آزادانه در ایران زندگی کند!

مماشات نهادهای امنیتی با کسانی که خود در ردیف مرفهین بی‌درد به شمار می‌آیند و فارغ از درد و رنج اقشار محروم و مستضعف تنها به فکر خودنمایی در هر شرایطی هستند، جای تامل دارد!


از نحوه برخورد با معترضان عمیقا عصبانی‌ هستم

گزارش دیماه: لیلا حاتمی‌ هنرپیشه ایرانی در کنفرانس خبری فیلم "خوک" ساخته مانی حقیقی در فستیوال فیلم برلیناله در برلین‌ از نحوه برخورد حکومت ایران با معترضان در دی ماه امسال به‌تندی انتقاد کرد.

به گزارش دویچه وله، لیلا حاتمی در فستیوال فیلم برلیناله گفت:«می‌خواهم از این فرصت استفاده کنم و عصبانیت و ناراحتی شدید خود از نحوه برخورد با معترضان در ایران را اعلام کنم.»

این هنرپیشه ایرانی گفت:«شرم‌آور است که در کشور من شهروندان تنها به بهای جانشان می‌توانند اعتراض خود را بیان کنند.»

سخنان لیلا حاتمی واکنش‌های دوگانه‌ای را برانگیخته است. در حالی که در شبکه‌های اجتماعی اظهارات او به طور گسترده‌ای منعکس شده و مورد استقبال قرار گرفته است، رسانه‌های نزدیک به جمهوری اسلامی از خانم حاتمی انتقاد کرده و به آن واکنش منفی نشان داده‌اند.

خبرگزاری فارس‌، در واکنش، این سخنان را "عجیب" توصیف کرده و لیلا حاتمی را به حمایت از کسانی که آنها را آشوبگر خوانده، متهم کرده است.

در دی ماه امسال (۱۳۹۶)، بیش از ۷۰ شهر ایران صحنه اعتراضات و تظاهرات ضد حکومتی بودند. بر اساس گزارش‌های رسمی در جریان این اعتراضات دست‌کم ۲۳ نفر کشته و بیش از چهار هزار نفر بازداشت شدند. حداقل، سه تن از بازداشت‌شدگان در زندان جان خود را از دست دادند و مقامات مسئول اعلام کردند که آنها خودکشی کرده‌اند.


مملکت صاحب ندارد

هدیه تهرانی در پست اینستاگرامی‌اش با انتشار دو عکس از اهواز به آلودگی هوای این شهر انتقاد کرد و نوشت:
«اهواز هوا ندارد. کرمانشاه پناه ندارد. ارومیه آب ندارد. تالاب حیات ندارد. کشتی نجات ندارد. جنگل درخت ندارد. فرهنگ بها ندارد. هنر اثر ندارد . علم ثمر ندارد ... ندارد ... ندارد... ایران هوای خوش ندارد.
حال خوش ندارد. آب خوش ندارد.
بابا نان ندارد ... ندارد ... ندارد ... ایران درد دارد ... . بابا نان ندارد.
مادر داغ دارد.
کودک توان ندارد.
بابا درد دارد.
مادر درد دارد.
کودک درد دارد.
ملت درد دارد.
کشور درد دارد. —- ایران درد دارد.
ایران نجات ندارد؟
ایران مسئول ندارد؟ ... ندارد! #اهواز هوا ندارد»



shahab January 27, 2018 07:25 PM

درود هم وطنم
ایران هوا ندارد
آخوند شرف ندارد
سپاهی عقل ندارد
لباس شخصی وجدان ندارد
بسیجی ساندیس ندارد
جیب اصلاح طلب پایان ندارد
طوسی شاگرد ندارد
سفره حکومتی نون حلال ندارد
کشتن بچه زیر سن باری عمله حکومتی هیچ دارد ندارد
کلان کشتن خجالت ندارد
ایران پدر ندارد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Mohamad January 28, 2018 11:17 AM

درود بر این هنرمند مسؤل

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردلان February 22, 2018 04:43 AM

درود بر هنرمندان بزرگ و شایسته ای چون خانمها هدیه تهرانی و لیلا حاتمی و دیگران که بدون هیچ گونه ترس و واهمه در این کارزار حرف حق و دل خود را زده اند! در واقع خانم تهرانی و حاتمی با عملکرد مناسب خود نشان دادند که حتی آتش کینه ورزی حاکمین جنایتکار هم نمی تواند سبب آن گردد که عشق این هنرمندان بزرگ و گرامی به مردم مظلوم و دربندی که از آن زاده شده و رشد کرده اند آن را فراموش کنند و به یک باره مانند برخی از هنربندان و فیلم سازان در این میان در برابر مردم ستم دیده سمت و سوی آخوندهای اهریمنی را بگیرند! یک ایران درود بر هنرمندان بزرگ، ارجمند و مردمی چون خانم هدیه تهرانی و لیلای حاتمی؛ زنده باد قیام مردمی، پاینده باد ایران

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش آريايى February 22, 2018 06:23 AM

درود بر ليلا حاتمى ، هنرمندى كه در راه هم ميهنانش قدم بر ميدارد وظيفه همه ايرانيان است كه در بازگشت به ايران از او حمايت كنند و اجازه ندهند كه جانوران جمهورى اسلامى به او نزديك شوند چه برسه كه بخواهند او را دستگير يا به تعرضى كنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش-صبحی February 22, 2018 10:59 AM

اگربخواهم بگویم آمیدوارم، موضوع شخصی میشود پس بهتر است بگویم امیدوار باشیم که موضعگیری های هدیه تهرانی ولیلا حاتمی، وپیش از این عزیزان موضعگیری خسرو آواز ایران استاد محمد رضا شجریان که این روزها در بستر بیماری هستند، وبرای او نیز آرزوی سلامتی داریم، دیگر هنرمندان این سرزمین، در هرعرصه ای رابخود بیاورد وصدای اعتراضشان در حمایت از مبارزات ملت ایران از روی استیج کنسرت ها وفرش قرمز جشنواره ها سینمائی بر فضای جهان طنین انداز شود ملت ایران با دقت دارد هنرمندان خودرا رصد میکند وسره را از ناسره تشخیص خواهد داد هنرمندان باید بدانند، در پس امروز بود فردائی

گزارش یا اعتراض به این نظر


Ira February 22, 2018 10:13 PM

ایران هوا ندارد
ملا دین ندارد
جوان ایرانی دیگر ترمز ندارد
سید علی بیچاره دیگر ویزا ندارد
فرار فرار ندارد
ایران فردا هرگز اعدام ندارد
در فردا ایران ملا دکه دین ندارد

گزارش یا اعتراض به این نظر


علی March 12, 2018 08:45 AM

متاسفانه ما اهل مطالعه نیستیم و از گذشته خود خبر نداریم شما با مطالعه در دو مورد حمله اعراب و مغولان به ایران شاهد مرگ میلیون ها ایرانی هستید و هر شهری جانانه در مقابل عربها و مغولها جنگ کرده و در نهایت بدست این دو قوم از دم تیغ گذشتند چرا ؟؟ چون ما هنوز ملت نشدیم ما مجموعه ای از اقوام هستیم بدون اتصال منطقی و برای همین است که هر قولتشنی با چهار تا نره غول به ما حمله کرد پدر صاحب ما را در آورد و متاسفانه ما همان افکار و اندیشه اجدادمان را در سر داریم و ستار بهشتی و یوسف رشیدی و ووووو تا لیلا حاتمی انفرادی اعتراض میکنند و ما دلیرانه فقط لایک میکنیم و میگذریم و آخوند جماعت کما فی السابق مثل اعراب صدر اسلام و مغولان چنگیزی کار خودشان را میکنند و تا ملت نشویم نجاتی در کار نخواهد بود با لایک و کامنت و شعار و انتظار از ترامپ آبی گرم نخواهد شد

گزارش یا اعتراض به این نظر


leeda August 6, 2018 10:44 AM

درود بر اين هنرمند اريايى پاينده باد وجدان پاك انسانى

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: