آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 11 بهمن ماه 1396 = 31-01 2018

این امامزاده دارای سه هکتار زمین است!+فیلم

ماجرای ساخت امامزاده جدید در کنار تخت جمشید (فیلم زیر)

رئیس اداره اوقاف شهرستان مرودشت فارس گفت: آستان مقدس امامزاده ابراهیم (ع) از قدیم در کنار تخت جمشید وجود داشته و مطالب منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر ساخت امامزاده جدید در کنار تخت‌جمشید بی‌اساس است.

به گزارش بهارنیوز، منوچهری افزود: امامزاده ابراهیم (ع) که مقبره او در کنار تخت جمشید قرار دارد از نوادگان امام موسی کاظم(ع) و آستان مقدس او از قدیم الایام در همین مکان بوده است. این مطلب که برخی اظهار کردند امامزاده جدید احداث شده و تابلو آن در عرض سه روز نصب شده کذب محض است.

وی افزود: این امامزاده دارای سه هکتار زمین است و هیات امنای پنج نفره دارد که نسبت به برگزاری مراسم فرهنگی با حضور اقشار مختلف مردم و هیات های مذهبی در محل امامزاده اقدام می کنند.




www.youtube.com/watch?v=fIRlDTKReQk

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



همت January 30, 2018 01:29 PM

راست مى گه ، اين امامزاده چند روز پيش از اونجای خامنه اى افتاد

گزارش یا اعتراض به این نظر


مهسا ـــــــــــــ January 30, 2018 02:38 PM

کاکو شیرازی! دستت درد نکنه بخاطر فیلم
عزیز دل خواهر اینجا را لابد برای گور "ابراهیم رئیسی" قاتل ساخته اند، ولی نگران نباش برای ابراهیم رئیسی خونخوار یک جای خوبی در قعر فاضلابهای تاریخ آماده کرده ایم

گزارش یا اعتراض به این نظر


یک ایرانی January 31, 2018 01:21 PM

این امامزاده کلاهبرداری است و هرگز وجود نداشته و امامزاده من درآوردی است که مانند غده سرطانی اول کنار جاده تابلو میزنند و بعدا روی کل جاده تابلو میزنند و یواش یواش گل دسته کنار جاده میزنند و یواش یواش این امازاده امکان دارد که وسعت بگیرد و گنبد بزرگتر و بیا و درستش کن این غده سرطانی را با در نتفه خفه کرد و اگر این زمین قصبی است باید این جریان روشن شود به حال خود گذاشته نشود چون تخت جمشید یک مرکز ملی برای ایرانیان است و تاریخ و فرهنگ قبل از اسلام که افتخار اصلی مردم ایران است و اگر با فرهنگ اسلامی جعلی ترکیب کردن کار اشتباهی است

گزارش یا اعتراض به این نظر


manam Babak February 1, 2018 02:14 AM

به زودی یک مسترای عمومی از همین امام زاده درست میکنیم ، و همین امنای ۵ نفره باید تار تمیز نگاهش دارند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: